Re:Klein vraagje
Moderators:JJ, Beheerders
Ik zoek een mountainbikje, liefst hardtail. Welke zouden jullie aanraden die qua prijs/kwaliteit nog meevalt. Zo geen fiets die na een kilometer of 100 al uit elkaar valt als je me begrijpt. Misschien merk en model indien mogelijk ook laten weten.
Greetz wimpieB
Greetz wimpieB
Decathlon RockRider 8.1 / 9.1 ?
wimpieB schreef:
Ik zoek
Volgens mij hoort dat hier niet
Frpp
Frapant schreef:
[wimpieB schreef:
Ik zoek
Volgens mij hoort dat hier niet
Frpp
je bent toch geen ambtenaar of wel? die lopen ook altijd te zeuren om al die kleine dingetjes
giant xtc4, Trek 4500??
Meer informatie kun je nog opzoeken op www.giant-bicycles.com/nl
of www.trekbikes.com. Sowieso verstandig om van een aantal merken eens de websites te bekijken. Zo kom veel te weten over modellen en prijzen. Succes
Meer informatie kun je nog opzoeken op www.giant-bicycles.com/nl
of www.trekbikes.com. Sowieso verstandig om van een aantal merken eens de websites te bekijken. Zo kom veel te weten over modellen en prijzen. Succes
- Xircuit
- Contacteer:
wat wil je uitgeven?

maximum 2000€, daarvoor is er wel al wat keus zou"k zo durven denken. En "k heb inderdaad al op enkele sites gekeken en trek staat mij eigenlijk wel nogal aan. Mijn broer heet een Trek 7000 vandaar ;DXircuit schreef:
wat wil je uitgeven?
![]()
voor 2000 euro heb je een tweedehands specializes m5 met full xtr en sid voorvork en crossmax sl wielen.
www.mtb-sport.nl
dan forum, wedstrijdbikes en dan de m5
www.mtb-sport.nl
dan forum, wedstrijdbikes en dan de m5
Thx voor de info. "k Heb inderdaad eens gekeken op paar sites en "t is uiteindelijk Trek 8500 geworden. Koewl fietsje, jammer dat"k nog maandje moet wachten >:( need more centjes
Thx evrieboddie
Thx evrieboddie
- @sph@ltdude
- Contacteer:
wimpieB schreef:
Mijn broer heet een Trek 7000
Leuke naam :P
wimpieB schreef:
Ik zoek een mountainbikje, liefst hardtail. Welke zouden jullie aanraden die qua prijs/kwaliteit nog meevalt. Zo geen fiets die na een kilometer of 100 al uit elkaar valt als je me begrijpt. Misschien merk en model indien mogelijk ook laten weten.
Greetz wimpieB
Vind dit nou niet een klein vraagje. Vind hem best groot.
-