Moderators:JJ, Beheerders
Voorspellingen zien er goed uit. Ik maak er waarschijnlijk een weekendje belgie van. Eerst zaterdagavond ergens restaurantje zoeken in Belgie en zondag Sart Tilman tochie. Willem; ga jij nog steeds?willem12 schreef:Weinig leuks dit weekend, maar.......volgende week misschien naar Sart Tilman !!
Heb je zin Daan ?
Wegens vermoeidheid == Te Zwaar voor Daan ???dader schreef: helaas wegens vermoeidheid voor de 45km gegaan ipv de 75km maar dat mocht de pret niet drukken, technisch en gevarieerde tocht met super bevoorrading (zoals altijd) en dat voor €4!
Ook met versnellingen is de tocht prima te doen!
Nee een andere vermoeidheid, die van 05:00 gaan rijden naar de Ardennen ik was kapot. Al voor de start besloten om de 45 te doe maar toen ik klaar was had ik eigenlijk makkelijk de 75 kunnen doen...willem12 schreef:Wegens vermoeidheid == Te Zwaar voor Daan ???dader schreef: helaas wegens vermoeidheid voor de 45km gegaan ipv de 75km maar dat mocht de pret niet drukken, technisch en gevarieerde tocht met super bevoorrading (zoals altijd) en dat voor €4!
Ook met versnellingen is de tocht prima te doen!
klinkt leuk... ik had hem al gezien op marathonbiking.nl Wellicht een leuk alternatief voor Bouillon?dader schreef:Iemand zin in Boucles de Hollange?
Ik ga, Willem12 ook (denk ik)
http://www.hollangevtt.be/home_nl.html
Een vette ardennen toertocht met dikke afdaling bij de finish!