Bike Motion Benelux
Moderator:Beheerders
helemaal mee eens... quote van mij en mijn neef voor de Chris King vitrine: "waar de fock is die 1.5 versie???"
En dan ook nog het gebrek aan de RS dempers, wat een aanfluiting was dat. De enige die er lag was de monarch, had graag de vivid willen zien.
Cube was idd een drukke mooie stand, maar die hadden de dirt HT's er weer niet staan, pfff iedere keer als we naar de volgende stand liepen had ik goede hoop op wat vette bikes/onderdelen maar alles wat ik WILDE zien heb ik juist niet gezien.
En dan ook nog het gebrek aan de RS dempers, wat een aanfluiting was dat. De enige die er lag was de monarch, had graag de vivid willen zien.
Cube was idd een drukke mooie stand, maar die hadden de dirt HT's er weer niet staan, pfff iedere keer als we naar de volgende stand liepen had ik goede hoop op wat vette bikes/onderdelen maar alles wat ik WILDE zien heb ik juist niet gezien.
misschien stond honda er niet vanwege het volgende... http://www.dirty-pages.net/forum/viewtopic.php?t=35447
Ik vond het vorig jaar al tegenvallen en dat was de eerste keer dat ik ging. dit jaar lekker gaan fietsen in winterberg.
Ik vond het vorig jaar al tegenvallen en dat was de eerste keer dat ik ging. dit jaar lekker gaan fietsen in winterberg.
- cHoc
En dat was niet alleen bij Giant zo, meerdere stands lieten via platte schermen freeride zien terwijl ze het niet eens op de stand hadden staan.jaspero schreef:Het grappige vond ik was dat er bij Giant een freeride film werd afgespeeld terwijl er op die hele stand alleen xc bikes waren.
had die Reign x1 wel eens willen zien in het echt..
al met al vond ik het wel gaan.
toch behoorlijk wat mooie dingen gezien!
gr Jasper
shoot me again, I ain't dead yet
Juist, bij veel stands viel het me erg tegen wat betreft freeride/downhill. Kona had wel wat moois staan. Of er stond wel een fiets maar met een opbouw waar weer zwaar aan te twijfelen valt. Voorbeelden ben ik alweer vergeten, omdat ik er anders trauma's aan overhoud :p...
UMF daarentegen! Had een flink aantal HT's (Hardy's, hardy steel) staan, genoeg freeride (meerdere Freddy's) en een DH bak (Duncan)! Zéér sweet fietsen!
UMF daarentegen! Had een flink aantal HT's (Hardy's, hardy steel) staan, genoeg freeride (meerdere Freddy's) en een DH bak (Duncan)! Zéér sweet fietsen!
Laatst gewijzigd door Becksnar op ma okt 22, 2007 2:59 pm, 1 keer totaal gewijzigd.
Dit en dat.
-
Die staat er geloof ik al voor het 3e jaar. Ik heb haar nog gevraagd of ze niet continu moest plassen van dat in het water staan de hele dag.BOSS schreef:Verder had ik erg te doen met dat meisje dat met haar voeten in een waterbak stond om te demonstreren dat bepaalde sokken ECHT waterdicht zijn..........het was vrijdagmiddag 1700 uur en ze keek al niet echt blij....maar hopen dat ze in ploegendienst werkt.
dussssssss©
Maar nee, dat was niet zo verzekerde ze me, omdat die goretex dingen waterdicht zijn...

-
Ik wil dit niet over laten komen alsof ik gedwongen ben, maar ik heb gratis kaartjes gekregen (via MarinTi, bedankt) en ik kon meerijden. Ik ben er geweest
Ik vond het interessant en gezellig.
Ik vond mooi:
- div crossers
- een groene Specialized met houten spatbordjes, voor forensen. Grappig ding.
- stalen Gios met prachtig lugwerk ..en natuurlijk die mooie blauwe kleur
- nog een stalen De Rosa
- Frischi's Scott (mooie lijnen voor een FS)
Kornuit Jeroen was erg onder de indruk van een compleet carbon starre Storck met airbrush paint. Deed een beetje denken aan een Klein. Vederlicht ding. Veel trickbits, incl thumbies! (Paul's input meen ik) Zelf vond ik het pennetje wat schriel afsteken tov het frame/vork/balhoofd. Dat was bij een Klein toch anders.
Verder nog gespot: 1 IF, 1 Seven, Merlin/Litespeed stand... De Seven was bijzonder mooi gelast. Daarnaast is een Vanicolas bakwerk. Een knakenkwestie natuurlijk.
Verder zal ik nog wel wat gemist hebben, want ik was er niet zo lang. Ik vind het jammer dat er niet zoveel boutique builder achtig spul trof ...maar ach, daar is NL misschien ook iets te klein voor ..en onze fietscultuur wellicht iets te utilitair.

Ik vond mooi:
- div crossers
- een groene Specialized met houten spatbordjes, voor forensen. Grappig ding.
- stalen Gios met prachtig lugwerk ..en natuurlijk die mooie blauwe kleur
- nog een stalen De Rosa
- Frischi's Scott (mooie lijnen voor een FS)
Kornuit Jeroen was erg onder de indruk van een compleet carbon starre Storck met airbrush paint. Deed een beetje denken aan een Klein. Vederlicht ding. Veel trickbits, incl thumbies! (Paul's input meen ik) Zelf vond ik het pennetje wat schriel afsteken tov het frame/vork/balhoofd. Dat was bij een Klein toch anders.
Verder nog gespot: 1 IF, 1 Seven, Merlin/Litespeed stand... De Seven was bijzonder mooi gelast. Daarnaast is een Vanicolas bakwerk. Een knakenkwestie natuurlijk.
Verder zal ik nog wel wat gemist hebben, want ik was er niet zo lang. Ik vind het jammer dat er niet zoveel boutique builder achtig spul trof ...maar ach, daar is NL misschien ook iets te klein voor ..en onze fietscultuur wellicht iets te utilitair.
De Lars Cuevas schreef:Die staat er geloof ik al voor het 3e jaar. Ik heb haar nog gevraagd of ze niet continu moest plassen van dat in het water staan de hele dag.BOSS schreef:Verder had ik erg te doen met dat meisje dat met haar voeten in een waterbak stond om te demonstreren dat bepaalde sokken ECHT waterdicht zijn..........het was vrijdagmiddag 1700 uur en ze keek al niet echt blij....maar hopen dat ze in ploegendienst werkt.
dussssssss©
Maar nee, dat was niet zo verzekerde ze me, omdat die goretex dingen waterdicht zijn...
Stiekem zijn het ook nog eens echt goeie sokken, ik vind ze perfect.
mzzl
Gène
Trotse eigenaar van de Dirty-Pages Zuurpruimaward 2009!
-
Over het algemeen let ik niet zo op de afmontage ...want 'ik verwacht niks'. Bij de betreffende De Rosa viel het me echter wel op dat de remgreep/shifter combo onaangenaam afstak tegen het frame. Het was een dure combo deels uit carbon, maar de impressie was 'plastic'. Dit is ook ingegeven door de omvang vh geheel, maar ook de daadwerkelijk plastic knopjes voor het schakelen. Ik rijd zelf voornamelijk oude fietsen en ik ben gewoon andere proporties en meer metaal gewend. Maar ja, vooruitgang...
De twee Litespeed fietsen die hingen (met mango-kleur Tune spul) zijn van een Duitser (forumnaam CC-Schnecke).BOSS schreef:Die stalen DeRosa vond ik echt schandalig lelijk en respectloos afgemonteerd, evenals die fully van Litespeed!!!!
Pics volgen....
dussssss©
Hij tuned, veelal Litespeeds, tot de laatste gram. Niets is te gek, geld speelt geen rol.
De fietsen worden niet of nauwelijks bereden en moeten gezien worden als een soor kunst, in mijn optiek.
Ik mag graag naar dit soort projecten kijken.
Blijkt meer weer dat smaak niet te koop is.............Hubert ! schreef:De twee Litespeed fietsen die hingen (met mango-kleur Tune spul) zijn van een Duitser (forumnaam CC-Schnecke).BOSS schreef:Die stalen DeRosa vond ik echt schandalig lelijk en respectloos afgemonteerd, evenals die fully van Litespeed!!!!
Pics volgen....
dussssss©
Hij tuned, veelal Litespeeds, tot de laatste gram. Niets is te gek, geld speelt geen rol.
De fietsen worden niet of nauwelijks bereden en moeten gezien worden als een soor kunst, in mijn optiek.
Ik mag graag naar dit soort projecten kijken.
Verklaart ook die rode plakletters..............

dussssssss©
Veel wit, ook in de accesoires:

Syncros is back(ook in wit):

Maple leaf's op een andere plek bij RM:

FSA ook in het wit:

What the f*%# is Altanium???

Lookie, lookie en niet koopie:

Weird in het kwadraat:

Cube goes TI:

Merida blonk uit in cablerouting........

FSA, handig als je een vuiltje in je oog hebt.....ook mooi:

Aan het cruisen bij Cosmic/spot de DPer......

Vaste spatborden bij Orbea:

Special paintjob by Storck:

Was hier nou geen mooiere oplossing voor?

BMC, mooi stroppie:

SRAM Red, niet voor MTB's:

Een Titanium fiets kan ook lelijk zijn......

Carbon in velerlei vormen & toepassingen:

Leuke stickers:

En fucking irritante stickers onder de blanke lak:

8,1 kg lijkt mij erg sterk:

Cannondale goes gay:

Zo monteer je een stalen frame NIET af:

dussssssss©

Syncros is back(ook in wit):

Maple leaf's op een andere plek bij RM:

FSA ook in het wit:

What the f*%# is Altanium???

Lookie, lookie en niet koopie:

Weird in het kwadraat:

Cube goes TI:

Merida blonk uit in cablerouting........

FSA, handig als je een vuiltje in je oog hebt.....ook mooi:

Aan het cruisen bij Cosmic/spot de DPer......

Vaste spatborden bij Orbea:

Special paintjob by Storck:

Was hier nou geen mooiere oplossing voor?

BMC, mooi stroppie:

SRAM Red, niet voor MTB's:

Een Titanium fiets kan ook lelijk zijn......

Carbon in velerlei vormen & toepassingen:

Leuke stickers:

En fucking irritante stickers onder de blanke lak:

8,1 kg lijkt mij erg sterk:

Cannondale goes gay:

Zo monteer je een stalen frame NIET af:

dussssssss©
- didadunlop
- didadunlop
Ik zeg: Loeky wint de jackpot! Volgens mij is hij de enige en eerste die het opvalt.... of de rest boeit het niet waar de blaadjes vallen, zolang het maar niet op het spoor is....Loeky schreef:schaam je! Dit is op een Red Bull, die bikes van roseversand jeweettoch...BOSS schreef: Maple leaf's op een andere plek bij RM:
dussssssss©
Erikje