Het grote Ruilhandeltopic ©
Moderator:Beheerders
Item: te ruilen Fox talas 140 26" 1 1/8 met QR uit 2010
Plaats: brussel, antwerpen, gent. terneuzen of hulst kan ook.
Staat: werking 9,5 look: 9 (beetje cable rub), stuurbuislengte 21cm
Reden van verkoop: Ik wil ruilen voor gelijkaardige vork met steekas want deze mocht iets steviger zijn voor wat ik ermee doe. Voorkeur voor 20mm, maar evt kan 15mm ook. Ik had hiervoor een 36 talas. Die was te zwaar.
Interesse in zeer gelijkaardige vork. bijvoorbeeld RS Revelation U turn, DT Swiss, Fox. Vorkje moet minstens 140mm veerweg hebben, 1 1/8 stuurbuis met travel adjust en steekas
Prijs en voorw.aarden: Ruilen. Wie interesse heeft om deze te kopen: doe een bod
Wijze van verzenden: liefst geen verzending, beter om die dingen gewoon te zien.
Extra Info:
Afbeeldingen: volgen.
Plaats: brussel, antwerpen, gent. terneuzen of hulst kan ook.
Staat: werking 9,5 look: 9 (beetje cable rub), stuurbuislengte 21cm
Reden van verkoop: Ik wil ruilen voor gelijkaardige vork met steekas want deze mocht iets steviger zijn voor wat ik ermee doe. Voorkeur voor 20mm, maar evt kan 15mm ook. Ik had hiervoor een 36 talas. Die was te zwaar.
Interesse in zeer gelijkaardige vork. bijvoorbeeld RS Revelation U turn, DT Swiss, Fox. Vorkje moet minstens 140mm veerweg hebben, 1 1/8 stuurbuis met travel adjust en steekas
Prijs en voorw.aarden: Ruilen. Wie interesse heeft om deze te kopen: doe een bod
Wijze van verzenden: liefst geen verzending, beter om die dingen gewoon te zien.
Extra Info:
Afbeeldingen: volgen.
you don't stop playing because you get old, you get old because you stop playing
Wie zou een 888 2007 flat crown willen ruilen tegen een drop crown?
Het moet wel een model zijn van voor 2007, daarna zijn ze overgestapt op een andere crown.
De flat crown is nog helemaal goed, het schroefdraad voor de direct mount stem is ook nog goed. Hij is volledig recht. Ik wil graag een drop crown hebben omdat ik anders niet uit kom met mijn fiets.
ik hoop wat te horen.
Het moet wel een model zijn van voor 2007, daarna zijn ze overgestapt op een andere crown.
De flat crown is nog helemaal goed, het schroefdraad voor de direct mount stem is ook nog goed. Hij is volledig recht. Ik wil graag een drop crown hebben omdat ik anders niet uit kom met mijn fiets.
ik hoop wat te horen.
- dickjansen63
boxxer 2011 stuurbuis
Heb een nieuw kader gekocht en nu past mijn boxxer niet meer omdat hij afgekort is op 14cm wie heeft er nog 1 die wat langer is dan kunnen we effe ruilen?
Mvg Micha
Mvg Micha
-
dt swiss fr440 met syncros ds 28 velgen 26 inch
hallo,
ik ben op zoek naar een lichtere setup. de allmountain fiets is verkocht, en heb de huidige set dus niet meer nodig.
ik zoek een set met hope pro 2 naven en velgen die tot 100kg rijder gewicht geschikt zijn.
liefst voor qr of 15mm en achter qr of x12.kleur maakt niet veel uit.
mijn set heeft zwarte naven en witte velgen.voor is 20mm en achter x12 en qr
voor vragen; 0621203224 of pb
http://www.marktplaats.nl/a/fietsen-en- ... mympSeller
ik ben op zoek naar een lichtere setup. de allmountain fiets is verkocht, en heb de huidige set dus niet meer nodig.
ik zoek een set met hope pro 2 naven en velgen die tot 100kg rijder gewicht geschikt zijn.
liefst voor qr of 15mm en achter qr of x12.kleur maakt niet veel uit.
mijn set heeft zwarte naven en witte velgen.voor is 20mm en achter x12 en qr
voor vragen; 0621203224 of pb
http://www.marktplaats.nl/a/fietsen-en- ... mympSeller
-
Boxxer voor lichtere single c
Hallo, ik heb op het moment een rs boxxer in mn faith zitten, dit is een beetje lomp en dus zoek ik een wat lichtere single crown. Wel rockshox! Dus totem of lyrik dh. Wie heeft er wat?
Domain 318
Ik heb een zwarte Rockshox Domain 318 u-turn.
Evt met busje zodat de u-turn tot 180 max kan.
Stuurbuis 1 1/8ste en ong 19cm lang.
Is werkelijk zo goed als nieuw.
Alleen ik zoek een lichtere kortere vork.
Iemand intresse in een ruil tegen bijv Sektor/Revelation?
Groeten Rens
Evt met busje zodat de u-turn tot 180 max kan.
Stuurbuis 1 1/8ste en ong 19cm lang.
Is werkelijk zo goed als nieuw.
Alleen ik zoek een lichtere kortere vork.
Iemand intresse in een ruil tegen bijv Sektor/Revelation?
Groeten Rens
-
sx trail frame
Item: Specialized SX trail frame maat L
Plaats: Utrecht
Staat: gebruikt maar in goede staat
Ruilvoorwaarden: frame maat M
Wijze van verzenden: Afhalen, ophalen, ergens afspreken
Extra Info: frame is nog in goede staat maar vind
een L net te groot
Afbeeldingen: op aanvraag.
een L net te groot
-
sx trail frame
Item: Specialized SX trail frame maat L
een L net te groot
een L net te groot
frames
iemand intresse in kona stinky frame van 2003 is al gedeeltelijk kaal geschuurd.. iemand intresse in deze oude ros zonder scheuren of deuken met demper... en heb ook nog een gt avalanche 0.5 liggen ook zonder scheuren of deuken
te ruilen tegen... dirt en downhill onderdelen zijn altijd welkom of gerief om te karpervisse
laat maar weten wie wat heeft liggen niet allemaal te gelijk 
grtz tjency

grtz tjency
Reverb 31.6 ruilen tegen 30.9
Heb een nieuw frame en mijn reverb 31.6 125mm past niet iemand geïnteresseerd om te ruilen tegen een 30.9 125mm?
Mvg Micha
Mvg Micha
Shimano SAINT achternaaf 12x150 centerlock 32h
Item: Shimano saint achternaaf 12x150 centerlock 32h
Plaats: Laarne,B
Staat: nieuw, nog in de verpakking, omwille van de maat kan ik ze niet gebruiken
Ruilvoorwaarden: Ik wil graag ruilen tegen een achternaaf 135x10 QR 32h met centerlock liefst. Graag ook Saint of XTR
Wijze van verzenden: ergens afspreken zeker? Ben mobiel.
Extra Info: Het gaat om de meest recente Saint dus de M820
Afbeeldingen: Als je wil stuur ik een foto of meerdere...
Plaats: Laarne,B
Staat: nieuw, nog in de verpakking, omwille van de maat kan ik ze niet gebruiken
Ruilvoorwaarden: Ik wil graag ruilen tegen een achternaaf 135x10 QR 32h met centerlock liefst. Graag ook Saint of XTR
Wijze van verzenden: ergens afspreken zeker? Ben mobiel.
Extra Info: Het gaat om de meest recente Saint dus de M820
Afbeeldingen: Als je wil stuur ik een foto of meerdere...
Item: Rock Shox Pike 409 Coil U-Turn,26'',1 1/8''
Plaats: Sleen
Staat: Gebruikt maar in zeer goede staat,alle functies doen het
Ruilvoorwaarden: Ik wil mijn vork graag ruilen tegen een vork met meer veerweg,vork moet 20mm steekas met 160mm/170mm veerweg hebben.Air of Coil maakt niks uit zolang ie soepel en goed functioneert.Stuurbuis moet 1 1/8'' met een lengte van 185mm of langer zijn.Vork graag in zwart inplv wit.
Voorkeur gaat uit naar Marzocchi 66,Fox 36,Rock Shox Lyrik
Wijze van verzenden: Ophalen,Verzenden
Extra Info: Deze Pike is afstelbaar van 95mm tot 140mm veerweg met U-Turn,20mm steekas met rebound & Lock out.Vork heeft een 1 1/8'' stuurbuis & stuurbuis lengte is 185mm.
Afbeeldingen:

Plaats: Sleen
Staat: Gebruikt maar in zeer goede staat,alle functies doen het
Ruilvoorwaarden: Ik wil mijn vork graag ruilen tegen een vork met meer veerweg,vork moet 20mm steekas met 160mm/170mm veerweg hebben.Air of Coil maakt niks uit zolang ie soepel en goed functioneert.Stuurbuis moet 1 1/8'' met een lengte van 185mm of langer zijn.Vork graag in zwart inplv wit.
Voorkeur gaat uit naar Marzocchi 66,Fox 36,Rock Shox Lyrik
Wijze van verzenden: Ophalen,Verzenden
Extra Info: Deze Pike is afstelbaar van 95mm tot 140mm veerweg met U-Turn,20mm steekas met rebound & Lock out.Vork heeft een 1 1/8'' stuurbuis & stuurbuis lengte is 185mm.
Afbeeldingen:

Downhill is where it’s at – real proper scrambling on tracks rougher than Ryan Gigg’s home life
Aangeboden: nieuwe zwarte achterrem, Shimano BR-M596 incl. nieuwe blokjes.
Ruilen tegen: nieuwe/zeeer goede grijze (remhendel en reservoir kapje zijn grijs, dit is de normale versie) achterrem, Shimano BR-M5964
Binnen een week, anders gaat de rem alsnog in gebruik (dan alsnog ruilen, maar dan is hij dus niet meer helemaal nieuwe meer)
Ruilen tegen: nieuwe/zeeer goede grijze (remhendel en reservoir kapje zijn grijs, dit is de normale versie) achterrem, Shimano BR-M5964
Binnen een week, anders gaat de rem alsnog in gebruik (dan alsnog ruilen, maar dan is hij dus niet meer helemaal nieuwe meer)
Leatt moto gpx carbon size M
Aangeboden: Leatt moto gpx carbon size M
Zou deze graag willen wisselen tegen een Large, iemand geÃntereseerd?
Zou deze graag willen wisselen tegen een Large, iemand geÃntereseerd?
-
ragley bigwig steel 29er frame
ik ben op zoek achter een xc 29er frame,maat 17,alu of carbon,om te ruilen met mijn zgan ragley bigwig 29er frame maat 18,met nukeproof headset
wie iets wil,ziet een oplossing,wie iets niet wil,ziet een reden...