Bedankt voor reacties en opmerkingen
@ WitteReus
Was in Oostenrijk de gehele vorige week
En heb ook de Big Five gereden, zalig tochtje was dat

Met combinatie naar Leogang en zo dan.
Ook die 'Worteltrail' gedaan?
Wanneer was jij er wel?
@ Flip
Ik had vooraf inderdaad ook wat mijn twijfels naar de 'simpelheid' van de Lyrik, zeiden de tests ook wat, maar moet zeggen dat hij eigenlijk best mee viel.
Al moet ik zeggen dat een talas of gelijkaardige functie op een Lyrik misschien wel zou helpen om te klimmen. En echt veel regelen kun je inderdaad niet. Maar hij veert wel goed vond ik.
@ Technicks
Inderdaad, lelijk of niet, rijden doet hij goed en daar draait het om
Naar mijn mening is het juist een knap frame, gelukkig verschillen smaken, anders iedereen op hetzelfde materiaal zou verwarring geven
En over de Lyrik, had inderdaad al gelezen dat je met andere dempers al heel wat kan bereiken voor ik de frameset kocht. Maar snapte na een eindje er niets meer van en waar is dat allemaal te koop en voor hoeveel?
@ Tuup J
Reverbknop zit omgekeerd inderdaad beter beschermd, ook als je hem even op de kop wil zetten om band te vervangen, wat ik helaas tegen kwam...
Maar het is juist zo knap als je Avid, Sram en Rock Shox combineert dat je alles op 1 en dezelfde klem kan zetten.
Dan moet je linkse shifter terug apart monteren, is toch ook weer minder clean dan?
Zal nog niet direct de overstap maken naar 1 blad vooraan
@ Sanderc
Zal ik je dan even mijn bankrekeningnummer doorgeven voor een milde schenking?