25/26 Mei - TNWO - Zandvoort - Enschede
Moderator:Beheerders
Voorbereiding? Perfect!support@weeweeweepuntinternetshop.n​l schreef://Dit is een automatisch gegenereerd bericht. Reply hierop is helaas niet mogelijk//
Geachte heer Pantsman,
Uw bestelling met ordernummer 3223696x is verstuurd en wordt met PostNL bij u thuisbezorgd.
De barcode van uw zending is 42TNWO0861486 . Via de volgende link kunt u uw pakket volgen op de website van PostNL:
Morgen dat ding in huis en dus zaterdag mooi de hele dag de tijd na het fiets opbouwen om er mee te oefenen!
Slechter dan dit zou het toch niet worden zeker?
Love singlespeed? Hate singlespeed? Who cares, just ride it!
Voor wie denk bij mij in de buurt te rijden.... Ik ga bij 220 km (kruising wildpad /N312)
een bos nimf oproepen.....
En k verwacht haar mij te ontvangen met een grote pan tonijn pasta salade. Die kan ik natuurlijk niet alleen op ! Dus ben je er op tijd (ff een poi van maken) Klop dan ff op het raam van een zwarte hond civic station en biets een bordje pasta.
Voor de wat snellere.....left overs bij de finish plaats !
een bos nimf oproepen.....

ooit allemaal op een 29er !
-
Zo, net terug van 2 uurtjes oefenen in het donker. Moest toch even oefenen nu "Tjeb" e.e.a. had veranderd in de Etrex. Wel, het viel niet tegen! Eerst langs het kanaal naar Loenersloot en toen de route volgend. Natuurlijk moest juist toen de batterijen leeg raken maar het blijkt dat de Etrex op laag vermogen ook nog heel best functioneert. Ik heb de rest van de rit (nog anderhalf uur) de achtergrondverlichting op standje 1 na minst gezet en toch was het nog goed afleesbaar.
Zoals eerder gepost, T had alle tracks samen aan elkaar gejoind en nu zag ik beide tracks afgebeeld op het scherm, de ene was duidelijk gedetailleerder want die bestond uit meer punten, de ander had maar 497 punten aangezien de max 500 was. Niet erg vond ik het om beide lijnen afgebeeld te zien staan. Op de gewone wegen was het niet zichtbaar maar offroad des te meer maar ik vond het (nog) niet storend.
Ook had T gezegd dat de Extrex er moeite mee had als je in een gebied reed met veel bladerdek, dan kon ie niet snel schakelen. Dat klopte, soms reed je ergens een pad in waarvan ik zeker wist dat dit het pad was (aangezien ik tijdje terug met JJ en Rinus een stuk voorgereden hadden, kon ik dit niet missen) maar dan gaf de Extrex soms aan dat je verkeerd reed. Echter, even later als je een wat meer open stuk passeerde dan bleek je ineens wel op de goede track te rijden....
Het rijden met het scherm dat automatisch meebeweegt, dat is wel errug fijn zeg, dat ging zo mooi nu. (dit in tegenstelling tot het voorheen elke keer in/uitzoomen en met de joystick bewegen...)
Het was maar goed dat ik vanavond/vannacht nog even een ritje deed want de fietschoen links is nu echt naar god! Wel fijn dat dat nu gebeurt en niet tijdens de tocht! Ook kon ik nu nog bedenken dat ik de stuurinrichting nog een paar kleine aanpassingen ga geven morgen. Hogere en kortere stuurpen.
TBB
Zoals eerder gepost, T had alle tracks samen aan elkaar gejoind en nu zag ik beide tracks afgebeeld op het scherm, de ene was duidelijk gedetailleerder want die bestond uit meer punten, de ander had maar 497 punten aangezien de max 500 was. Niet erg vond ik het om beide lijnen afgebeeld te zien staan. Op de gewone wegen was het niet zichtbaar maar offroad des te meer maar ik vond het (nog) niet storend.
Ook had T gezegd dat de Extrex er moeite mee had als je in een gebied reed met veel bladerdek, dan kon ie niet snel schakelen. Dat klopte, soms reed je ergens een pad in waarvan ik zeker wist dat dit het pad was (aangezien ik tijdje terug met JJ en Rinus een stuk voorgereden hadden, kon ik dit niet missen) maar dan gaf de Extrex soms aan dat je verkeerd reed. Echter, even later als je een wat meer open stuk passeerde dan bleek je ineens wel op de goede track te rijden....
Het rijden met het scherm dat automatisch meebeweegt, dat is wel errug fijn zeg, dat ging zo mooi nu. (dit in tegenstelling tot het voorheen elke keer in/uitzoomen en met de joystick bewegen...)
Het was maar goed dat ik vanavond/vannacht nog even een ritje deed want de fietschoen links is nu echt naar god! Wel fijn dat dat nu gebeurt en niet tijdens de tocht! Ook kon ik nu nog bedenken dat ik de stuurinrichting nog een paar kleine aanpassingen ga geven morgen. Hogere en kortere stuurpen.
TBB
-
Zeg dat tegen die Nimf, dat als je te laat bent ze 50m verderop in Ruurlo bij de benzinepomp lekkere koffie halen. Misschien hebben ze daar ook een magnetronrinus schreef:Voor wie denk bij mij in de buurt te rijden.... Ik ga bij 220 km (kruising wildpad /N312)
een bos nimf oproepen.....En k verwacht haar mij te ontvangen met een grote pan tonijn pasta salade. Die kan ik natuurlijk niet alleen op ! Dus ben je er op tijd (ff een poi van maken) Klop dan ff op het raam van een zwarte hond civic station en biets een bordje pasta.

Nieuwe fiets? Gaaf !!Het TUIG schreef:Voorbereiding? Perfect!support@weeweeweepuntinternetshop.n​l schreef://Dit is een automatisch gegenereerd bericht. Reply hierop is helaas niet mogelijk//
Geachte heer Pantsman,
Uw bestelling met ordernummer 3223696x is verstuurd en wordt met PostNL bij u thuisbezorgd.
Morgen dat ding in huis en dus zaterdag mooi de hele dag de tijd na het fiets opbouwen om er mee te oefenen! Slechter dan dit zou het toch niet worden zeker?
Ik koop mijn fietsen bij JustPedal.nl
- didadunlop
- JJ
- Forumbeheerder
- Contacteer:
Al 18 paginas zenuwachtig gebrabbel. Willem, je had gelijk gisteravond...
Nog 1 nachtje slapen, hoop dat het een lang nachtje wordt
Op het circuit is er een 24 uurs race, daar schijnen genoeg eet tentjes te zijn en er rijden wat bekenden rondjes.
https://cyclingzandvoort-nl.firstfind.nl/
Mss leuk om daar te meeten, zal vandaag even checken of er fatsoenlijk eten is.
JJ
Nog 1 nachtje slapen, hoop dat het een lang nachtje wordt

https://cyclingzandvoort-nl.firstfind.nl/
Mss leuk om daar te meeten, zal vandaag even checken of er fatsoenlijk eten is.
JJ
Justpedal Bikeshop: Your alternative bikeshop!
- didadunlop
idd waar meeten we? ben wel benieuwd. Zoals de planning er nu is komen ik/bart/christiaan en harold om 20:49 aan op station Zandvoort aan Zee.
http://www.youtube.com/watch?v=PdWfPuZSgBo
http://www.youtube.com/watch?v=PdWfPuZSgBo
Ga verdomme met je crossmotor op een crossbaan rijden en niet op een MTB route! Asociale klojo.
Zondagochtend tussen 3:55u en 4:02u stuurt de NASA het International Space Station over op 600km hoogte. We zitten dan tussen Mijdrecht en Amersfoort ongeveer ter hoogte van LV.
Hij komt vanuit het westen en verdwijnt richting het oosten uit beeld. Als het onbewolkt weer is, kun je hem écht goed zien. Alsof er een komeet met zonnepanelen langzaam overvliegt.
Hij komt vanuit het westen en verdwijnt richting het oosten uit beeld. Als het onbewolkt weer is, kun je hem écht goed zien. Alsof er een komeet met zonnepanelen langzaam overvliegt.
Humps are for camels
Ik heb het nou goed bekeken!
Via zo een biedingen site een kamer 'gewonnen' voor één persoon.
We starten om 0:00 en ik lig om 0:30 in mijn bed!
Haha, lekker maffen tot een uur of acht en dan lekker gaan fietsen.
Ik heb maandag een vrijedag, dus geheel volgens de regels is uitfietsen een steeds kleinere uitdaging!
k'Het'r zin oan!
Via zo een biedingen site een kamer 'gewonnen' voor één persoon.
We starten om 0:00 en ik lig om 0:30 in mijn bed!
Haha, lekker maffen tot een uur of acht en dan lekker gaan fietsen.
Ik heb maandag een vrijedag, dus geheel volgens de regels is uitfietsen een steeds kleinere uitdaging!
k'Het'r zin oan!

Love singlespeed? Hate singlespeed? Who cares, just ride it!
Nee.Het TUIG schreef: Ik heb maandag een vrijedag, dus geheel volgens de regels is uitfietsen een steeds kleinere uitdaging!
- Zondag 26 Mei in de loop van de middag uitbollen aan Duitse grens.
Maar dat wist je al

@Dida,
Er zijn Flapjacks/Fudge koeken in de aanbieding bij De Tuinen.
Laatst gewijzigd door willem12 op vr mei 24, 2013 4:23 pm, 1 keer totaal gewijzigd.
Ik koop mijn fietsen bij JustPedal.nl
- didadunlop
- JJ
- Forumbeheerder
- Contacteer:
Ik ga nu inpakken. Of zitten jullie niet op die info te wachten?didadunlop schreef:- regenkleding of als er geen regen voorspelt is windjack;
- armstukken/beenstukken/mutsje
- 1 bidon en een waterzak met camelbackaansluiting in de frametas.
- fototoestel;
- schone fietsbroek met klein potje butt creme;
- pleepapier (genoeg voor twee keer)
- busje met energiedrank poeder;
- AA batterijen en GPS;
- verlichting. ledje van de hema achter en supernova met extra usb batterij voor.
- telefoon;
- Kort lijstje met NS stations en backup GPS in de telefoon.
- kort lijstje met wat benzinestations rond de route (water/fris en snelle suikers en een toilet)
- crashdeken/warmtehouddeken;
- fluitje;
- reserve binnenbanden;
- gereedschap;
- fietspomp;
- extra paar sokken.
- wine gums!!!
- magnesiumpillen (maybe)
JJ
Justpedal Bikeshop: Your alternative bikeshop!
-
-