Morgen bij Holland Sport, vandaag al op DP: De massagetafel!
Het regende pijpestelen, maar ik heb toch maar even foto's gemaakt.
Heb wat dingetjes veranderd: dp18 velgen (gepolijst) shimano 105 voornaaf (kostte een tientje dus toch maar geen baannaaf genomen) en xt achternaaf. Uiteraard ook gepolijst. In de zon is het echt verblindend, maar met het kl*teweer van vandaag glimmen zelfs de gouden tanden van de buurtdealer niet...
Ennnnn nieuwe straps. De leren dunne gevalletjes hielden het al een jaar, maar moesten een keer breken. Heb bij bikesparts4u een setje exustar doublestraps besteld, en ik moet zeggen dat ze me positief verrast hebben. Ik heb ze gekregen van de eigenaar, om te kijken of het wat is, en ik moet zeggen dat ik de twintig euro er moet plezier voor neer zou leggen. Suede met vinyl gelamineerd en goede sterke buckles. Skidstops voelen nu ook een stuk zekerder, dus wie weet sloop ik de rem er wel af.
Verder een setje Specialized Armadillo's gehaald, 25 mm (ziet er wel breder uit trouwens). Wilde toch iets meer zekerheid in de winter. De kleur is even wennen, en ik hoop maar dat ze echt zo slijtvast zijn als beweert wordt!

Jammer dat de geurcomputer nog niet is uitgevonden. Man, wat ruikt vers suede lekker!
Volgende project: het frame opnieuw (laten) spuiten. Ik ben er nog niet uit of het spuitlak of poedercoat moet worden. De lugs moeten wel goed zichtbaar blijven. Maar er moet echt iets aan gebeuren, de rattlecanjob valt er nu gewoon af. Maar wat wil je ook als je de fiets gewoon in A'dam gebruikt en overal tussen gooit...
Voor dat ik ga spuiten wil ik misschien ergens een rechte colnagovork op de kop tikken, voor de mooi. Dus als iemand nog eentje weet (voor weinig uiteraard):