kent iemand de DH"s van Vars en Pra Loup?
Moderator:Beheerders
Is het een beetje wat? Want zit er binnekort heel dicht in de buurt....
-
- Forumbeheerder
Re:kent iemand de DH"s van Vars en Pra Loup?
zeker gaan. vooral Vars rocks
is bij mij wel 3 of 4 jaar geleden maar toen waren ze bere. Vooral Vars dan. Pra Loup vond ik toen wa minder omdat t echt los zand was overal. Maar als t weer wat meezit kan je er wel rippen. Fun for the day
Vars is vrij wild. een van de ruwere parkoeren in frankrijk (toen wij er waren) Daar kan je je wel een paar dagen amuseren
Hoe ver zit je nog van Apt? daar is/komt ook een parkoer of park volgens wa ik gehoord heb
is bij mij wel 3 of 4 jaar geleden maar toen waren ze bere. Vooral Vars dan. Pra Loup vond ik toen wa minder omdat t echt los zand was overal. Maar als t weer wat meezit kan je er wel rippen. Fun for the day
Vars is vrij wild. een van de ruwere parkoeren in frankrijk (toen wij er waren) Daar kan je je wel een paar dagen amuseren
Hoe ver zit je nog van Apt? daar is/komt ook een parkoer of park volgens wa ik gehoord heb
BF = DeJean schreef:
http://www.bikeparkcolorado.com

Kan je wel vertellen dat de omgeving van Vars enzo erg mooi is, tot mijn spijt (nog) nooit wezen biken.
inderdaad omgeving van Vars is erg mooi, ben er heel lang geleden geweest...eenmaal thuis kwam ik er achter dat er een DH was.
Zit dit jaar bij Briancon, Morzine is dan net effe te om te rijden....
Zit dit jaar bij Briancon, Morzine is dan net effe te om te rijden....
Les Orres is ook in die hoek, is ook een DH baan.
Je hebt daar in de buurt ook Col de parpaillon. kun je iets van 24 km naar benee rijden (moet je wel eerst boven komen natuurlijk). onverhard natuurlijk maar wel een brede schotter weg.
Je hebt daar in de buurt ook Col de parpaillon. kun je iets van 24 km naar benee rijden (moet je wel eerst boven komen natuurlijk). onverhard natuurlijk maar wel een brede schotter weg.
de Col heb ik toen gedaan....die klim was best wel dodelijk met 40 graden zon...
Oke bekend terrein dus al
staat altijd nog een keer op mijn lijstje die hoek, super omgeving!!
have fun in je vakantie!!!!

staat altijd nog een keer op mijn lijstje die hoek, super omgeving!!
have fun in je vakantie!!!!
thanx,
ook leuk op die Col is de militaire tunnel...ijskoud daar...
ook leuk op die Col is de militaire tunnel...ijskoud daar...
de dh van vars is bruut, wel redelijk snel, mooie bosstukken en n leuke einddrop..
de dh van pra loup vond ik echt zwaar bagger, evenals t transportsysteem; haak buiten je bakje waar je fiets echt zwaar van beschadigt als je bander er niet in passen etc... om eerlijk te zijn zou ik pra loup echt gewoon overslaan zelfs, ga liever naar vars... als je op de camping in t dorp er voor zit, kan je mooi aan t einde vd dag met warpspeed weer naar beneden...
je kan ook nog hoger in vars btw, eindje naar n andere lift rollen en dan heb je echt n magistraal mooi uitzicht, geloof me
do enjoy, zane
de dh van pra loup vond ik echt zwaar bagger, evenals t transportsysteem; haak buiten je bakje waar je fiets echt zwaar van beschadigt als je bander er niet in passen etc... om eerlijk te zijn zou ik pra loup echt gewoon overslaan zelfs, ga liever naar vars... als je op de camping in t dorp er voor zit, kan je mooi aan t einde vd dag met warpspeed weer naar beneden...
je kan ook nog hoger in vars btw, eindje naar n andere lift rollen en dan heb je echt n magistraal mooi uitzicht, geloof me
do enjoy, zane
thanx voor de info....
en sleepliften die je fiets aan gort helpen ga ik vermijden...heb al een paar keer gehad dat ze een gloednieuwe Monkeybar naar de kloten hebben geholpen...
en sleepliften die je fiets aan gort helpen ga ik vermijden...heb al een paar keer gehad dat ze een gloednieuwe Monkeybar naar de kloten hebben geholpen...