Re:Gestolen
Moderator:Beheerders
Ja hoor! Woon ik net anderhalve maand in A"dam, is m""n fiets nu al gestolen. Dus... als iemand een junk ziet met een zwart street frame met een Marz. bomber erop en zilverkleurige velgen (mavic) en hs33... dan weet je zeker dat het die van mij is.
In ieder geval bedankt; je weet maar nooit.
In ieder geval bedankt; je weet maar nooit.
-
knap kloten, had je "m buiten laten staan of zo............................................
Ja. Er zou bij ons in het huis verbouwd worden en ik kon hem niet binnen laten staan. Voor 4 dagen!!!
neem aan dat ie wel buiten opslot stond aan iets??
aah klote voor je man, en nu dan heb je nog een resereve bike ofzo
anders kun je niet meer biken :"(
Nu maar hopen dat iemand hem misschien ergens heeft zien rijden ::)
anders kun je niet meer biken :"(
Nu maar hopen dat iemand hem misschien ergens heeft zien rijden ::)
Een wat? Reserve fiets? Om eerlijk te zijn heb ik mijn XC fiets aan mijn broertje gegeven. Gelukkig heb ik nog wel een stadsfiets, dus ik kan nog wel naar school. Maar voor de rest ben ik echt helemaal blut. Het wordt dus een jaartje sparen!

das kut ja, kzou mn fiets ook niet buiten laten staan maarja als het echt niet kan moet je zorgen dat ie veilig staat.
Nee, ik laat "m ook nooit meer buiten staan nee... Ook niet met een kettingslot en een U-slot!
moet je zelf ook buiten slapen dan..?
wel een beetje naief...heden ten dage
wel een beetje naief...heden ten dage
Lees je de hele post wel? Verbouwing... géén plaats in een studentenhuis! U-slot. Kettingslot.
uiteraard lees ik de post, maar desnoods zet je hem in je bed.
zo"n fiets, buiten, amsterdam = probleem, hoe dan ook.
geef ff een iets betere beschrijving van je fiets, dan weten mensen waar ze naar moeten kijken.
-
Beschrijving????
Nee joh, post ff een foto van je bike! Als je nog hebt tenminste. ALs ik je fiets zie dan mep de bestuurder eraf, ok?
Nee joh, post ff een foto van je bike! Als je nog hebt tenminste. ALs ik je fiets zie dan mep de bestuurder eraf, ok?
- King Zeus @ DirtE19
PaNtOkRaTo schreef:
Beschrijving????
thats the spirit!!!! en dan maar hopen dat Buzz zijn fiets nou niet net op die moment terug had gevonden... ;D
snake schreef:
uiteraard lees ik de post, maar desnoods zet je hem in je bed.
Precies! Kijk, ik woon in Rosmalen, klein dorpje en heb weinig ervaring met grote steden, maar zelfs ik snap wel dat je zo"n soort fiets NOOIT, maar dan ook NOOIT buiten neer moet zetten in Amsterdam (al gebruik je 10 sloten). Ik zou hem dan ook in, op, onder het bed of op een kast van mij part maar iig. BINNEN bewaren! Dus ja, beetje eigen schuld dikke bult

ja, gasten daar kun je nou wel over blijven zeuren dat ie em niet buiten had moeten zetten, maar daar heeft ie nu zo weinig aan. Zeker nooit een fiets van je gejat? weet je hoe kut je je dan voelt en alleen maar denkt wat je allemaal anders had moet doen. Dus dat weet hij nu ook wel. Het laatste waar ie nu zin in heeft is dat soort onzin posts om het nog es extra in te wrijven >:(
In amsterdam kun je misschien nog pandjes shops proberen daar schijnen wel es iets te mooie fietsen te staan voor iets te weinig geld als je begrijpt wat ik bedoel ::)
In amsterdam kun je misschien nog pandjes shops proberen daar schijnen wel es iets te mooie fietsen te staan voor iets te weinig geld als je begrijpt wat ik bedoel ::)
- @sph@ltdude
- Contacteer:
Idd check de cash converter enzo
Och... een matzwart dual/street frame dus De vorige eigenaar zei dat ie van SUNN was, maar dat kan ik niet bevestigen. Marzocchi bomber Z5 uit 2001 erop en zilverkleurige velgen (mavic, X221) LX asjes, Selle Italia gel zadel (Flite) blauw, en hs33. En zojuist verkregen Big Apple"s erop. Uhm... oh ja; LX voor, Xt achter. Enne... een foto heb ik niet, stom.
En als mensen dit een lullig street fietsie vinden, dan zou ik willen melden dat ik er zelf heel blij mee was.
Pandjes winkels is misschien wel een goed idee, maar ik zou niet weten waar die zijn. Op internet kan ik ze in ieder geval niet vinden.
En als mensen dit een lullig street fietsie vinden, dan zou ik willen melden dat ik er zelf heel blij mee was.
Pandjes winkels is misschien wel een goed idee, maar ik zou niet weten waar die zijn. Op internet kan ik ze in ieder geval niet vinden.
Kut voor je man, ik zou er niet aan moeten denken dat 1 van mijn fietsen gejat word.
Zal wel ff rond kijken of ik keer zoiets zie rond rijden hier (zoetermeer, je weet maar nooit :-X )
Succes met sparen..
Zal wel ff rond kijken of ik keer zoiets zie rond rijden hier (zoetermeer, je weet maar nooit :-X )
Succes met sparen..
hmm, dit is nu echt weer zoon klote streek,
Ik hoop dat je snel je bike weer terug krijgt, ook al klinkt dat beetje krom.
Ik hoop dat je snel je bike weer terug krijgt, ook al klinkt dat beetje krom.
-
Heb je bonnetjes van die bike?
Probeer eens je reisverzekering. Ga een weekendje naar de Ardennen, doe daar aangifte en misschien kan je je premie terugverdienen.
Probeer eens je reisverzekering. Ga een weekendje naar de Ardennen, doe daar aangifte en misschien kan je je premie terugverdienen.
-
Ik help je wel ff met zoeken op internet.
Dit is de link met hits als je zoekt naar "2dehands artikelen" in Amsterdam bij de bedrijvengids van de telefoongids:
http://www.detelefoongids.com/tginl.dll ... agestart=1
Suc6,
P.
Dit is de link met hits als je zoekt naar "2dehands artikelen" in Amsterdam bij de bedrijvengids van de telefoongids:
http://www.detelefoongids.com/tginl.dll ... agestart=1
Suc6,
P.
Wat is dat nou voor belachelijk advies? Vind je het soms tof om de verzekering te belazeren of wat? Gaat ergens anders lollig wezen... :-XHeb je bonnetjes van die bike?
-
Nee, is inderdaad niet tof maar effectiever dan in A"dam een junk met zo"n fiets te zoeken.
hoezo dat dan, de moeite kan je er altijd voor doen ::) meestal heeft het niet veel zin maar je zal hem toevallig maar eens tegen komen ::)