Technische trails (vb MM)

De fijne kneepjes van het mountainbiken. Stel hier je vragen om de rijtechniek onder de knie te krijgen.

Moderator:Beheerders

thomasmb
Contacteer:

Bericht door thomasmb » di jan 09, 2007 1:27 pm

Ach , kheb heel winterberg bikepark inc de downhill met men toy 4 gerede met alleen een achterrem :shock: :evil:
Monsieur velo: MTB speciaalzaak
KONA - ORBEA - Moustache - Giant

www.monsieur-velo.be

crazyfuck

Bericht door crazyfuck » di jan 09, 2007 1:36 pm

nog nooit in winterberg geweest... Het staat wel op mijn to do lijst. :)
Een voorrem kan toch handig zijn ;)

me

Bericht door me » di jan 09, 2007 8:16 pm

De downhill in winterberg is nu ook niet echt steil is meer een uit de hand gelopen freeride. Maar toch met alleen een achterrem.

crazyfuck

Bericht door crazyfuck » wo jan 10, 2007 11:31 am

idd met steil bedoel ik echt wel steil. En dan nog stenen en wortels erbij zodat het nog moeilijker wordt om af te stoppen wegens de oneffenheden!! En die steile trails die ik bedoelde waren geen aangeduide trails. Het ws een bos tussen 2 zwarte ski-pistes in waar normaal nooit gereden werd!! :evil:

De Jean
Contacteer:

Bericht door De Jean » di jan 30, 2007 3:35 pm

zeg Crazyfuck.

Als ik t goed begrijp zit je een heel topic te gijzelen met je stoere praat, iedereen hier te kleineren, van DHers tot XCers, en ben jij de allerenigste die gnarcore is, en real, en al ooit s een steil stuk gereden heeft.....in Hofstade.
Hofstade! Off all places, niet echt ne ronkende naam in de mtb wereld. Of heb ik er net de laatste Red Bull Steile Stukken Shootout gemist?

Ik denk dat je beter eens wat minder tijd op een forum doorbrengt, en wat meer op een écht steil stuk.

See you in Chatel.
you don't stop playing because you get old, you get old because you stop playing

Plons

Bericht door Plons » do feb 01, 2007 8:55 am

Bij deze nodig ik Crazy Fuck uit op één van mijn steile stukjes, hij met zijn fully met 8" schijven ik op mijn hardtail met 6" schijven

Kunnen we eens zien of het aan de remmen ligt op aan het menneke op de veloo...

Oja, ik weeg 110 kilo altijd een voordeel met het stoppen...

en hij moet niet eens ver te gaan gewoon ff naar die Limburg komen...
zo lekker en zo echt
www.plonsracing.com

Spunk

Bericht door Spunk » do feb 01, 2007 10:39 am

and believe you me
plons weet de steile stukken te vinden in die limburg 8)

crazyfuck

Bericht door crazyfuck » do feb 01, 2007 1:06 pm

goed goed jongens, afgesproken. Ik wil Plons zen steile stukjes wel is zien (als hij me niet doodschiet :D ). maar In limburg???? De mijn terrils ofzo.. en dan kom ik ook wel met men HT, kwestie van gelijke wapens dan. Met mijn fully ben ik trouwens nog niet in de echte bergen geweest, heb hem nog niet lang genoeg. student zijnde heb ik niet echt veel tijd en geld om altijd lange verplaatsingen te maken.
En wat Hofstade betreft, als je in België woont kan je niet elk weekend naar de alpen gaan. En je wilt met je fiets rijden. Trouwens in hofstade liggen dirts die ik gegraven heb. Heb ik ooit gezegd dat je er DH kon rijden. :D Was het maar waar.
En k ben echt niet "gnarcore" :D (wel weer een nieuw woordje voor men woordenboek). Ik gaf gewoon men mening over steile stukken die ik echt al gedaan heb hoor. Ben echt geen poser maar k geef wel toe dat ik in mijn beginperiode op dit forum te veel noten op mijn zang had.... :D Solly hiervoor, ik wil niemand beledigen hoor... Ik besef goe genoeg dat er op dit forum genoeg volk zit dat heel goed met een fiets overweg kan.
props daarvoor,
En ik wou dat ik nu in Chatel was......

Faxmulder

Bericht door Faxmulder » do feb 01, 2007 1:18 pm

dat word vast weer een mooie foto reportage van Plons dan :D

me

Bericht door me » do feb 01, 2007 7:20 pm

Idd!

De Jean
Contacteer:

Bericht door De Jean » vr feb 02, 2007 9:31 am

oke.
no hard feelings
you don't stop playing because you get old, you get old because you stop playing

Plaats reactie