Megavalanche 2012

Over klimmen en afdalen met redelijk wat veerweg.

Moderator:Beheerders

Jay Kay

Bericht door Jay Kay » ma jan 09, 2012 12:25 pm

Hello folks,

ik post even tweemaal hetzelfde (in de downhill/freeride/slopestylesectie is een topic met dezelfde naam - noot aan de admins: mss beide samenvoegen of iets dergelijks?)

Anyway: ik heb m'n Megavalanche speeltje: Een Cube Fritzz - met dank aan claus van hier op't forum :)
Mijn vraag is aan de mensen met ervaring in de Avalanche: welke remmen monteren jullie en welke remschijf size? Motiveer jullie keuze er maar op los :D

Voorlopig tijdens de winter zitten er 160mm Hayes stroker ryde's op.
You probably heard we ain't in the prisoner-takin' business; we in the killin' Nazi business. And cousin, business is a-boomin'.

Remmes

Re: Megavalanche 2012

Bericht door Remmes » ma jan 09, 2012 2:21 pm

Jay Kay schreef: **Rocky Mountain Slayer: zondertwijfel een goeie keuze, maar ik zie 'm om één of andere reden niet zo erg graag. Zou ik me, als het over een AM/enduro fiets gaat me laten dwarsbomen door esthetica?
laat ik die net een te koop hebben, mocht je een reserve bike willen :)
http://www.dirty-pages.net/forum/viewto ... highlight=

Caramba

Bericht door Caramba » di jan 10, 2012 12:28 am

Jay Kay schreef:Hello folks,

ik post even tweemaal hetzelfde (in de downhill/freeride/slopestylesectie is een topic met dezelfde naam - noot aan de admins: mss beide samenvoegen of iets dergelijks?)
Beste Jay Kay, helaas is het voor ons niet mogelijk om onderwerpen samen te voegen. Ook is 2x dezelfde vraag in verschillende topics posten niet handig. Omdat dit topic denk ik beter in de DH sectie past doe ik deze op slot, dus daar graag verder.

Gesloten