Iron Horse, ...
Moderators:JJ, Beheerders
Hier een van op Eurobike:

Re:Wat vinden jullie van ...
ja ziet er gelikt uit he

da flow schreef:
de DH, FR modellen zijn idd wel graaf![]()
maar vooral de DS-hardtails zijn mega vet (I love ht :-*)
werken die mannen samen met specialized (omdat er een link naar specialized op staat) of hebben ze gewoon het veersysteem gecopieerd?
Specialized heeft een patent op de "Horst link", da"s het draaipunt dat Ironhorse ook gebruikt bij de achterpat, vandaar.
-
- Contacteer:
Hier een van op Eurobike:
Waar zat ik toch met m"n gedachten dat ik ze ni gezien heb daar ???
Waar zat ik toch met m"n gedachten dat ik ze ni gezien heb daar ???
-
- Contacteer:
Pat, er staan een paar artikels in "Dirt" die misschien wel interessant kunnen zijn voor u. Ik breng ze wel eens mee.
Great, thx
!
Als ik zo lees op mtbreview zijn de enigste 2 nadelen dat er enkel met 8-speed cassette kan gereden worden en dat er soms wat flex zit op het achtersteven (wat naar "t schijnt te verhelpen is door een 2004 link van e-thirteen te steken..)
"k Vermoed dat beide bemerkingen nog over de 2003 modellen gaan, hoor!
PS heb je mail gehad en ga er asap mee aan de slag!
Great, thx

Als ik zo lees op mtbreview zijn de enigste 2 nadelen dat er enkel met 8-speed cassette kan gereden worden en dat er soms wat flex zit op het achtersteven (wat naar "t schijnt te verhelpen is door een 2004 link van e-thirteen te steken..)
"k Vermoed dat beide bemerkingen nog over de 2003 modellen gaan, hoor!
PS heb je mail gehad en ga er asap mee aan de slag!
Ik heb zo de indruk dat de 04 team dh frame heel kort bij de racebak van Rennie zit.
Enig idee wat zo een frame zou gaan kosten ?
Opgelet : altijd in framekit kopen want ik denk dat het nie gemakkelijk gaat zijn om snel een 165mm achternaaf te vinden en een 100 mm bb
Opgelet : altijd in framekit kopen want ik denk dat het nie gemakkelijk gaat zijn om snel een 165mm achternaaf te vinden en een 100 mm bb
MX Plons schreef:
Opgelet : altijd in framekit kopen want ik denk dat het nie gemakkelijk gaat zijn om snel een 165mm achternaaf te vinden
Nicolai M-Pire heeft ook een 165mm achternaaf steken (Sun Ringlé A.B.B.A.H Lawwill -> zelfde die Iron Horse gebruikt). Ook: DT Swiss Hügi 165mm/ 12mm. Natuurlijk nie van de goedkoopste naven..
Bij nader onderzoek : de link die het team gebruik is TOTAAL verschillend als de link die het 2004 verkoop frame heeft.
En een link is toch vrij belangrijk.
U heeft waarschijnlijk de foto in dirt zien staan met de nieuwe link.MX Plons schreef: Bij nader onderzoek : de link die het team gebruik is TOTAAL verschillend als de link die het 2004 verkoop frame heeft.
als ge nu naar de link van de 2003 race bak gaat zien en naar die van de 2004 productie modellen dan zijn die op het eerste zicht het zelfde. iets wat ze in 2004 nieuw ontwikkeld hebben en zich zelf nog moet bewijzen zullen ze toch nog niet direct naar de productie modellen doorvoeren. Or am I wrong...
Als je goed naar de dirt kijkt, zie je wel degelijk dat de link van de productie KOMPLEET anders is dan die team fiets.
Tel alleen maar eens het aantal schroeven, and u will get da picture
MX Plons schreef:
Als je goed naar de dirt kijkt, zie je wel degelijk dat de link van de productie KOMPLEET anders is dan die team fiets.
Ja klopt, die DW van EVIL (E-thirteen) maakt "custom" links naar de wens van de pro"s.
Maar de standaard EVIL links van de 2004 modellen scoren wel goede erg punten bij de private-racers.
-
Ehm, zal wedomme vraag zijn maar, waar hebben jullie het nu over? Een link waartussen?
http://www.de-link-tussen-de-demper-de- ... -frame.com
greetz
bettes
btw Ik geloof dat de link verschillen van bouw tussen pro en productie maar dat ze de overbrenging en de vorm hebben gebruikt... Maar dat die volledig geschroefde versie gewoon te duur is voor productie.
greetz
bettes
btw Ik geloof dat de link verschillen van bouw tussen pro en productie maar dat ze de overbrenging en de vorm hebben gebruikt... Maar dat die volledig geschroefde versie gewoon te duur is voor productie.
-
- Contacteer:
Max. 2.195,00Euro voor de SGS DH World Cup frame kit en die omvat: frame incl. Progressive
5th Element coil-over shock, FSA headset, Thomson seat post & Ringle Lawwill 165 / TA 12mm rear hub
Moest ik "n goedkopere deal voor het transport vinden, dan gaat het verschil nog van de prijs af, maar hogervermeld bedrag is in elk geval de gegarandeerde max. prijs.
Het frame heeft een MSRP van USD 1.900,00
Voor alle zekerheid, en tot vervelens toe, nog "ns ff herhalen: dat is EXCL BTW: in de USA worden, in tegenstelling tot in Europa, de prijzen excl. VAT vermeld!
Als j"m dus ginds zou bestellen, let"s say aan USD 1.800,00, dan moet je daar nog bijtellen: invoerheffing, douanekosten en BTW (behalve wanneer j"r zou in slagen van "m te smokkelen, maar zo ondermijn je dus het systeem tegenover hetwelk je niet enkel plichten, maar ook rechten hebt. Ik vind: als je je plichten uit de weg wil gaan, wees dan een man en zeg ook neen tegen de rechten ...) en transport.
Grofweg komt dit neer op (aankoopprijs x 1,25) + transport, so ...
Ben weer aan het zeuren, laat gewoon "ns wat reacties horen, kan "k zien hoe het valt
Opgelet : altijd in framekit kopen want ik denk dat het nie gemakkelijk gaat zijn om snel een 165mm achternaaf te vinden
Die zit er gewoon bij, duzzzzz ...
En anders kon j"m vinden van o.a. Ringlé, DT Hügi, Point & Novatec
en een 100 mm bb
Truvativ & Race Face
Meteen ook ff de prijzen van de komplete DH fietsen?
SGS Pro: max. 3.075,00€
SGS Team: max. 4.075,00€
SGS World Cup: max. 4.999,95€
Max. 2.195,00Euro voor de SGS DH World Cup frame kit en die omvat: frame incl. Progressive
5th Element coil-over shock, FSA headset, Thomson seat post & Ringle Lawwill 165 / TA 12mm rear hub

Moest ik "n goedkopere deal voor het transport vinden, dan gaat het verschil nog van de prijs af, maar hogervermeld bedrag is in elk geval de gegarandeerde max. prijs.
Het frame heeft een MSRP van USD 1.900,00
Voor alle zekerheid, en tot vervelens toe, nog "ns ff herhalen: dat is EXCL BTW: in de USA worden, in tegenstelling tot in Europa, de prijzen excl. VAT vermeld!
Als j"m dus ginds zou bestellen, let"s say aan USD 1.800,00, dan moet je daar nog bijtellen: invoerheffing, douanekosten en BTW (behalve wanneer j"r zou in slagen van "m te smokkelen, maar zo ondermijn je dus het systeem tegenover hetwelk je niet enkel plichten, maar ook rechten hebt. Ik vind: als je je plichten uit de weg wil gaan, wees dan een man en zeg ook neen tegen de rechten ...) en transport.
Grofweg komt dit neer op (aankoopprijs x 1,25) + transport, so ...

Ben weer aan het zeuren, laat gewoon "ns wat reacties horen, kan "k zien hoe het valt

En anders kon j"m vinden van o.a. Ringlé, DT Hügi, Point & Novatec
en een 100 mm bb
Truvativ & Race Face
Meteen ook ff de prijzen van de komplete DH fietsen?
SGS Pro: max. 3.075,00€
SGS Team: max. 4.075,00€
SGS World Cup: max. 4.999,95€
Patman schreef:
En anders kon j"m vinden van o.a. Ringlé, DT Hügi, Point, Novatec, Hadley
Hadley ook? Kan je me de prijs daarvan anders eens doormailen aub? Thx
Die Hollowpoint trailbikes zijn echt wel mooi!
-
- Contacteer:
Persoonlijk vind ik ze ook erg mooi, die Hollowpoint frames!
Als iemand de prijs van "n bepaald model weten wil, dan hoor ik het wel, "k ga hier niet meteen de hele prijslijst publiceren, dat begrijp je wel
Voor de techneuten: hier wordt de DW-link technologie besproken.
Als iemand de prijs van "n bepaald model weten wil, dan hoor ik het wel, "k ga hier niet meteen de hele prijslijst publiceren, dat begrijp je wel

Voor de techneuten: hier wordt de DW-link technologie besproken.
-
- Contacteer:
Hadley ook? Kan je me de prijs daarvan anders eens doormailen aub? Thx
Zo gauw ik "m heb, laat ik het je zeker weten: ben met Hadley rechtstreeks aan het onderhandelen
Digital technical drawings & service manuals hebbek al!
Zo gauw ik "m heb, laat ik het je zeker weten: ben met Hadley rechtstreeks aan het onderhandelen

Digital technical drawings & service manuals hebbek al!
Re:Puur reclame :o)
Patman schreef:
![]()
photoshop

-
- Contacteer:
Nou wordt je toch wel heel achterdochtig hoor, Joontje 
Check:
http://www.ironhorsebikes.com/news_events/
http://www.monsterenergy.com/scripts/me ... .php?ID=12

Check:
http://www.ironhorsebikes.com/news_events/
http://www.monsterenergy.com/scripts/me ... .php?ID=12
Nee, Ironhorse is een merk dat door zijn voordelige prijs zeker in concurrentie valt met de betere DH bike; check alleen al die reviews! N. Rennie heeft er in ieder geval al veel vertrouwen in en de looks mogen er ook best zijn!
Iemand trouwens meer info over die dw-link? Reviews oid?
(remember de if proto....)
-
- Contacteer:
Iemand trouwens meer info over die dw-link? Reviews oid?
En onderaan de pagina staan links naar reviews op MTBR
En onderaan de pagina staan links naar reviews op MTBR

HoPe schreef:
N. Rennie heeft er in ieder geval al veel vertrouwen in en de looks mogen er ook best zijn!
Rennie rijdt voortaan voor Santa Cruz... ::)