En hier volledig:
http://www.pinkbike.com/modules/photo/? ... mage=93957
http://www.pinkbike.com/modules/photo/? ... mage=93956
Errug vet.....
Die vent is trouwens errug goed in foto"s shooten...
check hier maar eens....
wie heeft er teveel geld? (frame)
Moderator:Beheerders
Re:wie heeft er teveel geld? (frame)
PinoBABE schreef:
[DudeHimself schreef:
Donnie is dan ook een n00b die er niets van snapt. :P![]()
Nicolai schmicolai
DD modes again:
bladiebla....
ga jij lekker marathons rijden op die bak van je :P
[Afterburner schreef:
Lelijker kan gewoon niet! Ik zou me doodschamen als ik hiermee rond reed.
grrrrrr verrekte newbee >:(![]()
ieder zn ding. maar ik heb een stukkie op 2 verschillende lambda"s mogen rijden en dat doet echt wat meer met je dan wanneer je op een bighit of rm7 zit! naja mij dan iig ::) :P
ah iemand die er even op heeft mogen fietsen ....wat is er zo speciaal aan dan ?
en kan iemand even vertellen hoe een speed hub werkt en wat het is ?
laterz..
een speedhub is een veel te duur alternatief voor al dat spul wat je constant moet af stellen.... ;D
honderden voordelen en twee nadelen;
* retuh duur
* heel zwaar (maar bij die Nucleon zit ie in het midden dus heb je daar niet zoveel last van)....
....en wat de technische specificaties en werking betreft kunnen anderen je meer vertellen....
honderden voordelen en twee nadelen;
* retuh duur
* heel zwaar (maar bij die Nucleon zit ie in het midden dus heb je daar niet zoveel last van)....
....en wat de technische specificaties en werking betreft kunnen anderen je meer vertellen....
-
HoPe schreef:
[menace schreef:
Ik was tot voor Eurobike heel erg geïnteresseerd in zo"n UFO maar ik ben dan te weten gekomen via de verkopers dat de veerweg maar 115mm is ipv 140mm.. hoe dat komt weet ik niet, maar dat heeft men mij gezegd. 115mm is zeker genoeg voor dual, maar dan kan je geen "extreme" freeride gaan doen, wat je met 140 dan weer wel kan.
UFO kan wel in 140mm, gewoon dmper in een ander gaatje steken, de serge heeft de demper van zijn lamda op z"n UFO gestoken en hij had toen 170mm veerweg!!!