Op hoofdpagina indicatie voor nieuwe berichten

Plaats hier feedback over de website, hulp bij het gebruik van de website of test de mogelijkheden van het forum.

Moderator:Beheerders

Plaats reactie
Kilroy
Op hoofdpagina indicatie voor nieuwe berichten

Bericht door Kilroy » di sep 16, 2003 11:23 am

Bij de meeste forums kun je op de hoofdpagina aan de pictogrammen zien of er in dat forum nieuwe berichten zijn of niet. Heeft dit bulletin board die functionaliteit niet of is deze bewust uitgeschakeld?

Tis wel een erg handige functie vandaar :)

@sph@ltdude
Contacteer:

Re:Op hoofdpagina indicatie voor nieuwe berichten

Bericht door @sph@ltdude » di sep 16, 2003 2:39 pm

K weet niet. Als je in bijvoorbeeld Cafe zit kun je het wel per topic zien, voor de forum index zal het dan wel niet kunnen, anders zou het daar ook wel op zitten. t Heeft ook weinig zin natuurlijk, er wordt zoveel gepost dat er altijd wel wat nieuws staat.

Gast

Bericht door Gast » di sep 16, 2003 2:45 pm

Voor de mensen die nu zijn ingelogd bij mtb.nl:
Bekijk je berichten
Berichten sinds laatste bezoek

Deze geeft dus aan per topic en niet per bericht of wat dan ook. Dit vind ik zelf ideaal en stukken beter dan die gare shit die YaBB (dit systeem dus) heeft

Kilroy

Bericht door Kilroy » di sep 16, 2003 3:00 pm

Het is ook geen ramp. Ik vroeg het alleen omdat ik zelf ook diverse forums heb lopen op internet en die hebben die optie. Gemiddeld 10-15 keer per dag open ik het forum ff snel en dan zou zo een optie erg handig zijn dat je in 1 oogopslag ziet waar nieuwe dingen staan.

Ruud op die site zie je toch ook direct al op de hoofdpagina in welk forum zich nieuwe berichten bevinden en waar niet?

Gast

Bericht door Gast » di sep 16, 2003 9:29 pm

Kilroy schreef:
Ruud op die site zie je toch ook direct al op de hoofdpagina in welk forum zich nieuwe berichten bevinden en waar niet?

Jep.

Plaats reactie