TNNZ 2016
Moderator:Beheerders
Hallo, even voorstellen: ik ben Erik, redelijk enthousiast mtb'er... vooral de meerdaagse ritten hebben mijn voorkeur. Dit is mijn eerste post op dit forum.
De NZ route heeft ook mijn interesse, en (nog) niet in 24 uur! begreep dat er gps bestanden zijn van de NZ route, maar niet op dit forum?
edited
gr
erik
De NZ route heeft ook mijn interesse, en (nog) niet in 24 uur! begreep dat er gps bestanden zijn van de NZ route, maar niet op dit forum?
edited
gr
erik
Laatst gewijzigd door wheelerik op do jan 07, 2016 11:06 am, 1 keer totaal gewijzigd.
De beheerder van deze, door bikers zelf verkennende, route heeft het alleen recht om deze route/ gpx bestand al dan niet te delen.wheelerik schreef:Hallo, even voorstellen: ik ben Erik, redelijk enthousiast mtb'er... vooral de meerdaagse ritten hebben mijn voorkeur. Dit is mijn eerste post op dit forum.
of zijn het de tracks van bv de mtbtoutes.nl aan elkaar geknoopt?
gr
erik
Nee over bestaand emtb routes loopt ie niet.
-
- didadunlop
Ging de snelste van de Drenthe200 niet in 25kmh? Dat was al ongelooflijk snel en zal slechts voor een enkeling zijn weggelegd. 440km in 24uur lijkt me voor het gros onhaalbaar. Maar leuker aan dit nieuws is dat er straks een tweede "trans" route te vinden is. Plak je de tnnz eraan vast, heb je een mooi trans nz+zn rondje.knerbert schreef:Straf "ca. 440 kilometer moet binnen 24 uur afgelegd worden" oftewel 18,3km/h wanneer je alle 24uur trapt. Straf...
-
TNNZ heeft als prioriteitsregel "singletrack > vaste route > bospad > zandweg > asfalt" .
Ben bang dat de Merida routes, ook al omdat het een legale wedstrijd is, niet verder komt dan "stukje vast > zandweg > asfalt". De afstand is veel te kort en de tijd te beperkt voor iets anders. Maar ik preek voor eigen parochie

Ben bang dat de Merida routes, ook al omdat het een legale wedstrijd is, niet verder komt dan "stukje vast > zandweg > asfalt". De afstand is veel te kort en de tijd te beperkt voor iets anders. Maar ik preek voor eigen parochie

MTB-Experience Website schreef: "In de nacht van 11 op 12 juni zal het ongeveer 5 uur lang echt donker zijn. Dit deel zal voor de meeste deelnemrs op de Veluwe liggen. We kiezen voor een veilig parcours over de Veluwe met weinig singletrails en technische passages."

Ik koop mijn fietsen bij JustPedal.nl
Is het de bedoeling dat de TNNZ in 1 streep uitgereden moet worden?
Waar staan de criteria van de off. TNNZ?
Ajaj dan heb ik misschien wel verkeerd begrepen..
Maar dat geeft niks hoor, ik ben me nu aan het opmaken voor een derde weekend en hoop dan vanuit de Maasduinen de eindstreep/berg te kunnen halen.
Zo is het wel een heel project geworden, maar dat was eigenlijk ook de bedoeling.
Het is een super leuke tour met veel afwisseling. Nog niet klaar ermee dus.
Thnx Willem12 voor dit bouwwerk!
Waar staan de criteria van de off. TNNZ?
Ajaj dan heb ik misschien wel verkeerd begrepen..

Maar dat geeft niks hoor, ik ben me nu aan het opmaken voor een derde weekend en hoop dan vanuit de Maasduinen de eindstreep/berg te kunnen halen.
Zo is het wel een heel project geworden, maar dat was eigenlijk ook de bedoeling.
Het is een super leuke tour met veel afwisseling. Nog niet klaar ermee dus.
Thnx Willem12 voor dit bouwwerk!
TNNZ
Haja, ik zie het om te beginnen al niet als 'pogingen'... ben gewoon van T nr Z aan het rijden. En dat lukt heel goed. Komend weekend weer verder.
Vergeet al het rijden met/tegen uurwerken.. hoe ontstressend
En ook lijkt het eindelijk rokjes weer te worden. Ns kijken hoe dat rijdt
Vergeet al het rijden met/tegen uurwerken.. hoe ontstressend

En ook lijkt het eindelijk rokjes weer te worden. Ns kijken hoe dat rijdt

Elias van Hoeydonck heeft het traject afgeraffeld in amper 40h en 14min. Inclusief demontage van vastgelopen body en hier en daar wat verkeerd rijden.
De situatie bij Brunssum wordt er niet beter op met de aanleg van een nieuwe rondweg. De track omzeilt deze nu. Ik volg hierbij de suggesties van MTB Discovery, die de vaste Parkstad routes onderhouden. Ook het laatste stuk is iets gewijzigd, 2 kilometer en wat hoogtemeters er bij door volgen van de oude/nieuwe Gulpen route. Er is een update van Track deel 9 & 10 beschikbaar.
Oud

Nieuw

De situatie bij Brunssum wordt er niet beter op met de aanleg van een nieuwe rondweg. De track omzeilt deze nu. Ik volg hierbij de suggesties van MTB Discovery, die de vaste Parkstad routes onderhouden. Ook het laatste stuk is iets gewijzigd, 2 kilometer en wat hoogtemeters er bij door volgen van de oude/nieuwe Gulpen route. Er is een update van Track deel 9 & 10 beschikbaar.
Oud

Nieuw

Gisteren proefgereden en de zuidelijke tracks zeer weer A-OK.
Route is weer iets langer en weer wat meer singletrack. Na testrijden gisteren besloten om de MTB route van Vijlen slechts gedeeltelijk op te nemen, zoals in 2015. Teveel heftige afdalingen en 20% hellingen weet ook niet iedereen te waarderen met bepakking en na een regenbuitje. De Snowworld halfpipe daarentegen is nu helemaal ingereden en voorteffelijk te doen.
Ga niet op stap met een oude track, teveel wijzigingen.
Bert ruimt boom op......dus niet. Ernstige hinder van bomen in heel Zuid Limburg

Mooie glooide heuvels op 20km van het eind.

Bijna..

Bingo

Route is weer iets langer en weer wat meer singletrack. Na testrijden gisteren besloten om de MTB route van Vijlen slechts gedeeltelijk op te nemen, zoals in 2015. Teveel heftige afdalingen en 20% hellingen weet ook niet iedereen te waarderen met bepakking en na een regenbuitje. De Snowworld halfpipe daarentegen is nu helemaal ingereden en voorteffelijk te doen.
Ga niet op stap met een oude track, teveel wijzigingen.
Bert ruimt boom op......dus niet. Ernstige hinder van bomen in heel Zuid Limburg

Mooie glooide heuvels op 20km van het eind.

Bijna..

Bingo