Lekker rustig duswillem12 schreef:1 Juni gaat een eenzame rit worden, het NKSS is dan in Limburg.
Ik lig ergens bij te komen van TBNZ.

Wat is NKSS eigenlijk?

Moderator:Beheerders
Meen je dit serieus?bert schreef: Wat is NKSS eigenlijk?
Martijn, jij bent de jongste in dit topic meen ik.@sph@ltdude schreef:
Naarmate je ouder wordt, is er in explosieve dingen zoals een XC-wedstrijd van een uur (of bv 1500m schaatsen wat ik nog wel eens deed/doe 's winters) gewoon geen eer meer te behalen.![]()
Maar je moet toch wat, dus als het dan niet hard meer kan, dan maar ver.
Wat is het na juridisch advies geworden dan Bert?bert schreef:
(Edit:
Na het inwinnen van juridisch advies is besloten deze bijdragen achteraf aan te passen).
Het was niet mijn bedoeling mensen als 'oud' weg te zetten (hoewel, ik vind mezelf al oud worden, dus wie ouder is dan ik is helemáál oud, muhahahaha), ik probeerde alleen maar het verschijnsel te duiden dat Willem omschreef: namelijk dat in 'de scene' het accent steeds meer lijkt te verschuiven van 1 a 1,5 uur snoeihard XC (dat wordt eigenlijk alleen nog maar 's winters gedaan maar dan met drop bar en dunne bandjes) naar marathons, buffelritten, bikepacken en andere ongein van 200km en meer.Het TUIG schreef:Martijn, jij bent de jongste in dit topic meen ik.
Jouw mededeling vind ik niet erg, maar krijg het gevoel als ''ouwe'' omschreven te worden.
(Behehehe, mahahaha, muhuhuhuh....).
Tot nu toe kwamen er diverse reacties van bekende en vooral ook een aantal onbekende personen om een rondje IJsselmeer te rijden via Facebook.@sph@ltdude schreef: Hand in eigen boezem: vorm en weder dienende wil ik deze zomer ook wel weer eens een rondje IJsselmeer ofzo doen.
Wanneer gaan we? Ik heb drie of vier vaantjes van het Rondje IJsselmeer (odf, odw) en ben dus meervoudig lid van de 300km club. Wat is er te organiseren? Gewoon een datum prikken, een vertreklocatie en een tijd.Het TUIG schreef:Tot nu toe kwamen er diverse reacties van bekende en vooral ook een aantal onbekende personen om een rondje IJsselmeer te rijden via Facebook.@sph@ltdude schreef: Hand in eigen boezem: vorm en weder dienende wil ik deze zomer ook wel weer eens een rondje IJsselmeer ofzo doen.
Persoonlijk wil ik alleen rijden met Noord-Ooster wind.
Ik heb de Afsluitdijk 4x mee gemaakt in mijn leven. 2x op de fiets, tegen, 1x lopend tegen, 1x met de Berlingo 180km/h, wind mee.
Die dijk is naar mijn mening niet gemaakt voor sportieve gelegenheden.
Zou ik voor de roadies, kilometervreters, fixed helden en wannabe's een datum prikken?
Ik wil niks organiseren, maar mee rijden lijkt mij geen probleem.
Aan en afhaken wanneer je het zelf uitkomt.
De trein komt dan ongeveer langs en dan stap je op, vervolgens stap je weer uit wanneer het jou dat het beste uitkomt.
Iets in die trant?
ik heb even wat gemist maar wat is classified information? Ben ik dan door gebied gegaan waar de doodstraf opstaat als je betrapt wordt? Ik heb stukken Let de Stigterpad, MTB routes aan elkaar gelust. Er zullen ook wel wat illegale stukken tussen zitten maar hey, boswachters liggen op 1 oor op zondagmorgen 7 uur...bert schreef:TBB stuurde als bewijs van de gedane zaken zijn GPX in. Hij heeft gewonnen, want de meeste fietskilometers: een dagtotaal van 257km.
Bram's track laat zien dat hij dwars door <classiefied information> naar de start/finish bij La Montagne is gereden. Daar wordt actief op mountainbikers gejaagd. Gelukkig is hij niet belaagd of beschoten.
(Edit:
Na het inwinnen van juridisch advies is besloten deze bijdragen achteraf aan te passen).
In éen dag natuurlijk. Ik ga geen dierencrematorium meeslepen. Rond de langste dag. Op een tijd beginnen dat Dida boven de groote rivieren kan komen. En dan gewoon doorrijden tot we rond zijn.JJ schreef:Oei, nog een uitdaging..
kan natuurlijk ook in twee dagen mee bbq onderweg.
JJ