Re:Dabomb moab???

Alles over downhill, freeride en slopestyle fietsen.

Moderator:Beheerders

BOMBPROOF erik

Bericht door BOMBPROOF erik » ma jan 10, 2005 5:23 pm

De namen hebben hier gestaan omdat ik persoonlijk een schandpaal beleid in de context van een forum een juiste vind, dat is de enige wijze om kloon-aliassen-fucknicks de nek om te draaien.

Echter de mods van het forum zijn een andere mening toebedeeld. Hun goed recht trouwens.

Ik heb echter ook via de mail contact opgenomen met 1 van de raddraaiers, gewoon een normaal mailtje waar -hoe kan het ook anders- geen reactie op terug komt.

Over mijn rol op het forum hebben we het verder maar niet. Als ik echt wil spammen dan doe ik dat op een andere manier, door een verskrikkelijk irritante banner bijvoorbeeld..........

8)

E

Patman
Contacteer:

Bericht door Patman » di jan 11, 2005 7:17 am

BOMBPROOF erik schreef:
Patman,

Respect van mij voor jou.

Dat is alles wat er nog over gezegd hoeft te worden.

Groeten

Erik

Dito :)!

HUGO©

Bericht door HUGO© » za jan 22, 2005 5:30 pm

wow, spannend allemaal!! :o

nog ff een opmerking.
Ik merk ook dat het een en ander niet deugt hier. Een goed half jaar geleden zijn er een aantal forumleden weg gegaan bij DP. Dit waren toevallig wel leden die vaak voor leuke posts zorgden alsook hilarische comentaren leverden. Sinds het vertrek van deze leden is Pd als een grote pudding in elkaar gezakt en , beken ik eerlijk, vind ik het steeds minder de moeite waard om hier te komen.

H

Gast

Bericht door Gast » za jan 22, 2005 9:47 pm

die leden zijn onder andere "dude" en dat was gegarandeerd een der dp"s grootse zeikers :) en de jongen had da op tijd door:)

Bruno

Bericht door Bruno » za jan 22, 2005 10:53 pm

Mannen, begin alstublief ni weer me zo een hele discussie in gang te zetten! Met zo"n posts begint het spelletje opnieuw!

Dank u

HUGO©

Bericht door HUGO© » zo jan 23, 2005 2:18 pm

die leden zijn onder andere "dude" en dat was gegarandeerd een der dp"s grootse zeikers en de jongen had da op tijd door:)

het is nu niet dat jij echt veel recht van spreken hebt. Jij hebt zelf een aantal mensen goed tegen je in het harnas gejaagd.

HUGO©

Bericht door HUGO© » zo jan 23, 2005 2:20 pm

trouwens, waar maak ik me druk om ???

beter sluiten we deze draad

Gast

Bericht door Gast » zo jan 23, 2005 5:05 pm

@hugo : geen recht van spreken ? ik denk nog steeds dat ik zeg wat ik wil , wanneer ik wil en tegen wie ik wil. ik heb van u zeker gen commentaar nodig. als iedereen eens ff normaal doet is er geen probleem , dus stop nu maar me uwe zever. mijn post zijn nu allemaal in degelijk hollands zodat jullie het ook verstaan.
dus : zwijgen en fietsen.

Plaats reactie