6 JUNI BERGSCHENHOEK FOR GIRLZZ
Moderator:Beheerders
Jaja, dames, meisjes en girlzz... We gaan het doen!
Op 6 juni een superdag op Bergschenhoek met een XClinic en een four-X clinic... veel gave demo"s, testbikes, pastaparty... uuuh eigenlijk te veel om op te noemen, kijk daarvoor op http://www.bikefestival.nl of http://www.girlzz-offroad.com allemaal komen!!!!
Sorry guys! It"s a girlzz thang!
Op 6 juni een superdag op Bergschenhoek met een XClinic en een four-X clinic... veel gave demo"s, testbikes, pastaparty... uuuh eigenlijk te veel om op te noemen, kijk daarvoor op http://www.bikefestival.nl of http://www.girlzz-offroad.com allemaal komen!!!!
Sorry guys! It"s a girlzz thang!
Re:6 JUNI BERGSCHENHOEK FOR GIRLZZ
Mogen we wel komen kijken?
zonoskar schreef:
Mogen we wel komen kijken?
nou, als ik heel eerlijk moet zijn.... hmmm nee... Stel je voor als je voor het eerst daar aan het klooien bent, en honderd mannen staan om je heen elke beweging te volgen... lijkt me niet relaxt... kijk tijdens het bikefestival kun je natuurlijk komen kijken (en zelf meedoen) hoe iedereen het er vanaf brengt...
maar je snapt me, neem ik aan...?
Jullie hebben wel een lastige datum bedacht he... tegelijk met het NSK op de XC in Arnhem...... 
Ik zit met een dilemma, en er zijn al dames die niet komen alleen vanwege Arnhem... das wel jammer.
Gaan we ook de Xtreme XC oefenen...? ( want die wil ik sowieso doen tijdens het bikefestival)

Ik zit met een dilemma, en er zijn al dames die niet komen alleen vanwege Arnhem... das wel jammer.
Gaan we ook de Xtreme XC oefenen...? ( want die wil ik sowieso doen tijdens het bikefestival)
mariekemeisje schreef:
Jullie hebben wel een lastige datum bedacht he... tegelijk met het NSK op de XC in Arnhem......![]()
Jazeker, die XtremeC wordt zelfs een wedstrijdje van gehouden aan het einde van de dag. Marieke; it"s really a day you don"t wanna miss!!!!
- PinoMEISSIE
Als ik Chris z"n Tazer mag, kom ik ook. Als ik er dus niet ben, is het zijn schuld!
Whehehehe! :P
PinoMEISSIE schreef:
Als ik Chris z"n Tazer mag, kom ik ook. Als ik er dus niet ben, is het zijn schuld!
eeeeeej... fietsen zat hier hoor... anders... moet ik z"n voetje breken? Dan leent ie alles uit, dat weet je he

PinoMEISSIE schreef:
De mijne is al gereserveerd voor die datum!
Bart
Bart schreef:
[PinoMEISSIE schreef:
De mijne is al gereserveerd voor die datum!
Bart
uitgeleend aan je vriendinnetje offe...
[center]AAN ALLE DAMES DIE GEEN BIKE MEEKRIJGEN VAN HUN WEDERHELFT:
ER ZIJN EEN AANTAL HELE MOOIE TESTBIKES AANWEZIG!!!!!!!![/center]
- PinoMEISSIE
T schreef:
eeeeeej... fietsen zat hier hoor... anders... moet ik z"n voetje breken? Dan leent ie alles uit, dat weet je he![]()
Ik zal het onthouden! In geval van nood .......
Natuurlijk ben ik er bij.
;D
;D
-
PinoMEISSIE schreef:
[T schreef:
eeeeeej... fietsen zat hier hoor... anders... moet ik z"n voetje breken? Dan leent ie alles uit, dat weet je he![]()
He dames, ff dimmen oke?!
T, dus het is jou schuld dat ik mijn poot stuk had in T, zodat je op de M1 kon raggen!!!!
Grrrr.....
Hahahahaha
Chri$$tiaan schreef:
[PinoMEISSIE schreef:
[T schreef:
He dames, ff dimmen oke?!
T, dus het is jou schuld dat ik mijn poot stuk had in T, zodat je op de M1 kon raggen!!!!
Grrrr.....
Hahahahaha
Ja, dat had ik afgesproken met die rots, ik dacht, ik heb al een dag gemist, dat moet ik even serieus goedmaken...!!!
-
Whehehehehehe

T schreef:
Ja, dat had ik afgesproken met die rots, ik dacht, ik heb al een dag gemist, dat moet ik even serieus goedmaken...!!!
Oh nee, dat doen we dus niet hè, straks krijg ik weer van alles de schuld. :"(
toch jammer dat het tegelijk met het NSK / Arnhem gepland is, want daar is het gewoon ontzettend leuk rijden!
Ja, dat is echt heel lastig.
Ben er nog niet uit.
Ik wil zo graag Arnhem rijden ook omdat het dan voor mij een keer 75 minuten is en ik heel benieuwd ben hoe ik dat doe.
Mijn inschrijving voor welk evenement dan ook zal laat komen...
Ben er nog niet uit.
Ik wil zo graag Arnhem rijden ook omdat het dan voor mij een keer 75 minuten is en ik heel benieuwd ben hoe ik dat doe.
Mijn inschrijving voor welk evenement dan ook zal laat komen...