Intense VP frame allround?
Moderators:JJ, Beheerders
Hoe allround is een Intense VP frame? (zo een als Chris te koop heeft staan)
Volgens mij is het een 4x gericht frame maar als je het gewicht en de geometrie bekijkt kun je dr nog makkelijk mee XCen. Als je ziet wat ze er mee doen op de baan moet ik geloven dat die frames ijzersterk zijn. Is het mogelijk dat dat echt een do it all fiets is?
Volgens mij is het een 4x gericht frame maar als je het gewicht en de geometrie bekijkt kun je dr nog makkelijk mee XCen. Als je ziet wat ze er mee doen op de baan moet ik geloven dat die frames ijzersterk zijn. Is het mogelijk dat dat echt een do it all fiets is?
-
Re:Intense VP frame allround?
Check eens op www.mtbr.com, daar rijdne ene aantal ermee als XC en 4X
Christiaan schreef:
Check eens op www.mtbr.com, daar rijdne ene aantal ermee als XC en 4X
Is ie nou verkocht of niet?
XC rijden en geschikt zijn voor XC zijn 2 verschilende dingen. Ik ken ook mensen die op een Tazer hardtail XC rijden, maar andere fietsen zijn daar een stuk geschikter voor. Je Uzzi SL is een betere keuze voor XC in dit geval.
Santa Cruz Blur en Blur 4X zou ik wel eens willen proberen... of Prophet, die fietsen zijn wat minder dedicated 4X zijn dan de Tazer VP
Santa Cruz Blur en Blur 4X zou ik wel eens willen proberen... of Prophet, die fietsen zijn wat minder dedicated 4X zijn dan de Tazer VP
- Hydraulic_Pimp
idd, deze vraag stel ik me ook al geruime tijd.
In welke mate is een blur 4X geschikt om enduro mee te rijden en in welke mate is de gewone blur geschikt om er 4X mee te rijden.
Is de geometrie zo verschillend? Komt een medium blur 4x overeen met een gewone blur...
In welke mate is een blur 4X geschikt om enduro mee te rijden en in welke mate is de gewone blur geschikt om er 4X mee te rijden.
Is de geometrie zo verschillend? Komt een medium blur 4x overeen met een gewone blur...
-
Hydraulic_Pimp schreef:
idd, deze vraag stel ik me ook al geruime tijd.
Op MTBR.com rijden veel mensen enduro met de BLur 4X, voor echt 4X is de achtervork van de Blur 4X wat lang.
En met een kleine Turner XCE? ::)
Zowat alles is op te lossen met een laidback seatpost en lange stuurpen...
qua rider room dan dus.
Echter op sommige 4X specifieke Rides zit geen voormech. kabelstops.
En die Intense Tazer VP is Verkocht! Duckrip
Zowat alles is op te lossen met een laidback seatpost en lange stuurpen...
qua rider room dan dus.
Echter op sommige 4X specifieke Rides zit geen voormech. kabelstops.
En die Intense Tazer VP is Verkocht! Duckrip
Ik wist al dat ie verkocht was.
Mij lijkt XCen op deze bak nog niet zon probleem hoor, echt zwaar zal die niet zijn, Intense kennende.
Als ik de hoeken bekijk kun je dmv de zadelpen met dit frame nog best veel kanten op.
Daarnaast is het frame ook behoorlijk sterk als ik Chris en de berijders moet geloven dus opzich is dit wel iets waar ik aan zou denken als ik bedoel "allround".
Mij lijkt XCen op deze bak nog niet zon probleem hoor, echt zwaar zal die niet zijn, Intense kennende.
Als ik de hoeken bekijk kun je dmv de zadelpen met dit frame nog best veel kanten op.
Daarnaast is het frame ook behoorlijk sterk als ik Chris en de berijders moet geloven dus opzich is dit wel iets waar ik aan zou denken als ik bedoel "allround".
een 5.5 is ook een prima all-round frame en heeft voor der. kabelstops
misschien heb je hier wat aan:
http://forums.mtbr.com/showthread.php?t=134968
misschien heb je hier wat aan:
http://forums.mtbr.com/showthread.php?t=134968