Chain Reaction
Moderator:Beheerders
-
GIGANTISCHE keuze aan prullen en bike onderdelen maar zeker niet de goedkoopste.
Voorbeeld: disc 180mm voor XT (rt75) kost bij chainreaction 28,18€.
Als je gaat kijken bij bike-components is dat maar 16,95€.
Dat is zo maar even 65% duurder, vind ik persoonlijk wel een héél groot verschil.
Uitkijken en prijzen vergelijken zou ik zeggen.
Dat is zo maar even 65% duurder, vind ik persoonlijk wel een héél groot verschil.
-
heeft nu puur met de wisselkoers te maken, normaal gesproken zal dat verschil zeker niet zo groot zijn. Beter bestel je nu je spullen in duitsland als ze het daar hebben.filsdanvers schreef:GIGANTISCHE keuze aan prullen en bike onderdelen maar zeker niet de goedkoopste.
ja had ik gedaan vlak voor ik hier poste, kreeg vandaag antwoord en ze zeiden dat de order op dit moment ge "picked" werd en later vandaag verzonden zou worden, maar op de site is niks veranderd dus ik wacht het afSanta Cruz schreef:misschien een goed idee om even 'n mailtje te sturen?Sjittie schreef:bij mij staat mijn order al vanaf 11 juni in "processing"
terwijl onderdelen gewoon on stock waren..
beetje vreemd

-
-
Als ik eerlijk ben vind ik dat de snelheid van leveren de laatste tijd erg te wensen over laat. Laatst wat shirts besteld die na week nog steeds op processing stonden. Mailtje gestuurd en toen is het de dag daarna weg gegaan. Pakket is helaas nooit aangekomen, waarvoor CR niet verantwoordelijk is maar Royal Mail. Wel netjes m'n geld terug gekregen. Afgelopen zondag 5.10's besteld en ook die zijn nog niet verstuurd. Morgen maar eens mailen en dan fingers crossed dat het pakket ook aankomt!
-
Ik betaal met een creditcard maar wil even terug komen op mijn verhaal van een paar posts terug. Het blijkt dat CR mij heeft gemaild maar dat die mail niet aangekomen is. Heb nu contact gehad en alles is opgelost!thomasmb schreef:Voor degene waar het in processing blijft staan:
Waarsschijnlijk betalen jullie per overschrijving ? Dit zou anders een logische verklaring zijn aangezien het wel even kan duren om naar de UK geld over te maken.
Altijd betaalt met Visa , nooit echt problemen met gehad.
Grtz
heb idd betaald met overschrijving maar na 3 dagen kreeg ik mail dat het ontvangen wasthomasmb schreef:Voor degene waar het in processing blijft staan:
Waarsschijnlijk betalen jullie per overschrijving ? Dit zou anders een logische verklaring zijn aangezien het wel even kan duren om naar de UK geld over te maken.
Altijd betaalt met Visa , nooit echt problemen met gehad.
Grtz
en toen werd de status veranderd naar processing
dat is nu al een maand zo, en ik mailde bijna 2 weken terug daarover en toen antwoordde ze gelijk dag erna dat de order op dit moment gepicked werd en later op de dag verzonden...
week later stond het nog op processing dus weer gemaild maar daar heb ik geen antwoord van gehad