NK Fun Bergschenhoek 08-05 SS ?!
Moderators:JJ, Beheerders
Wie gaat er mee ? NK fun op de SingleSpeed.
Voor de mensen die wat meer bekend zijn op het parcours te Bergschenhoek: watvoor verzet wordt geadviseerd ? Is het parcours qua klimmen e.d. vergelijkbaar met dat in Zoetermeer ?
Voor de mensen die wat meer bekend zijn op het parcours te Bergschenhoek: watvoor verzet wordt geadviseerd ? Is het parcours qua klimmen e.d. vergelijkbaar met dat in Zoetermeer ?
Re:NK Fun Bergschenhoek 08-05 SS ?!
A) het is geen NK, maar een NK voor Espoirs
B) ik heb vorig jaar meegereden op de SS en werd 11e... eat your heart out, Huub!
2:1, echter zwaarder dan Z"meer vind ik
B) ik heb vorig jaar meegereden op de SS en werd 11e... eat your heart out, Huub!
2:1, echter zwaarder dan Z"meer vind ik
- JJ
- Forumbeheerder
- Contacteer:
Het is geen NK maar het is een NK ::)
Er staat idd NK bij en er zijn o.a. de categoriën Beloften en Funklasse heren.
Weet iemand hoe dit precies zit ?
Weet iemand hoe dit precies zit ?
Het officiele NK is ditjaar wederom in zoetermeer. echter aangezien er geen afzonderlijke NK voor experts tot 23 jaar klasse is wordt dit in Bergschenhoek verreden. Let wel: een funklasse is NOOIT een officieel NK!
en toch ga ik erheen, xc-ers zijn knurfterig kom jij niet opdagen dan staaljongen

Als Hubert komt, dan kom ik niet... ik wil me niet meer associeren met die jongen... :P
Ik ga wel DH-en in duitsland of zo...

Ik ga wel DH-en in duitsland of zo...
Stahljungen durft niet
Kom op man spread the SS word ! Ga ook Singled aan de start staan !

Kom op man spread the SS word ! Ga ook Singled aan de start staan !
Ik heb vorig jaar de honeurs waar genomen, ditjaar ben jij aan de beurt... ik ga met Jayron zitten aftr... euh... fietsen in Deutschland...
Berschenhoek?Naar boven lopen! :P
Het TUIG schreef:
Berschenhoek?Naar boven lopen! :P
Ik ben heb vorig jaar alle klimmen met uitzonderring van de skiheuvelklim vanaf de Rotterdam zijde gefietst.... maar ik ben dan ook super...
Net terug uit B"hoek waar een 10de plaats door mij behaald is. Parcours was redelijk heuvelachtig en vooral nat, glibberen en glijden dus.
Reed met 32:20, achteraf iets té licht. Flink stuk vlakke weg nekte me en kostte me een aantal plekken. 32:19/18 had ideaal geweest, op twee stukken had ik dan af moeten stappen, maar lopen had hier even snel of misschien zelfs sneller geweest.
Al met al een leuke dag, met af en toe lekker weer.
Reed met 32:20, achteraf iets té licht. Flink stuk vlakke weg nekte me en kostte me een aantal plekken. 32:19/18 had ideaal geweest, op twee stukken had ik dan af moeten stappen, maar lopen had hier even snel of misschien zelfs sneller geweest.
Al met al een leuke dag, met af en toe lekker weer.
Het onhandigste parcours van NL voor een starre vork, en waar komt meneer mee aanzetten...?
10e, uitslover.
Volgende week Apeldoorn, met 32:16 29" kun je daar misschien wel vergelijkbaar hoge ogen gooien!
Een Singlespeeder die een geare race wint, dat hebben we hier nog niet gezien toch? Amerikaanse taferelen dienen zich aan...
Knap gereden Huub!
10e, uitslover.
Volgende week Apeldoorn, met 32:16 29" kun je daar misschien wel vergelijkbaar hoge ogen gooien!
Een Singlespeeder die een geare race wint, dat hebben we hier nog niet gezien toch? Amerikaanse taferelen dienen zich aan...
Knap gereden Huub!
- JJ
- Forumbeheerder
- Contacteer:
Klasse Huub, smoke those gearies!!!
Vorig jaar hebben we met groot succes de druk er bij Ben opgezet om NKSS te worden, en ik denk dat we nu een kandidaat voor de SSEC hebben!
Kat in"t bakkie.
Kat in"t bakkie.
- JJ
- Forumbeheerder
- Contacteer:
Ho klok, niet te veel druk erop, dat kan ie misschien niet aan. Dit moeten we met beleid aanpakken.
Hubert, rustig doortrainen, niet naar klok luisteren, wedstrijden rijden maar niet te veel, neem je rust, wil je nog een banaan?
Hubert, rustig doortrainen, niet naar klok luisteren, wedstrijden rijden maar niet te veel, neem je rust, wil je nog een banaan?
Wat was de zin toch ook weer...??
"trainen is voor mensen zonder tallent"...
"trainen is voor mensen zonder tallent"...

Was tot nu toe idd ook mijn statement ..............