Het grote Winterberg topic!
Moderator:Beheerders
Uit ervaring kan ik vertellen dat ze bij de bikestation niet doen reserveren. Anders kunnen een week van tevoren al 20 mensen bellen.bramdr schreef:Reserveren ging ik zowizo doen.Technicks schreef:Je kunt wel gewoon een bike huren. Zou er wel even 1 reserveren dan. Is ook lullig als je daar komt en ze zijn allemaal verhuurd.
Mijn dirt fiets gaat trouwens ook mee maar wil me ook amuseren op het ruigere terrein.
Wie het wiel 2x uitvind kan een fiets bouwen
-
Wel handig om te weten is dat wanneer je in het na seizoen gaat er een grote kans is dat ze de verhuur bikes al in de verkoop doen en er niet meer veel/geen verhuur is.... Dit is voor Winterberg en voor Willingen van toepassing. Protection is er meestal wel tot ver in het na seizoen te huren!
Once you loose your bike halfway during the airphase, you know everything is going downhill really fast
- dickjansen63
ook weer thuis van twee week in Winterberg,
Super mooi gehad helaas een vriend (ice600) zijn hand gebroken, wat moet je dan maar doen? Juist filmen! Verder heeft de fiets zich redelijk gehouden, apart van de vork. Die is volledig overleden
, rechter stanchion aan de onderkant op de 1 of andere manier afgeknapt.. maar verder top gehad. Edit komt eraan 
Super mooi gehad helaas een vriend (ice600) zijn hand gebroken, wat moet je dan maar doen? Juist filmen! Verder heeft de fiets zich redelijk gehouden, apart van de vork. Die is volledig overleden

nooo joh die rode boxxer van leen? haha ongeloofelijkdickjansen63 schreef:ook weer thuis van twee week in Winterberg,
Super mooi gehad helaas een vriend (ice600) zijn hand gebroken, wat moet je dan maar doen? Juist filmen! Verder heeft de fiets zich redelijk gehouden, apart van de vork. Die is volledig overleden, rechter stanchion aan de onderkant op de 1 of andere manier afgeknapt.. maar verder top gehad. Edit komt eraan
- dickjansen63
BQDHFR schreef:nooo joh die rode boxxer van leen? haha ongeloofelijkdickjansen63 schreef:ook weer thuis van twee week in Winterberg,
Super mooi gehad helaas een vriend (ice600) zijn hand gebroken, wat moet je dan maar doen? Juist filmen! Verder heeft de fiets zich redelijk gehouden, apart van de vork. Die is volledig overleden, rechter stanchion aan de onderkant op de 1 of andere manier afgeknapt.. maar verder top gehad. Edit komt eraan
Jup haha.. 2de rockgarden vol gas, goede lijn.. Knap klink bots kapot hahaha.. Had net weer een service beurt gehad pff.. nja is niet anders

- dickjansen63
- dickjansen63
Succes met je Fox 40... zijn namelijk ook absoluut niet vrij van problemen. Alleen 2 x zo duur als een Boxxer.dickjansen63 schreef:Whahaha, nee absoluut geen Marzocchi, fox 40 it isBQDHFR schreef:Marzocchi![]()
Super monster 03 300mm dan wel he?
Sponsored by:
Fassie's Airco Service
Fassie's Car Electronics
Fassie's Airco Service
Fassie's Car Electronics
- dickjansen63
De veel dikkere stanchions trekken me sowieso al, maar de looks.. 10x beter dan een Boxxer..Snorro schreef:Succes met je Fox 40... zijn namelijk ook absoluut niet vrij van problemen. Alleen 2 x zo duur als een Boxxer.dickjansen63 schreef:Whahaha, nee absoluut geen Marzocchi, fox 40 it isBQDHFR schreef:Marzocchi![]()
Super monster 03 300mm dan wel he?
Dat is een mening....dickjansen63 schreef:De veel dikkere stanchions trekken me sowieso al, maar de looks.. 10x beter dan een Boxxer..Snorro schreef:Succes met je Fox 40... zijn namelijk ook absoluut niet vrij van problemen. Alleen 2 x zo duur als een Boxxer.dickjansen63 schreef: Whahaha, nee absoluut geen Marzocchi, fox 40 it is
1x een fox40 gehad maar toen snel weer terug gegaan naar een boxxer
- dickjansen63
Absoluut, tuurlijk is dat een mening! heb ook geen hekel aan boxxers, vind de fox 40 gewoon mooier.. wie weet als ik daar een tijdje op rijdt ik ook wel terug ga naar RockshoxSmittie schreef:Dat is een mening....dickjansen63 schreef:De veel dikkere stanchions trekken me sowieso al, maar de looks.. 10x beter dan een Boxxer..Snorro schreef: Succes met je Fox 40... zijn namelijk ook absoluut niet vrij van problemen. Alleen 2 x zo duur als een Boxxer.
1x een fox40 gehad maar toen snel weer terug gegaan naar een boxxer

- dickjansen63
- dickjansen63
Na 2 week in Winterberg te zijn geweest, is er ook een mooie edit van gekomen, dus bij deze!
https://www.youtube.com/watch?v=XSmr__U ... EP1MSLhLqA
https://www.youtube.com/watch?v=XSmr__U ... EP1MSLhLqA
weet iemand tot waneer ze open zijn
we gaan half oktober anders woord het de ardenne onveilig maaken
SPECIALIZED BIGHIT 05 DH P2 08 dirt/street Fatboy 20 bmx
WWW.keespenders-autobanden.nl
O beter nog meer mensen van 16tot20Trekrules schreef:Tot 27 Oktober zijn ze nog openjohn p schreef:weet iemand tot waneer ze open zijn

SPECIALIZED BIGHIT 05 DH P2 08 dirt/street Fatboy 20 bmx