Gezocht Enduro mtb. Wie heeft er 1 te koop

Plaats hier een bericht wanneer je op zoek bent naar een fiets of onderdeel.

Moderator:Beheerders

Plaats reactie
Tigerclaw
Gezocht Enduro mtb. Wie heeft er 1 te koop

Bericht door Tigerclaw » za apr 02, 2016 7:57 pm

Met onderdelen als :

Rockshox pike
Shimano ZEE/ Saint remsysteem
Deore XT schakelsysteem
Maxxis Minions, Schwalbe MM
Raceface crankstel
Bashguard

Flippie

Bericht door Flippie » zo apr 03, 2016 8:55 am

Misschien is het handig om er een maat bij te vermelden

Tigerclaw

Bericht door Tigerclaw » zo apr 03, 2016 9:29 am

Maat L

illuminatastigmata
Contacteer:

Bericht door illuminatastigmata » di apr 12, 2016 11:52 am

Nicolai Helius AM TailorMade frame, met L bovenbuis en S zitbuis.
-150mm Xfusion dropper
-Hope naven/CX rays/Flow's (26'')
-frame is 27,5''/650b compatibel
-RS Lyric met Mission Control demper
-CaneCreek Double Barrel Air XV
-Sram XO/Hammerschmidt
-Hans Dampf/RockRazor
-RaceFace Atlas AM stuur/Thomson pen/ESI grips
-King headset
Hufterproof nur von feinsten Nic' Helius AM.
Kenners weten waarom.
Gewoon met garantie, ook voor de tweede t/m de 100.000 ste eigenaar, want ja...zo lang gaan ze mee.
Ik ben de eerste eigenaar, frame is van 2014, de laatste Helius met de meest slacke geo.
BOM in TOPSTAAT.
THIS ONE GOES TO ELEVEN!!!

Tigerclaw

Bericht door Tigerclaw » di apr 12, 2016 2:16 pm

Klinkt mooi maar duur???

mool

Bericht door mool » di apr 12, 2016 3:39 pm

Misschien moet je dan gewoon je budget in startpost zetten, dan krijg je ook geen zaken aangeboden waar je het geld niet voor hebt.

Waarom uberhaupt een nieuwe topic eigenlijk? Je had toch al een 'gezocht' voor een endurobike?

Tigerclaw

Bericht door Tigerclaw » di apr 12, 2016 3:56 pm

Dit is n oude topic. Ik heb n recentere. En maak je niet druk, ik mag plaatsen wat ik wil over mtben en wanneer ik wil! Trouwens vanuit t nieuwe topic Enduro/ All Mountain gezocht. 1 vd 2, zal ik hierover geen nieuwe topics plaatsen. Trouwens ik heb meer aan bruikbare info dan aan flauwe nodeloze opmerkingen.

vrx

Bericht door vrx » di apr 12, 2016 5:29 pm

Mijn Intense staat ook nog steeds te wachten op een nieuw baasje :arms:
HYDRATE OR DIE!!

illuminatastigmata
Contacteer:

Bericht door illuminatastigmata » do apr 14, 2016 9:04 pm

Tigerclaw schreef:Dit is n oude topic. Ik heb n recentere. En maak je niet druk, ik mag plaatsen wat ik wil over mtben en wanneer ik wil! Trouwens vanuit t nieuwe topic Enduro/ All Mountain gezocht. 1 vd 2, zal ik hierover geen nieuwe topics plaatsen. Trouwens ik heb meer aan bruikbare info dan aan flauwe nodeloze opmerkingen.

Goed bezig!
Succes.
THIS ONE GOES TO ELEVEN!!!

napalm

Bericht door napalm » do apr 14, 2016 9:33 pm

Toch heb ik sterk mijn twijfels wat jij hier op dit forum komt doen. Ten eerste ben je alleen maar op zoek naar fietsen je geeft aan dat je nog niet heel erg bekent met het mtben. Maar ik kom nergens op het forum iets tegen dat je informatie vraagt over dergelijke fietsen. Je zegt dat je een budget hebt van 750 euro maar je eisen wat er op de fiets aan onderdelen wilt hebben of de merken waar je naar vraagt zitten sowieso boven je budget.
En waarom noem je jezelf eerst Remco en later Rafael, ik heb sterk het idee dat je gewoon een faker bent.
555+111=666

vrx

Bericht door vrx » vr apr 15, 2016 4:18 pm

napalm schreef:Toch heb ik sterk mijn twijfels wat jij hier op dit forum komt doen. Ten eerste ben je alleen maar op zoek naar fietsen je geeft aan dat je nog niet heel erg bekent met het mtben. Maar ik kom nergens op het forum iets tegen dat je informatie vraagt over dergelijke fietsen. Je zegt dat je een budget hebt van 750 euro maar je eisen wat er op de fiets aan onderdelen wilt hebben of de merken waar je naar vraagt zitten sowieso boven je budget.
En waarom noem je jezelf eerst Remco en later Rafael, ik heb sterk het idee dat je gewoon een faker bent.
+1
HYDRATE OR DIE!!

Edwin1

Bericht door Edwin1 » vr apr 15, 2016 5:59 pm

op marktplaats zit deze persoon ook op div fietsen te bieden .
meer zeg ik er niet over

Tigerclaw

Bericht door Tigerclaw » vr apr 15, 2016 8:51 pm

Ik zeg wijselijk niets over de laatste reacties. Wat ik nu iig meer weet dankzij t forum dat ik All Mountain wil gaan rijden. Ik heb verschillende leuke reacties gehad v anderen die me wel verder willen helpen mbv hun kennis en advies in het mtben. Ik weet nu iig meer over bikes en onderdelen die bij AM passen. Buiten dat leek t mij leuk om meer te weten te komen over jullie ervaringen. Jammer genoeg wordt ik hier uitgemaakt voor ik weet niet wat en roddelt men hier over elkaar als n stel oude wijven. Daar bedank ik voor. Ik vind t jammer maar mij zien jullie hier niet meer terug!

napalm

Bericht door napalm » vr apr 15, 2016 8:58 pm

Doei, Remco of moet ik zeggen Rafael
555+111=666

stennis

Bericht door stennis » zo apr 17, 2016 3:50 pm

Beetje jammer dit Remfael, ik kan me alleen maar indenken dat je nog ontzettend jong bent . manier van praten enzo.
Maar ik denk dat iedereen je hier graag wilde helpen met wat je zoekt, alleen jammer genoeg ging je door met constant topics openen in elke mogelijke subtopic. Redelijk irritant , ook dat je je niet eens aanpast aan het forum ,wat een vrij relax Forum is juist . andere gebruikers spreken je erop aan en in plaats van aanpassen ,ga je juist vol in de aanval.
Beetje jammer dit.

Succes met wat je zoekt

Tigerclaw

Bericht door Tigerclaw » zo apr 17, 2016 5:19 pm

Bedankt voor je reactie Stennis. Ik vind sommige reacties gewoon te ver gaan. Als ik uitgemaakt wordt voor faker bijv. Daarentegen zijn de meeste reacties nuttig en leuk. Ik heb idd teveel topics geopend maar dat komt omdat ik graag wil gaan rijden. Maar idd t is beter dat ik mij eerst verdiep in de materie. Ik weet ook niet on hoeverre hier mensen hier anoniem zijn vandaar mijn synoniem Tigerclaw en Remco. Niemand geeft zich gelijk bloot. Maar goed Rafael dus. Ik kijk t ff aan iig. Ik voel me idd snel aangevallen en t is beter om niet te snel te reageren dit werkt averechts. Goed ik post ff niks en verdiep me in de info op dit forum. Bedankt iig.

BadNewsBarrett

Bericht door BadNewsBarrett » ma apr 18, 2016 9:13 pm

misschien je budget erbij vermelden :) zou meer mensne treken

Plaats reactie