[nieuws] Dirty Pages... nu vernieuwd!!!
Moderator:JJ
Even een puntje van kritiek:
De nieuwtjes vallen niet echt op. Bijvoorbeel dat Nijs aan de spelen meedoet, dat is nu gewoon een klein regeltje waar je snel overheen kijkt. (ik in ieder geval)
Is het geen idee om de (laatste 3) itempjes die nieuw zijn iets ui te vergroten?
En verder staat er onder aan de pagina:
"Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
Je mag geen reacties plaatsen
Je mag je berichten niet bewerken
Je mag je berichten niet verwijderen
Ja mag niet stemmen in polls"
Geldt dit alleen voor mij? Ik vind het erg onaardig overkomen....
De nieuwtjes vallen niet echt op. Bijvoorbeel dat Nijs aan de spelen meedoet, dat is nu gewoon een klein regeltje waar je snel overheen kijkt. (ik in ieder geval)
Is het geen idee om de (laatste 3) itempjes die nieuw zijn iets ui te vergroten?
En verder staat er onder aan de pagina:
"Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
Je mag geen reacties plaatsen
Je mag je berichten niet bewerken
Je mag je berichten niet verwijderen
Ja mag niet stemmen in polls"
Geldt dit alleen voor mij? Ik vind het erg onaardig overkomen....

Ja dat begrijp ik ook wel, maar je kan daar ook een beetje creatief mee omgaan door bijvoorbeeld je sponsor aan te bieden een nieuwe banner te ontwerpen, geheel in de stijl van de nieuwe website.Steelboy schreef:Allereerst dank voor de complimenten!! Verder nog even een algemene reactie:
Zonder banners, geen Dirty Pages... zo simpel is het helaas wel.
Wat kost een banner eigenlijk? Wie weet wil ik er volgend jaar ook wel 1.......ben bezig met een projectje.
dusssssss©
Daar is niets aan veranderd, en ik kan hier nog steeds automatisch inloggen. Wellicht moet je de cookies eens weggooien en opnieuw wachtwoord onthouden aanvinken.willem12 schreef:Is er ook iets veranderd aan de login-cookies ?
Ik kon met de "oude" site vanaf drie verschillende lokaties/machines automatisch inloggen, maar dat is nu voorbij
Ok.Ruben schreef: Wellicht moet je de cookies eens weggooien en opnieuw wachtwoord onthouden aanvinken.
Mooie update van de site trouwens. Ik heb maar 1 puntje van kritiek: de site neemt ruimte in beslag...als je nu iets zoekt dan neemt je resultaat veel meer ruimte in beslag. Maar ja, de vooruitgang...
Ik koop mijn fietsen bij JustPedal.nl
-
Het ziet er echt super uit, mijn complimenten! De fototjes bovenin zijn ook een echte aanwinst, ik hoop dat die ook regelmatig ververst worden.
De enige opbouwende kritiek waar ik mee kan komen is:
- Maak een appart veldje voor het nieuwste nieuwsitem. hierin staan dan alleen de eerste paar regels van het item en eventueel een klein fototje. Zodra er een nieuwere komt verdwijnt het vorige in het lijstje dat er nu ook al staat. Op die manier zou je dus niet 3 vakjes hebben maar een 4, waardoor het scherm iets gelijkmatiger wordt opgevuld.
- Naar mijn smaak zou het wel leuk zijn om het achtergrond behangetje een DP-oranje kleur te geven. Daar is echter zeker over nagedacht, en ik moet bekennen dat het ook wel lekker rustig is op deze manier.
De enige opbouwende kritiek waar ik mee kan komen is:
- Maak een appart veldje voor het nieuwste nieuwsitem. hierin staan dan alleen de eerste paar regels van het item en eventueel een klein fototje. Zodra er een nieuwere komt verdwijnt het vorige in het lijstje dat er nu ook al staat. Op die manier zou je dus niet 3 vakjes hebben maar een 4, waardoor het scherm iets gelijkmatiger wordt opgevuld.
- Naar mijn smaak zou het wel leuk zijn om het achtergrond behangetje een DP-oranje kleur te geven. Daar is echter zeker over nagedacht, en ik moet bekennen dat het ook wel lekker rustig is op deze manier.
Dank! Ons actielijstje is nog niet compleet afgevinkt, dus een en ander wordt binnenkort nog verder geoptimaliseerd...Big T schreef:Het ziet er echt super uit, mijn complimenten!
...
-
- Contacteer: