Show your Liteville
Moderators:JJ, Beheerders
-
Mijn Liteville 301
Is dit topic nog actief?
Hier de mijne
Ik heb de onderdelen van mijn Xtrail Pro 6 erop over laten zetten. Alleen de RS Reba voorvork paste niet, want vorkbuis te kort. Uit budgettaire overwegingen de RS Reba SL 100mm 2009 vork gekocht. Verder zo'n beetje de hele Shimano XT 2008 groep, behalve XTR achterderailleur, en Mavic Crossride wielen.
Een upgrade traject in de loop van dit jaar sluit ik niet uit
groeten Michiel
Hier de mijne

Ik heb de onderdelen van mijn Xtrail Pro 6 erop over laten zetten. Alleen de RS Reba voorvork paste niet, want vorkbuis te kort. Uit budgettaire overwegingen de RS Reba SL 100mm 2009 vork gekocht. Verder zo'n beetje de hele Shimano XT 2008 groep, behalve XTR achterderailleur, en Mavic Crossride wielen.
Een upgrade traject in de loop van dit jaar sluit ik niet uit

groeten Michiel
Laatst gewijzigd door michieliooo op zo jan 10, 2010 7:49 pm, 2 keer totaal gewijzigd.
Dan zullen ze aan 1 frame 3 frame's verdienen als ze dat kunnen doen.dirty sanches schreef:moet je voor de gein de site maar eens lezen.
ze zeggen zelfs al heb je je fiets op je dak van je auto en je rijd de garage binnen is er nog een regeling te treffen!
Love singlespeed? Hate singlespeed? Who cares, just ride it!
-
OVer 301's gesproken
Ik begrijp dat er inmiddels een MK8 is die lichter beter, stijver etc is dan zijn voorgangers. Mijn vraag is eigenlijk, hoe kan je zien welke MK je hebt? Ik heb mijn frame juni 2009 gekocht, kun je daar iets uit afleiden?
Ik wilde graag de 301MK8.....maar moest er erg lang op wachten.....uiteindelijk zijn het er 2 geworden....
Een 101 Hartdtail maat L voorzien van mooie spulletjes ...
en voor de langere ritten met uitdagender terrein de 301 Mk8 in maat L
Superfietsen zijn het....
Foto's: Liteville Community
Een 101 Hartdtail maat L voorzien van mooie spulletjes ...
en voor de langere ritten met uitdagender terrein de 301 Mk8 in maat L
Superfietsen zijn het....
Foto's: Liteville Community
Laatst gewijzigd door Theo.nl op di mar 01, 2011 3:18 pm, 1 keer totaal gewijzigd.
-
-
Re: OVer 301's gesproken
Volgens mij kun je dat zien aan het serienummer.michieliooo schreef:Ik begrijp dat er inmiddels een MK8 is die lichter beter, stijver etc is dan zijn voorgangers. Mijn vraag is eigenlijk, hoe kan je zien welke MK je hebt? Ik heb mijn frame juni 2009 gekocht, kun je daar iets uit afleiden?
Ik heb een MK5 en het serienummer begint met 005. Ik ben niet 100% zeker dat dit zo is maar misschien kan iemand anders dit voor je bevestigen.
Dit zijn de meest recente foto's van mijn LV301 MK5

Gr Rob
Rob Coenders
17 Mei 2012 - Sporten voor Duchenne in het centrum van Ede. met MTB Streetrace, Spectaculaire Sport- en dansdemonstraties en Braderie.
17 Mei 2012 - Sporten voor Duchenne in het centrum van Ede. met MTB Streetrace, Spectaculaire Sport- en dansdemonstraties en Braderie.
-
Heeft jouw frame achter een steekas van 12mm. dit is namelijk standaard vanaf de mk 7.
mocht die van jouw dat niet hebben gok ik even dat jij een mk6 hebt. en anders kun je altijd een mailtje sturen naar liteville zelf, die lui zijn echt super kwa service en klantvriendelijkheid.
maar zoals gezegd vaaf de mk7 heeft die achter een steekas en de mk8 heeft dan ook nog eens de bevestiging voor bv de hammersmit crank en wat andere leuke features.
mocht je andere vragen over liteville hebben, dan is er een duits forum IBC internet bike community.de en daar hebben ze een stukje hersteller. en daar staat alles tot het oneindige uitgekauwd zoals we het van dit forum ook wel kennen.
mocht die van jouw dat niet hebben gok ik even dat jij een mk6 hebt. en anders kun je altijd een mailtje sturen naar liteville zelf, die lui zijn echt super kwa service en klantvriendelijkheid.
maar zoals gezegd vaaf de mk7 heeft die achter een steekas en de mk8 heeft dan ook nog eens de bevestiging voor bv de hammersmit crank en wat andere leuke features.
mocht je andere vragen over liteville hebben, dan is er een duits forum IBC internet bike community.de en daar hebben ze een stukje hersteller. en daar staat alles tot het oneindige uitgekauwd zoals we het van dit forum ook wel kennen.
-
-
Alle Liteville rijdes opgelet!!!!
Vanaf de €urobike is Liteville weer verkrijgbaar in Nederland.
Sterker nog de Liteville 301 MK11 is genomineerd voor een Bike Motion award.
Zelfs als deze niet mocht winnen is deze te bewonderen op de bikemotion op de stand van Fulcrum Wheels C-059
Ik hoop ieder die geintresseerd is in Liteville even de hand te kunnen schudden op de Bike Motion.
Groeten
Ingmar
Oneway Distribution
Sterker nog de Liteville 301 MK11 is genomineerd voor een Bike Motion award.
Zelfs als deze niet mocht winnen is deze te bewonderen op de bikemotion op de stand van Fulcrum Wheels C-059
Ik hoop ieder die geintresseerd is in Liteville even de hand te kunnen schudden op de Bike Motion.
Groeten
Ingmar
Oneway Distribution
project bouw een eigen dh bike