Trek Session 10
Moderator:Beheerders
-
- Contacteer:
cyberhawk schreef:nieuw is niet altijd beter..
Mee eensch.....al is deze wel erg zwaar en steil in het balhoofd....
De Dorado heeft daarop niet bepaald een positieve(lees: negatieve)invloed.
Ik zie een oud DH beesje opknappen best zitten, maar er zijn grenzen.
Voor de topicstarter schijnbaar niet en ik vind dat prima.
Stukje amasument ook dit(zoveelste)Session 10 topic van hem....
THIS ONE GOES TO ELEVEN!!!
Was eerst 16,75kg met Boxxer WC maar binnenkort opnieuw wegen op de weegschaal

Zit geen super lage balhoofdsetje in gezien de lbs die niet binnen had gekregen van FSA,dan maar voor een standaard 1.5 balhoofd gegaan zonder die super lage inbouw zoals de FSA Orbit dat heeft.Jammer dat ik geen reserve ZTR flow velg had liggen dus maar een Mavic EX721 velg genomen die ik al had(weet het ziet erniet uit 2 verschillende soorten velgen)
Afgelopen weekend naar Winterberg geweest om te biken,alleen het weer was niet bepaald lekker op zaterdag(sneeuw en super koud met veel wind
).De dorado is fijn vorkje maar mag wel ietjes soepeler zijn voor mijn gewicht maar verder ok,de draaicirkel was prima niet last van gehad dat de draaicirkel te groot was in dit frame.

Zit geen super lage balhoofdsetje in gezien de lbs die niet binnen had gekregen van FSA,dan maar voor een standaard 1.5 balhoofd gegaan zonder die super lage inbouw zoals de FSA Orbit dat heeft.Jammer dat ik geen reserve ZTR flow velg had liggen dus maar een Mavic EX721 velg genomen die ik al had(weet het ziet erniet uit 2 verschillende soorten velgen)
Afgelopen weekend naar Winterberg geweest om te biken,alleen het weer was niet bepaald lekker op zaterdag(sneeuw en super koud met veel wind

Laatst gewijzigd door Trekrules op do apr 12, 2012 10:41 pm, 1 keer totaal gewijzigd.
Downhill is where it’s at – real proper scrambling on tracks rougher than Ryan Gigg’s home life
- bulldogg73
Dorado weegt ongeveer 1kg zwaarder dan een boxxer wc die ik hadSmittie schreef:Hij ziet er wel een beetje uit alsof je tegen een muur bent aangereden..
hoeveel weegt die dorado eigenlijk aangezien je 1.5kg bent aangekomen?
lijkt mij dat voorwiel, stuur, zadel en headset niet meer dan 500gr verschil zullen maken
Downhill is where it’s at – real proper scrambling on tracks rougher than Ryan Gigg’s home life
ik dacht altijd dat die dingen veel lichter waren aangezien ze wel populair zijn bij sommige..Trekrules schreef:Dorado weegt ongeveer 1kg zwaarder dan een boxxer wc die ik hadSmittie schreef:Hij ziet er wel een beetje uit alsof je tegen een muur bent aangereden..
hoeveel weegt die dorado eigenlijk aangezien je 1.5kg bent aangekomen?
lijkt mij dat voorwiel, stuur, zadel en headset niet meer dan 500gr verschil zullen maken
Maar met 3.7kg vind ik ze wel een beetje lomp
De Dorado woog op de weegschaal(dezelfde waar ik de fiets ophing) 3650g,men Boxxer WC 2010 woog 2650g op mijn eigen weegschaal.cyberhawk schreef:de nieuwe is claimed 2.9 kg.. en in werkelijkheid 3+ kg
de oude is idd zwaarder met 3.4 kg..
-
- Contacteer: