GOGV 2016 - Zondag 10 april 2016
Moderator:Beheerders
Nog éxact éen volle maand te gaan. Wordt er een beetje getraind?
De verkenningen verlopen voorspoedig. Alle horeca is bezocht en gekeurd.
Tussen Nat. Park Veluwezoom (NPVZ) en Veenendaal is alles tenminste éen keer voorgereden. Tussen Veenendaal en Papendal idem.
Op een aantal plaatsen is er beton in het bos aangelegd. Helaas. W12 moet nodig TNWO opnieuw tekenen. Op een doorsteek is door SBB een bordje 'rustgebied voor het wild' geplaatst. Da's een duur bordje.
Zaterdag 12 maart ga ik het zuidelijke deel nog een keer verkenning. 8:30u vertrekken van NS-Station Dieren en dan door NPVZ naar Deelen, Kazernes Schaarsbergen, Waterberg, tunneltjes van Ferdi E, Bommenlijntje, Papendal, Wolfheze, Renkum, Wageningen, Greb, Rhenen, Achterberg, Elst, Veenendaal.
Testrijders welkom. Ik zet je weer bij een van de NS-Stations van Veenendaal af voor je terugreis.
De verkenningen verlopen voorspoedig. Alle horeca is bezocht en gekeurd.
Tussen Nat. Park Veluwezoom (NPVZ) en Veenendaal is alles tenminste éen keer voorgereden. Tussen Veenendaal en Papendal idem.
Op een aantal plaatsen is er beton in het bos aangelegd. Helaas. W12 moet nodig TNWO opnieuw tekenen. Op een doorsteek is door SBB een bordje 'rustgebied voor het wild' geplaatst. Da's een duur bordje.
Zaterdag 12 maart ga ik het zuidelijke deel nog een keer verkenning. 8:30u vertrekken van NS-Station Dieren en dan door NPVZ naar Deelen, Kazernes Schaarsbergen, Waterberg, tunneltjes van Ferdi E, Bommenlijntje, Papendal, Wolfheze, Renkum, Wageningen, Greb, Rhenen, Achterberg, Elst, Veenendaal.
Testrijders welkom. Ik zet je weer bij een van de NS-Stations van Veenendaal af voor je terugreis.
Humps are for camels
-
We gaan even de onderliggende theorie van GOGV doornemen. Er moet natuurlijk een spoorlijntje in mijn evenementen. De PON-lijn, de lijn naar IJmuiden of de lijn tussen Vinkeveen en Uithoorn.
Dit jaar gaan we over het voormalige tracé van het bommenlijntje. Dat was een spoorlijn tussen het station Wolfheze en de Fliegerhorst Deelen dat werd gebruikt door de Mof om munitie van het spoor naar de vliegbasis Deelen te brengen.
Leesvoer:
http://www.railtrash.net/images/Bommenl ... index.html
Dit jaar gaan we over het voormalige tracé van het bommenlijntje. Dat was een spoorlijn tussen het station Wolfheze en de Fliegerhorst Deelen dat werd gebruikt door de Mof om munitie van het spoor naar de vliegbasis Deelen te brengen.
Leesvoer:
http://www.railtrash.net/images/Bommenl ... index.html
Humps are for camels
Met nog twee weken te gaan ben ik de boekhouding op orde aan het brengen. Van de volgende gasten heb ik nog geen mailadres, of geen mailadres meer. Of het lukt me niet je schuilnaam, je echte naam en je mailadres met elkaar te verbinden.
Stuur me svp even een PB met een geldig mailadres als je schuilnaam in het volgende lijstje staat:
- 100cols
- Jurriaan
- Daphne
- @sph@ltdude
- Bart Wolkenfelt
- van den Mountainh
- BIGM
- fools
- Hansjelles
- Broncobilly
- Sneeuwpop
- Dale C
- Lionthebiker
Stuur me svp even een PB met een geldig mailadres als je schuilnaam in het volgende lijstje staat:
- 100cols
- Jurriaan
- Daphne
- @sph@ltdude
- Bart Wolkenfelt
- van den Mountainh
- BIGM
- fools
- Hansjelles
- Broncobilly
- Sneeuwpop
- Dale C
- Lionthebiker
Humps are for camels
Wordt het geen tijd voor de bandenproblematiek?
Hoe breed gaan we?
Van de UCI-legale cyclocross band via de modale 29x2.1 tot echt vet?
Met of zonder profiel?
Krom of recht stuur, of iets ertussenin?
Ijzer of plastic?
Zuiveringstabletten, bidons, Camelbak of catering?
Reclame uitingen op shirts toestaan?
Hoe breed gaan we?
Met of zonder profiel?
Ijzer of plastic?
Banden: brede slicks voor droge bosgrond.Pino schreef:Wordt het geen tijd voor de bandenproblematiek?
Hoe breed gaan we?
Met of zonder profiel?
Ijzer of plastic?
Breedte: zo breed dat het nog nét past
UCI: Utter & Complete Idiots.
Profiel: zo weinig als je durft
Stuur: vrije vormkeuze
IJzer of plastic: carbon is voor de BBQ
Catering: Is aan gedacht. Je komt langs meerdere cateraars
Kleding: vrije keuze.
Humps are for camels
-
Final call for passengers of flight GOGV16 from Bert Airlines departing from Klomp Station on Sunday 10-4 at 0900hours.
- Geef je mailadres even door als je dat nog niet gedaan hebt. Geen mailadres, geen mail, geen track...
- Eenmalige service voor deelnemers GOGV. Als je geen vignet hebt voor het Nat. Park Utr. Heuvelrug, maak dan als de drommel 7,50 per vignet over op NL09ASNB0707192498 tnv LM Lam eo JM de Mooij. Wacht niet, ik ga niet voorschieten.
- Geef je mailadres even door als je dat nog niet gedaan hebt. Geen mailadres, geen mail, geen track...
- Eenmalige service voor deelnemers GOGV. Als je geen vignet hebt voor het Nat. Park Utr. Heuvelrug, maak dan als de drommel 7,50 per vignet over op NL09ASNB0707192498 tnv LM Lam eo JM de Mooij. Wacht niet, ik ga niet voorschieten.
Humps are for camels
PB gestuurd met mailadres maar nog geen mail ontvangen. Komt dit nog, of wordt ik over het hoofd gezien???bert schreef: Geef je mailadres even door als je dat nog niet gedaan hebt. Geen mailadres, geen mail, geen track....
Goeie service, geld inmiddels overgemaakt!bert schreef: Eenmalige service voor deelnemers GOGV. Als je geen vignet hebt voor het Nat. Park Utr. Heuvelrug, maak dan als de drommel 7,50 per vignet over op NL09ASNB0707192498 tnv LM Lam eo JM de Mooij. Wacht niet, ik ga niet voorschieten.
Iemand toevallig carpoolen? Ik rij van Groningen via Zwolle-Apeldoorn-Arnhem naar de start!
Laatst gewijzigd door sneeuwpop op ma apr 04, 2016 5:25 pm, 1 keer totaal gewijzigd.
“Its amazing how the World begins to change through the eyes of a cup of coffee!!â€
Track gaat woensdag op de post. Spanning een beetje opbouwen. Gisteren nog 100meter asfalt door zandpad kunnen vervangen.sneeuwpop schreef:PB gestuurd met mailadres maar nog geen mail ontvangen. Komt dit nog, of wordt ik over het hoofd gezien???bert schreef: Geef je mailadres even door als je dat nog niet gedaan hebt. Geen mailadres, geen mail, geen track....
Goeie service, geld inmiddels overgemaakt!bert schreef: Eenmalige service voor deelnemers GOGV. Als je geen vignet hebt voor het Nat. Park Utr. Heuvelrug, maak dan als de drommel 7,50 per vignet over op NL09ASNB0707192498 tnv LM Lam eo JM de Mooij. Wacht niet, ik ga niet voorschieten.
Humps are for camels