Nieuwe Rock Shox Indy SL te koop bij Hi-bike
Moderator:Beheerders
http://www.hibike.de/main.php?sessionID ... e29add4aed
Daarnet bij Hi-bike te koop zien staan. Wie wil er nu nog €130 uitgeven aan zo"n vork. Ik heb ze in mijn vorige bike gehad en echt die kan toch niet meer tippen aan de huidige generatie vorken hoor. Ze is licht en daar stopt het wel, koop dan een starre vork he.
Daarnet bij Hi-bike te koop zien staan. Wie wil er nu nog €130 uitgeven aan zo"n vork. Ik heb ze in mijn vorige bike gehad en echt die kan toch niet meer tippen aan de huidige generatie vorken hoor. Ze is licht en daar stopt het wel, koop dan een starre vork he.
Re:Nieuwe Rock Shox Indy SL te koop bij Hi-bike
heeeeeeys
die vork is 50 euro waard...
bij een uitverkoop ofzo....... echt wel te veel voor zoon vork
GRTZzzz BlackBox
die vork is 50 euro waard...
bij een uitverkoop ofzo....... echt wel te veel voor zoon vork
GRTZzzz BlackBox
Zal best een beetje overpriced zijn... maar het is wel een Retrovork he...
Dn Helle schreef:
Een Indy SL?? Nou als je het mij vraagt niet echt. MAG 20 en 21"s (SL/SL Ti e.d.) ... die wél

[quote="DeKerf"s"]
[
Een Indy SL?? Nou als je het mij vraagt niet echt. MAG 20 en 21"s (SL/SL Ti e.d.) ... die wél
[/quote]
Grrr.... ik vergis me iedere keer... dammit...
[
Dn Helle schreef:

[/quote]
Grrr.... ik vergis me iedere keer... dammit...
Laten we niet overdrijven hoe slecht het allemaal is/was.
Ik heb jaren en jaren met veel plezier met een 98-er Judy XC gereden.
Helaas heb ik hem zelf om zeep geholpen door niet goed genoeg schoon te maken in de winterperiode. Pekel heeft daarna de vork beschadigd.
130 Euro vind ik overigens ook wel stevig aan de prijs.
Helaas heb ik hem zelf om zeep geholpen door niet goed genoeg schoon te maken in de winterperiode. Pekel heeft daarna de vork beschadigd.
-
Voor die prijs koop je een judy tt 2004 vork met preload instelling, wel een stuk zwaarder maar die veert wel ??? en ook onder de 10 graden
Maar onderdelen? ik heb een kapotte judy sl met air assist liggen van 2002 en daar zijn al geen nieuwe ventielen voor, daar word een nieuw model voor gestuurd, (zeiden ze 5 weken geleden)
Greetzz Koenie

Maar onderdelen? ik heb een kapotte judy sl met air assist liggen van 2002 en daar zijn al geen nieuwe ventielen voor, daar word een nieuw model voor gestuurd, (zeiden ze 5 weken geleden)
Greetzz Koenie
Fast (maar nu even niet) schreef:
Laten we niet overdrijven hoe slecht het allemaal is/was.
Vergeet alleen niet dat de Judy een stijvere poot constructie heeft dan de Indy destijds. De Indy"s waren idd tamelijk flexible, máár werkten voor de prijs destijds zeer netjes.
Ze hebben ook nog een Judy SL staan voor 299euro. Gaan ze ook niet kwijtgeraken aan die prijs vrees ik.
-
je koopt ze nieuw en kom je de winkel uit is het al antiek
:D mooi spul is dat toch.. maar wel leuk voor in een oude bike, houd je het mooi, goed, nieuw en toch originele stile ;D
maar niet over de prijs zeuren dan
Greetzz koenie

maar niet over de prijs zeuren dan

Greetzz koenie