Hello daar
Weet iemand of er (Ski) liften in de buurt van het Gardameer beschikbaar zijn voor fietsers die wat luier zijn aangelegd, en die ook nog eens op een iets zwaardere fiets rijden.
Elvis
Gardameer
Moderator:Beheerders
Re:Gardameer
Er is de lift naar de monte baldo (dus ook Alltisimo met wat klimmen)
En dan heb je nog mekki"s die een betalende shuttle service doen naar enkele bergen in de buurt (oa tremalso)
Het is geen shuttle paradijs, maar wel bike heaven...
greetz
bettes
En dan heb je nog mekki"s die een betalende shuttle service doen naar enkele bergen in de buurt (oa tremalso)
greetz
bettes
bettes schreef:
Of je laat je pa je shuttelen zoals ik twee jaar geleden heb laten doen ;D
Maar inderdaad 1 lift waarvan ik heb begrepen dat je als biker voor een bepaalde tijd omhoog mag en daarna is het met fiets verboden. En verder shuttlediensten of zelf fietsen

Maar de omgeving is geweldig. "t is dat ik dit jaar naar Noorwegen/Zweden ga ;D
Mooi, ik dank u ten zeerste, ik heb me dus toch verkeerd gegoogeledddd. Kon het niet vinden. Ik zie echter niets over tijdstippen voor bikers, zien we ter plaatse wel.
Elvis
Elvis
De ideale bike voor garda is toch wel een freerider waar je ook mee omhoog kan biken. Tis er echt super, en de shuttles zijn goed. (Heb die van Mecki"s gehad).
De montebaldo gaat via Malcesine naar boven toe. Link is hier te vinden. Adres van de lift:
Info:
Azienda Trasporti Funicolari Malcesine - Monte Baldo Spa
* Malcesine, tel.(+39) 045 7400206 - fax (+39) 045 7401885
Veel plezier en ik benijd je dat ik dit jaar er niet naartoe ga.
De montebaldo gaat via Malcesine naar boven toe. Link is hier te vinden. Adres van de lift:
Info:
Azienda Trasporti Funicolari Malcesine - Monte Baldo Spa
* Malcesine, tel.(+39) 045 7400206 - fax (+39) 045 7401885
Veel plezier en ik benijd je dat ik dit jaar er niet naartoe ga.