havelte

Alles over vaste routes in Nederland, België en de rest van de wereld.

Moderator:Beheerders

Plaats reactie
juppe
havelte

Bericht door juppe » za mar 08, 2003 9:41 am

ik wou wel eens weten wat jullie van de mountainbike route in havelte vinden?????????

Afbeelding

WhoCares

Re:havelte

Bericht door WhoCares » za mar 08, 2003 4:54 pm

De laatste keer dat ik in Havelte was (1986 en 1987) was er nog geen vaste route.
Ik zat toen in militaire dienst ( toen nog wel) en heb daar 2 maal moeten "sitelopen" op de Amer. basis aldaar (geloof ik).

Is de vaste route aldaar gesitueerd?

BTW juppe , wat wilde je als image laten zien want jou poging werkt niet en de kaart bij vaste routes is veel te klein om te bekijken.

http://www.dirty-pages.net/vaste_routes/havelte.html

juppe

Bericht door juppe » za mar 08, 2003 8:33 pm

het pakour loopt daar wel langs, maar de amerikaanse basis is al een paar jaar geleden gesloopt op www.mtbhavelte.nl staat wel een kaart van de route.

TmFToM

Bericht door TmFToM » zo jun 15, 2003 5:24 pm

Er is wel een vast route daar in havellte heb je van die hunebedden en een thee huis daar begint de route van ongeveer 15 kilo meter.

De route zelf is in de weekende ook nog 6 km langer te maken

de route is vind ik wel leuk alleen een lang stuk het zelfde bijna rechte en vlakke pad door een smalle strook bos

ps had daar wel bijna een klein hertje onder de fiets. ;D ;D

Bassteg

Havelte

Bericht door Bassteg » do sep 07, 2006 8:27 pm

Havelte bestaat voor de helft uit een vlakke route door een smalle strook bos en voor de helft uit een zeer uitdagende route met veel snelle afdalingen maar ook een stuk waar veel manouvreren vereist is. In't weekend is de route 6 km langer, dat is ook wel een leuk stukje om erbij te pakken. Deze extra 6 km gaat ook door het mulle zand, maar dat zijn maar een paar korte stukken.

Voor mensen die met de auto komen kun je het beste beginnen aan de oostzijde, aan de Van Helomaweg. (bij het Theehuis de auto parkeren).

Het voordeel aan deze route is dat er bijna geen wandelaars lopen.

Plaats reactie