Meten met 2 maten !

Plaats hier feedback over de website, hulp bij het gebruik van de website of test de mogelijkheden van het forum.

Moderator:Beheerders

Gesloten
Harold
Meten met 2 maten !

Bericht door Harold » wo apr 14, 2004 11:11 pm

Ik wordt er echt ontzettend moe van. Ik meldt gisteren op DP dat er op de www.2xdbikez.com site een aantal dingen waren toegevoegd. Wat pics en een Royal-Racing folder.

Ik zet dit netjes onder de categorie internet, waar het in mijn ogen thuis hoort................En ja hoor het moet er weer af !

Tjonge jonge...wat een ontzettende reclame zeg....vreselijk hoor, wat heb ik de regels weer eens ongelovelijk overtreden ! Zo kinderachtig.

Ten eerste het gaat om een website, ten tweede er was nieuws te melden ! Wat nu als iemand anders de site gecheckt heeft, het nieuws ontdekt en het op DP zet ?

Wat me dan nog meer stoort is dat een Emiel (en ongetwijfeld ook een hoop gasten die het goed met hem voor hebben) al weken/maanden lang zwaar reclame zitten te maken voor z"n shop ! Maar dat kan allemaal wel. Begrijp me niet verkeerd hoor ! Ik ken Emiel en gun hem alle succes van de wereld......maar waar ligt de grens dan.

Oh ja ! Bij te koop: biedt Bombproof Erik 2 splinternieuwe frames in doos aan...........ja er staat bij dat het uit z"n prive collectie komt...

Kom op zeg !!!! We weten allemaal hoe de vork in de steel zit !!!!!

Nee......ik vind het echt een ontzettend overspannen gedoe allemaal.

Jammer dat het zo moet, want DP is absoluut een super site, met een super groep bezoekers ! Het is toch allemaal 1 grote vriendenclub en iedereen kent elkaar toch...............Waarom dan zo moeijlijk doen ?

Plons

Re:Meten met 2 maten !

Bericht door Plons » do apr 15, 2004 6:41 am

Dp WAS een super site...

Ruben
Forumbeheerder

Bericht door Ruben » do apr 15, 2004 11:11 am

Als we niks modereren wordt het hier een puinzooi, dan gaan allerlei shops hier hun spullen aanbieden (en geloof me, je bent echt niet de enige waarvan iets wordt verwijderd). Het is soms moeilijk te bepalen wanneer iets prive is en zakelijk en we kunnen ook niet alles zien, dus helaas zal er soms iets teveel weggehaald worden en soms iets te weinig.

Ook niet minder belangrijk, kom je iets tegen waarvan jij vindt dat het niet door de beugel kan, gebruik dan de meldknop, we krijgen als moderators zo vaak verwijten over ons heen dat er iets op staat wat niet kan terwijl het niet gemeld is....

Van Emiel en van BP zijn er ook zat berichten aangepast/verwijderd. Wat ik geen probleem vindt is dat je in je onderschrift een link opneemt naar je site, met een tekstje erbij dat je iets nieuws online hebt staan. Apart topics starten hiervoor is gewoon reclame maken. Zou leuk zijn als ieder bedrijf dat via het forum gaat doen, hoeven ze ook geen banner meer te huren en kan ik de stekker er wel uit trekken.

Nieuwsberichten kun je ook gewoon mailen naar: info@dirty-pages.net en dan wordt er naar gekeken en het op de nieuwspagina geplaatst.

Gast

Bericht door Gast » vr apr 16, 2004 8:49 am

Ruben schreef:
Ook niet minder belangrijk, kom je iets tegen waarvan jij vindt dat het niet door de beugel kan, gebruik dan de meldknop, we krijgen als moderators zo vaak verwijten over ons heen dat er iets op staat wat niet kan terwijl het niet gemeld is....

Ja, maar je kunt natuurlijk dat niet als argument gebruiken dat er foute shit op deze site staat omdat niemand het meldt. Sterker nog, als een gebruiker het moet melden waren jullie te laat.

Ruben
Forumbeheerder

Bericht door Ruben » vr apr 16, 2004 11:15 am

Ruut schreef:
Ja, maar je kunt natuurlijk dat niet als argument gebruiken dat er foute shit op deze site staat omdat niemand het meldt. Sterker nog, als een gebruiker het moet melden waren jullie te laat.

Zucht, tuurlijk bekijken we veel topics alleen al om dat daar bepaalde reacties verwacht worden. Maar het is ondoenlijk om elk bericht te controleren. Het komt alleen helaas te vaak voor dat er gezeurt wordt dat er niet wordt ingegerepen terwijl diegene het ook niet gemeld heeft, dat vindt ik ook meten met 2 maten...

Gast

Bericht door Gast » vr apr 16, 2004 11:42 am

Ik zal nog wat voorbeelden nemen van meten met twee maten:
- de nieuwe website komt eraan
- het bike-submit-script komt eraan
- kleding komt eraan
- nieuwe logo? KOMT ERAAN!

Als ik tegen m"n ouders aan de telefoon vertel dat ik eraan kom en ik ben er na 8 maanden nog niet stellen ze ook wel vragen.

Onder de gordel, ik weet het, maar het is wederom een fucking zootje hier en dat kun je niet op de users afschuiven. JIJ bent de baas, niet de users.

Ruben
Forumbeheerder

Bericht door Ruben » vr apr 16, 2004 11:57 am

Ruut schreef:
Ik zal nog wat voorbeelden nemen van meten met twee maten:
- de nieuwe website komt eraan
- het bike-submit-script komt eraan
- kleding komt eraan
- nieuwe logo? KOMT ERAAN!

Als ik tegen m"n ouders aan de telefoon vertel dat ik eraan kom en ik ben er na 8 maanden nog niet stellen ze ook wel vragen.

Onder de gordel, ik weet het, maar het is wederom een fucking zootje hier en dat kun je niet op de users afschuiven. JIJ bent de baas, niet de users.

Zucht zucht, komt eraan heb ik niet vaak geroepen, wel dat er aan gewerkt wordt en dat wordt er zeker, net als alle berichten die gemodereerd worden waar jij niets van ziet, en gebruikers die gemailt worden zonder dat jij er iets van merkt, gisteren nog 2 stuks en de zoveelsten deze week...

Je weet donders goed hoe mijn privesituatie is momenteel en dat ik helaas niet alles tegelijk kan, ik vindt het dan ook een beetje triest dat je hier weer openbaar een discussie over uitlokt.

Ik schuif het niet allemaal op de users af maar vindt net als in mijn vorige post dat er ook op gezijk richting DP met 2 maten wordt gemeten.

Slot erop om verdere discusies te voorkomen, stuur maar een mail als je het ergens niet mee eens bent.

Gesloten