hallo,
ik kan een setje magura hs33 remmen kopen voor 50 euro van een vriend van mij. ze lekken niet en zijn perfect in vorm. ik heb nu shimano v-brake rsi shifters erop zitten. (8-speed) wat gaat het op zn mist kosten want ik moet er ook nog andere shifters bij. Ik wil graag weten wat het in totaal gaat kosten.
mvg jurgen
magura hs33
Moderator:Beheerders
Re:magura hs33
remmen monteren zal dan alleen mogelijk zijn als je een setje 8speed shifters op de kop kan tikken...
Als je niet teveel geld wil uitgeven kan je bijvoorbeeld Alivio shifters nemen.. Kosten denk ik iets van 30 euro"tjes.. Wil je beter: ga dan opzoek naar een setje (gebruikte?) lx of xt shifters..
Geloof me: het is de investering waard want als je eenmaal aan je hs33"ers gewend bent wil je NOOIT meer anders!
mzzl Gemini
Als je niet teveel geld wil uitgeven kan je bijvoorbeeld Alivio shifters nemen.. Kosten denk ik iets van 30 euro"tjes.. Wil je beter: ga dan opzoek naar een setje (gebruikte?) lx of xt shifters..
Geloof me: het is de investering waard want als je eenmaal aan je hs33"ers gewend bent wil je NOOIT meer anders!
mzzl Gemini
Re:magura hs33
Ik zou een postje plaatsen bij gezocht voor 2 shiftertjes...is meestal wel iemand die iets heeft ;D