Mini DH cup 2011

Downhill en freeride wedstrijden, parcoursinformatie en napraat. Deel hier je ervaringen of stel vragen!

Moderator:Beheerders

Trekrules

Bericht door Trekrules » vr mar 18, 2011 11:17 pm

Volgens woeker heeft ie te horen gekregen dat de mini dh cup website bijna klaar is :),dan zal het niet lang meer duren voor de inschrijvingen beginnen want de eerste race is al ongeveer over 5 weken al.

sherlock
Contacteer:

Bericht door sherlock » za mar 19, 2011 8:22 am

Zit nog in een testfase

r083rt
Contacteer:

Bericht door r083rt » ma mar 21, 2011 10:04 am

Zal ik het testen automatiseren... altijd handig :D
Specialized Demo 8 2011

Trekrules

Bericht door Trekrules » ma mar 21, 2011 9:36 pm

Ben ook van de partij bij race 2 op de filthy trails.

Trekrules

Bericht door Trekrules » zo apr 03, 2011 10:28 pm

Van mtb.nl
Nieuws vanuit Groningen. Mede vanwege de Megavalanche hebben wij de datum voor de wedstrijd in Groningen moeten verplaatsen naar 11 september. Nog een nieuwtje! Op 10 september hebben we nog een wedstrijd... NK 4x!!!! (we hebben nog geen toestemming gekregen het een officieel NK te noemen, maar komt vast goed) Bij de baan is een camperplaats, maar we proberen te regelen dat er ook gewoon gekampeerd kan worden... Dus plan dat weekend vrij en kom naar Groningen voor een sportief gravity weekend!
Zie op pagina 1 voor de datum wijziging die ik heb veranderd in mijn starters post voor de race in Groningen.

gerardr

Bericht door gerardr » di apr 05, 2011 10:52 am

denk wel dat de site snel in de lucht moet ivm het inschrijven?
dit omdat pasen snel is en veel mensen al wat anders gaan plannen!!
None

sherlock
Contacteer:

Bericht door sherlock » di apr 05, 2011 12:13 pm

Ik heb gisteren nog info moeten doorgeven omdat er veel haast mee gemaakt wordt

Rutger1992

Bericht door Rutger1992 » di apr 05, 2011 4:17 pm

eej,
Wat me niet duidelijk is is of je ook aan losse wedstrijden kan meedoen of moet je met de hele cup meedoen want lijkt me wel een keer lachen

Meegs

Bericht door Meegs » wo apr 06, 2011 8:45 am

Losse wedstrijden is gewoon mogelijk. Niet dat ik het zeker weet, maar je zult je voor elke wedstrijd waarschijnlijk apart moeten inschrijven. Vorig jaar kon je gewoon per wedstrijd inschrijven.

Hoe meer je rijdt, hoe meer punten je natuurlijk krijgt en hoe meer kans je kan maken op de eindoverwinning.

Nog twee en halve week en dan is het al pasen... :angelnot:
All that remains is the fall of ideas.

r083rt
Contacteer:

Bericht door r083rt » wo apr 06, 2011 9:06 am

Ik kan helaas niet meedoen.. Heb een uitje van me werk.. 4 dagen barcelona :P'.

Blijft de baan eigenlijk liggen in apeldoorn. Werk sinds een tijdje nu in apeldoorn en zou graag een keer na me werk ff komen buurten daar...
Specialized Demo 8 2011

sherlock
Contacteer:

Bericht door sherlock » wo apr 06, 2011 9:56 am

Meegs schreef:Losse wedstrijden is gewoon mogelijk. Niet dat ik het zeker weet, maar je zult je voor elke wedstrijd waarschijnlijk apart moeten inschrijven. Vorig jaar kon je gewoon per wedstrijd inschrijven.

Hoe meer je rijdt, hoe meer punten je natuurlijk krijgt en hoe meer kans je kan maken op de eindoverwinning.

Nog twee en halve week en dan is het al pasen... :angelnot:
Puntensysteem is veranderd dit jaar, maar daar later meer over

nut-case

Bericht door nut-case » wo apr 06, 2011 11:42 am

r083rt schreef:Ik kan helaas niet meedoen.. Heb een uitje van me werk.. 4 dagen barcelona :P'.

Blijft de baan eigenlijk liggen in apeldoorn. Werk sinds een tijdje nu in apeldoorn en zou graag een keer na me werk ff komen buurten daar...
arme jongen:P
ge ken de groeten uit brabant krijgen
zomer 2011....

\_/ team roekeloos \_/

stephan

Bericht door stephan » wo apr 06, 2011 12:39 pm

r083rt schreef:Ik kan helaas niet meedoen.. Heb een uitje van me werk.. 4 dagen barcelona :P'.

Baan ligt er het hele jaar, en is altijd te berijden.

divere rules

Bericht door divere rules » wo apr 06, 2011 12:47 pm

en waar is dat :?

Trekrules

Bericht door Trekrules » vr apr 08, 2011 1:47 pm

Site is online en je kunt inschrijven
http://minidownhillcup.nl/

Als ik het goed begrijp kun je alleen meedoen met een KNWU basislidmaatschap volgens het deelname regelement:
Let op; vanaf dit jaar dient iedereen in het bezit te zijn van een KNWU basislidmaatschap om deel te mogen nemen aan wedstrijden. Dit basislidmaatschap vervangt de oude regeling met daglicenties. Ben je nog geen basislid van de KNWU, dan dien je dit lidmaatschap voor aanvang van de wedstrijd af te sluiten via mountainbikeclub Bar End. Met deze lidmaatschapskaart ben je verzekerd voor deelname gedurende het kalenderjaar van alle onder auspiciën van de KNWU georganiseerde wedstrijden. Rijders die niet zijn aangesloten bij een vereniging kunnen via het aspirant lidmaatschap van Bar End het KNWU-lidmaatschap verkrijgen voor 10 euro (5 euro voor het KNWU-lidmaatschap en 5 euro voor het verenigingslidmaatschap als aspirant). Daarnaast moeten uiteraard ook de wedstrijdkosten betaald worden.

Giant Anthem 3
Contacteer:

Inschrijving

Bericht door Giant Anthem 3 » vr apr 08, 2011 2:06 pm

Ik heb me ingeschreven :o . Gelukkig heb ik KNWU licentie van de XC wedsrijden.
Giant XTC Advanced
Cube 29 AMS Race

Trekrules

Bericht door Trekrules » vr apr 08, 2011 2:53 pm

Wat moet ik verstaan onder een aspirant lidmaatschap?

sherlock
Contacteer:

Bericht door sherlock » vr apr 08, 2011 6:46 pm

Check het net!!! Help wanted!!!!

ivootjee

Bericht door ivootjee » vr apr 08, 2011 7:11 pm

pff is geen makkie om je even aan te melden .
Ik heb wel even hulp nodig:

Ik heb Bar End een email gestuurt dat ik me wil aanmelden bij hun , alleen geen reactie.
Nu probeer ik me bij de knwu aan te melden dan staat er dat ik een email zou krijgen als bevestiging , die krijg ik niet.

Heeft iemand misschien een paar stappen waar ik me aan moet houden dat ik het voor elkaar krijg . Of is er iemand zo vriendelijk die me even zou willen helpen?

Gr , Ivo

Trekrules

Bericht door Trekrules » vr apr 08, 2011 10:04 pm

sherlock schreef:Check het net!!! Help wanted!!!!
Wil het liever van iemand hier horen inplv op het net,op google zoeken schiet ik niks mee op.

@Woeker: Heb me inschreven en sta op deelnemers lijst maar heb geen Basislidmaatschap van de KNWU,nu is die aspirant lidmaatschap wat houd dat in en kan ik dan meedoen met elke wedstrijd als ik aspirant lid ben van Bar End?

Mellieville

inschrijven downhillcup

Bericht door Mellieville » zo apr 10, 2011 8:06 am

Blijkbaar is er wat onduidelijkheid over het inschrijven voor de wedstrijden. ondanks dat het op zich duidelijk is aangegeven, zijn er toch nog vragen. er zijn mensen die geen licentie hebben en wellicht maar 1 race willen meedoen. Wat is dan de eenvoudigste manier om toch lid te worden van de KNWU en mee te doen?

Melvin Rides Kona

larzveenz
Contacteer:

Bericht door larzveenz » di apr 12, 2011 5:13 pm

Mensen,

Ik zie dat er enkele onduidelijkheden over het KNWU-basislidmaatschap en het aspirant-lidmaatschap van Bar End zijn. Ik zal z.s.m. het reglement aanpassen zodat duidelijker is wat precies de bedoeling is, maar voor nu moeten jullie weten: je kunt gewoon aangeven dat je geen licentie of lidmaatschap hebt, en dan ter plekke bij de wedstrijd (wanneer je je inschrijving bevestigt) aangeven dat je een KNWU-basislidmaatschap nodig hebt. Je vult dan een formulier in waarmee je Bar End aspirant-lid wordt en meteen ook verzekerd bent via het KNWU-basislidmaatschap. Dit is de goedkoopste en makkelijkste manier om in 2011 aan wedstrijden mee te mogen doen.
Snappie? ;)

En nu allemaal inschrijven! Spread the word, we zitten (helaas) nog lang niet vol!

Namens de organisatie,
Lars
http://larsveenstra.com
Specialized Enduro 29 Expert Carbon / P.Slope / Globe Roll 8 SE Ltd Edition // stappenbelt.com

crazy canuck
Contacteer:

Bericht door crazy canuck » ma apr 18, 2011 11:26 am

probeer me nog dagelijks in te schrijven maar geen idee waarom t maar ni lukt, 1 keer lukte het wel maar dan kreeg ik de melding dat mn vergunningnummer niet juist was.

gaat inschrijven ter plaatse gewoon ook?

crazy canuck
Contacteer:

Bericht door crazy canuck » ma apr 18, 2011 11:33 am

geen idee wat ermee scheelt, hebme met die zelfde gegevens ingeschreven voor filthy trails en dat is geen probleem. enkel apeldoorn luktniet

aappii

Bericht door aappii » ma apr 18, 2011 1:10 pm

Beste mensen hier,

Ik ben zelf ook bezig met wat organiseren, maar ik wil de mensen nog geen valse hoop geven. Voor nu zouden alle organisatoren van de verschillende wedstrijden hun mailadres kunnen sturen in een PM, dan kan ik direct info vragen en ze op de hoogte houden van eventuele vorderingen.
Bij voorbaat dank,

aappii

Plaats reactie