Vorige week zaterdag fietste ik tussen Hattem en Wapenveld een stukje heide over. Daarna kwam er een afdalinkje en beneden had een idioot het volgende obstakel gemaakt: tussen twee boompjes hing een strotouw met daaraan weer strotouw geknoopt dat helemaal uitgerafeld naar de grond hing. Voor mensen die strotouw niet kennen; dit schuurt behoorlijk!! dus ik was heel blij dat ik net op tijd stilstond. Vervolgens heb ik staan schelden en daarna heb ik het touw losgeknoopt en het bos in gegooid...
Dus als iemand nog eens ergens (Hattem/Wapenveld dus in het speciaal) zoiets tegenkomt; meldt het hier even en haal het ook weg, het moet niet gekker worden!
Groeten, Emiel
Geplaatste Fietsobstakels
Moderator:Beheerders
-
Re:Geplaatste Fietsobstakels
Ach zolang het geen visdraad is.... wordt je ook niet zo gauw onthoofd... maar is idd wel kut... maar mocht je daar wel rijden?
TBB
TBB
Re:Geplaatste Fietsobstakels
[quote="Tall Boy Bram"]Ach zolang het geen visdraad is.... wordt je ook niet zo gauw onthoofd... maar is idd wel kut... maar mocht je daar wel rijden?
dan nog is het tog geen reden om iemand te verwonden
hier soms van die kleine kut kinders die touwtje spannen zag et laats ver van te voren dus ik achter die kut koters aan op me fiets staat 30 min later zon moeder op de skatebaan waar ik heen was ja bla bla bla stom zeikwijf
dan nog is het tog geen reden om iemand te verwonden

hier soms van die kleine kut kinders die touwtje spannen zag et laats ver van te voren dus ik achter die kut koters aan op me fiets staat 30 min later zon moeder op de skatebaan waar ik heen was ja bla bla bla stom zeikwijf

Jaja, doe maar ff rustig mafkees...BOSS schreef:aangifte doen!
dusssssss©
Stel kids waarschijnlijk, d'r worden daar nogal eens hutjes etc gebouwd. Hattum e.o. kan veel, relaxte boswachters, kunnen we dat zo houden ? Als je om elk takje/kuiltje/bultje zo gaat janken...
MODEDIT: Dit onderwerp is wel erg oud. Slotje!
Groeten van jullie favoriete Mod, Roel