XTR 2004 v-brake
Moderator:Beheerders
-
Wil Xtr 2004 v-brakes kopen hoe is het met de remkracht? Zijn er mensen die er mee rijden.

-
Re:XTR 2004 v-brake
Ik rijd ermee
in combinatie met dt-swiss keramische velgen en de 2002 xtr remgrepen heb ik zeker geen klagen!!
kunnen zeker naast de magura"s hs 33 staan
heb daar ook mee gereden voelt wel anders aan maar dezelfde remkracht
persoonlijk vind ik zelfs de remkracht harder dan de magura"s maar dat is mss alleen mijn gedacht
in combinatie met dt-swiss keramische velgen en de 2002 xtr remgrepen heb ik zeker geen klagen!!
kunnen zeker naast de magura"s hs 33 staan
heb daar ook mee gereden voelt wel anders aan maar dezelfde remkracht
persoonlijk vind ik zelfs de remkracht harder dan de magura"s maar dat is mss alleen mijn gedacht
Ik rij er mee , gecombineerd met nokon"s , xtr sti remhendels en ceramische crossmax wielen zijn het fijne remmetjes. Stukke beter dan mijn avids...
- Xircuit
- Contacteer:
Ik rij met XTR 2003 i.c.m. X517 en avid remgrepen. Het is een erg krachtige rem en goed doseerbaar. Als je geen schijven wil en toch veel remkracht dan moet je deze kopen. Een paar Avid"s kan ik je ook aan raden, zeker de SD7 en de ti versie zijn erg goed.
-
Zo wel schijven willen maar die van XTR zijn vrij prijzig :"( dus neem ik de v-brake versie maar ;D zo vaak ga ik toch niet naar het buitenland (4x p.j.)
Ga ze gebruiken i.c.m. dual control XTR 2004 ;D
Ga ze gebruiken i.c.m. dual control XTR 2004 ;D
-
Ik heb zelf met model 2001 XTR gereden en qua remkracht i.c.m. ceramische velgen doen ze amper onder voor HS 33, maar zodra het nat en modderig wordt merk je het verschil.
De HS 33 remt dan nog steeds goed en bij de XTR verlies van remvermogen door vuil tussen velg en remblokken. De HS 33 heeft meer remvermogen, overigens merk je dat pas bij slechte condities(nat & modder) en bij hoge snelheden. Ik zelf zou als ik nu weer moet kiezen voor de HS 33 gaan,
De HS 33 remt dan nog steeds goed en bij de XTR verlies van remvermogen door vuil tussen velg en remblokken. De HS 33 heeft meer remvermogen, overigens merk je dat pas bij slechte condities(nat & modder) en bij hoge snelheden. Ik zelf zou als ik nu weer moet kiezen voor de HS 33 gaan,