Wij zijn er 2 jaar geleden 1 week geweest, en dit jaar gaan we weer 1 week. Genoeg tracks om je te vermaken!madrista666 schreef:fredo schreef:Hey, je doet wat je wilt, hé. De rest van uw lijstje ziet er anders ook al zalig uit...madrista666 schreef:oké goed om te horen! Het wordt dus toch Pila
Thx voor me erop te wijzen.
Pila stond op het verlanglijstje hoor, dus Pila komt er nu terug op!!!
nog 1 vraagje, op hoeveel tijd heb je Pila gezien? Ik dacht om daar een dag of 3 te blijven of is dit te lang?
Pila, CM, Verbier, PDS, Metabief & Lac Blanc it is voor de trip!
Roadtrip Swiss/Italië
Moderator:Beheerders
keybone collector!!!
-
-
Wanneer hebben jullie de trip gepland? Ik ben nog op zoek naar nederlands gezelschap. Ben van 4 - 17 juli in de Alpen en heb nog niet echt bedacht welke parken ik precies ga bezoeken.madrista666 schreef:fredo schreef:Hey, je doet wat je wilt, hé. De rest van uw lijstje ziet er anders ook al zalig uit...madrista666 schreef:oké goed om te horen! Het wordt dus toch Pila
Thx voor me erop te wijzen.
nog 1 vraagje, op hoeveel tijd heb je Pila gezien? Ik dacht om daar een dag of 3 te blijven of is dit te lang?
hey
k heb ook de plan om zo iets te doen
wij gaan in morgins (porte du soleil Zwitserland)
dan blijf in sion (logeren) gemakelijk om te gaan rijden Crans montana / Anzere / St luc
Anzere is ietske meer enduro maar zit niemand en mogelijk met pass van cran montana,
st luc lijkt ook super goed
Daarna Verbier en Pila( vast en zeker voor de 11km DH)
al veel keer gereden Frankrijk dus veranderen is goed
k heb ook de plan om zo iets te doen
wij gaan in morgins (porte du soleil Zwitserland)
dan blijf in sion (logeren) gemakelijk om te gaan rijden Crans montana / Anzere / St luc
Anzere is ietske meer enduro maar zit niemand en mogelijk met pass van cran montana,
st luc lijkt ook super goed
Daarna Verbier en Pila( vast en zeker voor de 11km DH)
al veel keer gereden Frankrijk dus veranderen is goed
-
Hai Iris, wij zitten van 9-16 juli daar. Steeds welkom om mee te rijden!iris101 schreef:Wanneer hebben jullie de trip gepland? Ik ben nog op zoek naar nederlands gezelschap. Ben van 4 - 17 juli in de Alpen en heb nog niet echt bedacht welke parken ik precies ga bezoeken.madrista666 schreef:fredo schreef: Hey, je doet wat je wilt, hé. De rest van uw lijstje ziet er anders ook al zalig uit...
cheers