Re:adapters bijgeleverd??

Alles over vorken, wielen, remmen, derailleurs en andere onderdelen. Ook voor accessoires zoals fietsendragers, verlichting, GPS etc.

Moderator:Beheerders

Plaats reactie
Ruckus
adapters bijgeleverd??

Bericht door Ruckus » do sep 01, 2005 9:26 am

ik heb een vraagje over de aanbiedingen van B2B en Barracuda...

Bike2Build:
http://www.bike2build.nl/toonartikel.php?id=11588

Barracuda:
€ 109,00
Hayes - Hayes HFX9 DH 2005 schijfrem :
Hayes HFX9 DH 2005 schijfrem: Een vaste waarde: eenvoudig, betrouwbaar en krachtig; de HFX kan alles aan. Nieuwe bevestiging op het stuur met 2 bouten (snel en stevig) en nieuwe "V-series" remschijf die de remkracht verhoogt in alle omstandigheden, en in het bijzonder in de modder. 200 mm schijf, ideaal voor freeride en donwhill. 527 gr. Postmount naar International Standard adapter inbegrepen (adapter vóóraan voor 9 mm assen, adapter voor 20 mm afzonderlijk verkrijgbaar).

mijn vraag is dus, bij bike2build zijn deze zelfde remmen duurder, is dit omdat er bij b2b al een adapter bijzit (voor de 8" schijven), en bij barracuda niet of bieden deze beide winkels hetzelfde aan maar aan een andere prijs? (ik geraak er niet wijs uit...)

(ik zou dus gewoon een set willen die je direct kan monteren, en waarbij je dus niet eerst nog appart een adapter moet gaan kopen)

Grtz
oYo

Animine

Bericht door Animine » do sep 01, 2005 10:56 am

Meeste adapters van Hayes worden standaard niet meegeleverd, meestal zit er adapter bij voor 6" schijven. Bel gewoon eens naar B2B en Barracuda om zekerheid te hebben.

grtz
Animine

jojo

Bericht door jojo » do sep 01, 2005 11:56 am

Als ik het zo lees krijg je bij b2b een complete set voor en achter incl de benodigde adapters voor 8 inch. en bij barracuda alleen een voorrem met een adapter voor 8 inch (de adapter voor als je met een 9mm as rijd vooraan en niet de adapter als je een 20mm naaf hebt vooraan).

uiteindelijk zou de prijs niet veel uitmaken.

Ruckus

Bericht door Ruckus » do sep 01, 2005 7:54 pm

aangezien ik een Marzocchi Dirt Jam Comp heb, waarbij ik denk dat het een 20mm as is, zal het me wss goedkoper uitkomen als ik bij B2B koop hé,(ookal zijn de verzendingskosten daar duurder).

als dit hierboven klopt heb ik nog een vraagje, kan er op een "05 GT ruckus 2.0 (small) een vork van 120mm?
ben niet direct van plan om m"n 100-je te vergroten, maar dit is toch interessant om te weten... (op de site geraak ik niet wegwijs van de afmetingen)

Grtz
oYo

n00by

Bericht door n00by » do sep 01, 2005 9:20 pm

als je
Afbeelding
hebt
heb een gewone 9mm qr nodig, geen 20mm!

Plaats reactie