Favoriete wedstrijden??
Moderator:Beheerders
Hoi allemaal,
Ik wil graag wat wedstrijden gaan rijden na de vakantie periode en vroeg me af wat nu zo"n beetje leuke wedstrijden zijn en waarom.
Dus graag tips !!
gr.
m
Ik wil graag wat wedstrijden gaan rijden na de vakantie periode en vroeg me af wat nu zo"n beetje leuke wedstrijden zijn en waarom.
Dus graag tips !!
gr.
m
Re:Favoriete wedstrijden??
In de vakantieperiode zijn zo goed als geen wedstrijden. Zie mtbsport.nl voor een kalender.
Nee, dat had ik door.
Maar NA de vakantie periode wel, en ik wil wel eens weten wat de favorieten zijn en waarom.
gr.
m
Maar NA de vakantie periode wel, en ik wil wel eens weten wat de favorieten zijn en waarom.
gr.
m
Holten is een heel mooi parcours en ook in Kuinre maken ze er een attractief rondje van.
Oke, bedankt.
Zal eens kijken wanneer deze gereden worden en me inschrijven als dat kan.
Bedankt.
gr.
m
Zal eens kijken wanneer deze gereden worden en me inschrijven als dat kan.
Bedankt.
gr.
m
- Arnetteman
Holten is tegelijk met het WK, ik moet dus helaas verstek laten gaan.
Vorig jaar in Holten gereden, mijn favoriete wedstrijd. Supercool parcours, lekker afwisselend.
en nee, het is niet op de Holterberg maar op een motorcrossbaan ten zuiden van de snelweg Deventer - Enschede.
Vorig jaar in Holten gereden, mijn favoriete wedstrijd. Supercool parcours, lekker afwisselend.
en nee, het is niet op de Holterberg maar op een motorcrossbaan ten zuiden van de snelweg Deventer - Enschede.
SBF CUP IV
2 oktober 2005
Bergschenhoek.
Helemaal los op de fourcross!
2 oktober 2005
Bergschenhoek.
Helemaal los op de fourcross!
rhenen
tank24 schreef: