Re:Chaka CMP Super Moto / Coyote DH-3
Moderator:Beheerders
Namen is in België, in de Ardennen, 1u rijden van Antwerpen
De Chaka is dus actiever, wat wil zeggen, geen brake lock-out, wat de Coyote dus wel heeft. Wat op het terrein dus wil zeggen dat de Chaka handelbaarder gaat zijn bij remmaneuvers, beste is om het te kunnen testen en zelf te vgl.
De Chaka is dus actiever, wat wil zeggen, geen brake lock-out, wat de Coyote dus wel heeft. Wat op het terrein dus wil zeggen dat de Chaka handelbaarder gaat zijn bij remmaneuvers, beste is om het te kunnen testen en zelf te vgl.
-
chaka geeft veel problemen met de achterbrug ( willen graag scheuren) en de coyote is een stuk beter. maar ga wat dieper en investeer in een goede demper! die standaard in een coyote zit is zware pulp..
spezi. moet je van houden. zelf vindt ik de 24"achter pulp maarja
als je wil mag je ook een x op mijn cortina rijden en binnenkort heb ik ook nog wel ff een fusion whip lash staan die is echt heel sterk met dh races
verder tjek mail!!
als je wil mag je ook een x op mijn cortina rijden en binnenkort heb ik ook nog wel ff een fusion whip lash staan die is echt heel sterk met dh races
verder tjek mail!!
........pervert schreef:
chaka geeft veel problemen met de achterbrug ( willen graag scheuren) en de coyote is een stuk beter. maar ga wat dieper en investeer in een goede demper! die standaard in een coyote zit is zware pulp..
met die achterbruggen hebben wij nog geen probs gehad, demper is idd wel minder, een DNM, da werkt, da"s ook al
verder tjek mail!!
dus een paar breken en een paar zijn goed??
nu weet ik nog niet echt veel meer .
die chaka website zou hun shop trouwens al de 31ste aug geopend hebben
nu zijn ze er nog niet mee aan de gang
nu weet ik nog niet echt veel meer .
-
- Contacteer:
Zoals Firefly al zei, heb ik beide frame modellen ( Moto ondertussen dus ook
) al "n tijdje rondrijden.
Beide doen het goed, op onze homepage kan je van beide evtl. een afgemonteerde versie bekijken
Suggestie, gebaseerd op ervaring: als je voor "n Coyote zou opteren, neem dan van beginafaan een bolt-on achternaaf!
Oh ja, binnen enkele maanden komt er een nieuwe versie van de Super-moto!
Kleuren zullen, zoals altijd, volledig vrij te kiezen zijn en dit is "m alvast "ns in z"n blootje:

Beide doen het goed, op onze homepage kan je van beide evtl. een afgemonteerde versie bekijken

Suggestie, gebaseerd op ervaring: als je voor "n Coyote zou opteren, neem dan van beginafaan een bolt-on achternaaf!
Oh ja, binnen enkele maanden komt er een nieuwe versie van de Super-moto!
Kleuren zullen, zoals altijd, volledig vrij te kiezen zijn en dit is "m alvast "ns in z"n blootje:

-
wederom.....
De coyote word ook onder de naam brainbox verkocht en dan met een degelijke demper. schijnen redelijk goed te zijn..
de chaka super moto was het zelfde als de outlaw knoei en die hebben de reputaie breekgraag te zijn in de achterbrug.. stuur een mailtje naar peter van Bikersparadise. die heeft er veel mindere ervaringen mee....
De coyote word ook onder de naam brainbox verkocht en dan met een degelijke demper. schijnen redelijk goed te zijn..
de chaka super moto was het zelfde als de outlaw knoei en die hebben de reputaie breekgraag te zijn in de achterbrug.. stuur een mailtje naar peter van Bikersparadise. die heeft er veel mindere ervaringen mee....
-
- Contacteer:
Hmm, tussen Peter en Pieter zitten nog andere spanningen dan evtle frameprobs ...
Ambitie bvb!
Ambitie bvb!
huh???
wat bedoel je ???
wat bedoel je ???
-
- Contacteer:
"k Ken ze beide en evtle probs tussen hen hebben niet enkel met, al dan niet bestaande, frameprobs te maken, da"s alles wat ik bedoel.
Maar let"s get back on topic: volgens mij zijn de Coyote en de Super-Moto aan elkaar gewaagd en zitten ze beide in zowat dezelfde prijs/kwaliteitsverhouding.
"k Sprak daarstraks nog met m"n Coyote rijder en die zou de volgende keer eerder voor de CMP kiezen ivm het veringsysteem: de beweging van het achterwiel is bij de Coyote immers boogvormig, zowat zoals bij "n single pivot.
De CMP kan je perfekt zonder rear shock EN in de kleur van je keuze bestellen, da"s ook wel leuk
Maar let"s get back on topic: volgens mij zijn de Coyote en de Super-Moto aan elkaar gewaagd en zitten ze beide in zowat dezelfde prijs/kwaliteitsverhouding.
"k Sprak daarstraks nog met m"n Coyote rijder en die zou de volgende keer eerder voor de CMP kiezen ivm het veringsysteem: de beweging van het achterwiel is bij de Coyote immers boogvormig, zowat zoals bij "n single pivot.
De CMP kan je perfekt zonder rear shock EN in de kleur van je keuze bestellen, da"s ook wel leuk

-
- Contacteer:
(Prijs Coyote minus waarde rear shock) + prijs andere shock = prijs Brainbox?!
Peins het ni
En dan is Brainbox nog "n goedkope marketing van dit frame ...
(Prijs Coyote minus waarde rear shock) + prijs andere shock = prijs Brainbox?!
Peins het ni

En dan is Brainbox nog "n goedkope marketing van dit frame ...
-
- Contacteer:
Pat, zou je je mail willen checken?
U2
U2

Ruud schreef:
Pat, zou je je mail willen checken?
ga je er 1 kopen ofzo ?
-
- Contacteer:
Ondertussen wel nu
Ondertussen wel nu

tja idd ik zat al lang te kijken !!!!.......... ::)