Re:WHAAAA BEN COULTAHRD TEGEN GEKOMEN!!!
Moderator:Beheerders
wil t toch ff kwijt, zit in downtown melbourne van n goed boek te genieten, zit n bankje verderop david coulthard!! wat een sensatie!!!
hij zat samen met n meiske van begin 20 te kletsen..... hmmmzzzz
anyway ::)
WOW, indrukwekkend !
Goh, ik heb Murdock van het welbekende A-Team een Hand gegeven tijdens het bezoek van het A-team op texel ongeveer 20 jaar geleden ofzo. Dat rouleert pas ;D ;D ;D
Plons schreef:
WOW, indrukwekkend !
Ganz onder de indruk...
En ik heb met DE Dwerg gesproken !
Ik heb ooit een paar meppen gehad van de mensen van Slipknot......en heb gewoon terug geslagen......................en ben toen gaan lopen. ;D ..........................heel hard en ver.
Pino schreef:
En ik heb met DE Dwerg gesproken !
Pinkeltje ? of was dat een kabouter.?
of een van de zeven ;D
Plons schreef:
WOW, indrukwekkend !
JA HE!!!11 ben zelf ook net aan t bijkomen
heb zin in bier trouwens
ELVIS schreef:
Goh, ik heb Murdock van het welbekende A-Team een Hand gegeven tijdens het bezoek van het A-team op texel ongeveer 20 jaar geleden ofzo. Dat rouleert pas ;D ;D ;D
WAUW!!!
Dat is pas tof!
Ik heb Damon Hill en Nelson Piquet sr laats op Spa gezien!
denk meldt het ook ff!
;D ;D ;D
grtz
denk meldt het ook ff!
;D ;D ;D
grtz
hey DD dude, als je nu in st. kilda bent, pas dan op, daar loopt een ouwe gore nederlands gast rond, die dol is op jonge jochies. Hij woont tegenover het circuit en steekt denk zo zijn lid in je shit !
Hij lijkt aardig, maar is echt een vage dodo hoor. Misschien heb je al wat over hem gehoord, want ik sprak mensen die ook wisten wie het was, creepy freak!
Hey ik ben btw GLADIATOR russell tegengekomen in nelson, NZ, en heb lion reds met "the comander" gezopen ;D
Hij lijkt aardig, maar is echt een vage dodo hoor. Misschien heb je al wat over hem gehoord, want ik sprak mensen die ook wisten wie het was, creepy freak!
Hey ik ben btw GLADIATOR russell tegengekomen in nelson, NZ, en heb lion reds met "the comander" gezopen ;D
Vet cool mansurfstad schreef: [WAUW!!!ELVIS schreef: Goh, ik heb Murdock van het welbekende A-Team een Hand gegeven tijdens het bezoek van het A-team op texel ongeveer 20 jaar geleden ofzo. Dat rouleert pas ;D ;D ;D
Dat is pas tof!

Ben vandaag mezelf tegengekomen , nee shit dat was de spiegel ( en die is nu gebroken ) ;D ;D ;D ;D
Ja die David veroordeelt , tot 2de rijder dus , om Kimi te helpen. :P :P :P
Ja die David veroordeelt , tot 2de rijder dus , om Kimi te helpen. :P :P :P
-
- Forumbeheerder
Plons gaat vaak eten met EltonJohn
Jaja, eten. :P
Ik zag mezelf vanochtend in de spiegel, hetgeen heel bijzonder is gezien ik in een grot stond HUMPF?
Ik zag mezelf vanochtend in de spiegel, hetgeen heel bijzonder is gezien ik in een grot stond HUMPF?
Wie ben je tegengekomen??? Stoer hoor!!
DD schreef:
wil t toch ff kwijt, zit in downtown melbourne van n goed boek te genieten, zit n bankje verderop david coulthard!! wat een sensatie!!!
Leuk maar daar is nou toch Formule 1???Misschien heb je nog kans dat je een courreur tegenkomt!!!!!!!!Lijkt me leuker om dat te melden,wat hebben we hier nu aan het nieuws dat daar een nietszeggende schot rondloopt?????
Greetz roadkill
roadkill schreef:
[DD schreef:
Leuk maar daar is nou toch Formule 1???Misschien heb je nog kans dat je een courreur tegenkomt!!!!!!!!Lijkt me leuker om dat te melden,wat hebben we hier nu aan het nieuws dat daar een nietszeggende schot rondloopt?????
Greetz roadkill
Bemoei je met je eigen zaken man , donnie is cool!!
Ja Donnie zal ook wel cool zijn(ik ken hem niet) maar ik had het over die gast die hij gezien had.........Bril leassen??????
Greetz Roadkill
Greetz Roadkill
roadkill schreef:
Ja Donnie zal ook wel cool zijn(ik ken hem niet) maar ik had het over die gast die hij gezien had.........Bril leassen??????
Greetz Roadkill
Kunstgebit leasen?
-
ontgaat mij ook hoor ??? ???
Coulthard?!? Who the f*ck is Couthard?!?
-
roadkill schreef:
ontgaat mij ook hoor ??? ???
ach ja, het jong is niet goed snik zullen we maar denken. eerst een ander topic van DD de grond inboren en nu weer DD de hemel inprijzen....
hij heeft het zelf al aangegeven in een van zijn andere posts, hij is 24 maar gedraagt zich als 16 (we zullen dan maar denken dat ie zich gedraagt als een kleuter, dus een jaar of 4). Het is zielig maar ja, gewoon negeren.