Frame (evt. Street frame / BMX onderdelen)
Moderator:Beheerders
slotje
Laatst gewijzigd door BuzZ op zo feb 22, 2009 12:29 am, 5 keer totaal gewijzigd.
Re:Street frame
of misschien een Commençal Pasta (niet als streetframe, nee) of een Absolut
azonic ds1?
sorry, te groot. had zelf een ds2
niet voor mij, maar bedankt!

-
eehh... waarom zet je er frames bij die je eigenlijk niet wil??
beetje verwarrend...
beetje verwarrend...

- Arnetteman
Bitch is erg zwaar, al een keer in handen gehad, overwogen om te kopen maar toch maar voor het lichtere werk gegaan. Wel een waanzinnig mooi frame.
Ok, nou ga ik mijn nog verder op te bouwen bike (met een maand klaar waarschijnlijk) voornamelijk voor Fourcross gebruiken op onze toekomstige baan in Groningen.
Bitch is een dikke 2 kilo.
Ok, nou ga ik mijn nog verder op te bouwen bike (met een maand klaar waarschijnlijk) voornamelijk voor Fourcross gebruiken op onze toekomstige baan in Groningen.
@ Asphalt Licker: dat zijn frames die ik alleen voor een heeeeel goeie prijs zou willen proberen. (Is ook wel een beetje verwarrend)
@ Arnetteman: Thx voor de info. Maar ik vind gewicht niet zo heel belangrijk. (Maar het is wel goed om te weten, bedankt)
@ Arnetteman: Thx voor de info. Maar ik vind gewicht niet zo heel belangrijk. (Maar het is wel goed om te weten, bedankt)
oh ja, en chameleon heb ik al
-
Arnetteman schreef:
Bitch is erg zwaar, al een keer in handen gehad, overwogen om te kopen maar toch maar voor het lichtere werk gegaan. Wel een waanzinnig mooi frame.
2 kilo? dat is juist best licht voor een streetframe, de bitch is 3,2kilo
Ja inderdaad. Trouwens, hoe zwaarder, hoe gespierder je wordt. Enne, Dragonzzzzz, moet jij je steelhead niet kwijt?
BuzZ schreef:
Ja inderdaad. Trouwens, hoe zwaarder, hoe gespierder je wordt. Enne, Dragonzzzzz, moet jij je steelhead niet kwijt?
als jij nou zijn steelhead koopt en hij mijn ds1 zijn we allemaal blij ;D
Re:Street frame / BMX onderdelen
ik ga voor een trailstar
Re:Street frame / BMX onderdelen
Ik heb het perfecte frame voor je man
Een Agent Smith in de kleine maat.
Kleur: Niet.....Hij is kleurloos.......heeft een coating gehad over het bare metal heen. A la De One One Gimp zeg maar ! Is echt super en uniek.
Is de enige in NL. Alle dealers konden er destijds 1 bestellen en dit is dus de gene waar ik een aantal maandjes op heb gereden ............
285,- Voor het frame + BB Adapters + Hope balhoofd setje. (alleen de headset kost niew al een dikke 120,-)
Foto"s heb ik er nog niet van.....Moet ik eerst nog maken en dan kan ik ze evt. mailen.
Voor meer info over de Smith
check www.2xdbikez.com
Ps....De complete bike kan evt. ook.
Dan dus met:
- 24" Sunn Ringle wielset op XT naven. Alles zwart.
- 1.85 Bandjes met een fijn nopje. (ik trainde met deze bike ook wel eens op de bmx baan dus vandaar niet van die lompe sloffen)
- Dirt Jumper III (van 2003....Het lichte model dus nog. Veerweg is teruggebracht tot 80mm)
- Zwart Hope balhoofdsetje
- Crankstel FSA DH met Truvativ Gigapipe DH BB.
- Sunn Ringle platform pedalen
- Truvativ zadelpen
- Simpele Tektro V-Brake
- Stuur + stuurpen is nix speciaals. Geen merk ofzo.
Complete bike dus ! Opstappen en dirten maar.
785,-
NIET ZEMELEN OVER PRIJZEN !!! DEZE ZIJN ZEER NETJES EN DUS VAST !!! IK HEB HET GELD OOK NIET PERSE NODIG EN DE BIKE HOEFT OOK HELEMAAL NIET PERSE WEG OFZO..........DUS GEEN MARKTPLAATS BULSH*T
Een Agent Smith in de kleine maat.
Kleur: Niet.....Hij is kleurloos.......heeft een coating gehad over het bare metal heen. A la De One One Gimp zeg maar ! Is echt super en uniek.
Is de enige in NL. Alle dealers konden er destijds 1 bestellen en dit is dus de gene waar ik een aantal maandjes op heb gereden ............
285,- Voor het frame + BB Adapters + Hope balhoofd setje. (alleen de headset kost niew al een dikke 120,-)
Foto"s heb ik er nog niet van.....Moet ik eerst nog maken en dan kan ik ze evt. mailen.
Voor meer info over de Smith
check www.2xdbikez.com
Ps....De complete bike kan evt. ook.
Dan dus met:
- 24" Sunn Ringle wielset op XT naven. Alles zwart.
- 1.85 Bandjes met een fijn nopje. (ik trainde met deze bike ook wel eens op de bmx baan dus vandaar niet van die lompe sloffen)
- Dirt Jumper III (van 2003....Het lichte model dus nog. Veerweg is teruggebracht tot 80mm)
- Zwart Hope balhoofdsetje
- Crankstel FSA DH met Truvativ Gigapipe DH BB.
- Sunn Ringle platform pedalen
- Truvativ zadelpen
- Simpele Tektro V-Brake
- Stuur + stuurpen is nix speciaals. Geen merk ofzo.
Complete bike dus ! Opstappen en dirten maar.
785,-
NIET ZEMELEN OVER PRIJZEN !!! DEZE ZIJN ZEER NETJES EN DUS VAST !!! IK HEB HET GELD OOK NIET PERSE NODIG EN DE BIKE HOEFT OOK HELEMAAL NIET PERSE WEG OFZO..........DUS GEEN MARKTPLAATS BULSH*T
-
BuzZ schreef:
Niet echt ;D