presuire suit
Moderator:Beheerders
Hoe kan ik het best mijn 661 pressure suit wassen?Vind het persoonlijk niet zo makkelijk om dit te doen omdat heb nogal schrik voor de wasmachine ,dat er iets aan loskomt.Met hoop op reactie.
greets,
the joker
greets,
the joker
- Free-Wheelz
Re:presuire suit
Hee man, wassen is geen probleem. Gewoon de rugbeschermer er af ritsen en vervolgens in de wasmachine. 30 graden en niet te hard centrifugeren.. Meeste wasmachines hebben wel een handwas of wol was programma, dit gaat uitstekend.
Martijn..
Martijn..
ok al bedankt HFTimus

-
ja idd gwn wasmachine , rugplaat eraf en gaan , best aan je mama vrage , doe ik ook :d
maar ff op je reactie : als er iets aan je pressure suit loskomt tijdes het in de wasmachine steekt , is er wel grondig iets mis mee :d
maar ff op je reactie : als er iets aan je pressure suit loskomt tijdes het in de wasmachine steekt , is er wel grondig iets mis mee :d
Ja k
dus gewoon wassen in de wasmachine is no problem

En als je schrik hebt van de wasmachine, was dan met de hand. Ik zie het probleem niet.
Al de velcro"s wel aan elkaar plakken,want als je ze wast zonder dat ze vast zitten dan zul je zien dat deze hun kleefkracht verliezen na enkele wasbeurten!!..
-
of gewoon uw bad me warm water vullen en uw gerief derin leggen me wa waspoeier en een beetje wrijven me uw handen. Zo doe ik dat ook met mijn hockeyuitrusting.