25/26 Mei - TNWO - Zandvoort - Enschede
Moderator:Beheerders
- JJ
- Forumbeheerder
- Contacteer:
Niet over het weer praten, negeren!
JJ
JJ
Justpedal Bikeshop: Your alternative bikeshop!
Even een ochtendje zitten puzzelen met de test-bestanden van W12.
- Een bekende feature van de GPSMap is dat elke Route maar 250 Waypoints kan bevatten.
- Een onbekende feature van de GPSMap is dat het apparaat maar 1.000 Waypoints kan opslaan.
Ben de Track van W12 maar gaan natekenen in Mapsource met afwisselend Mapsource Topo, OSM Generic en OSM OpenMTB als ondergrond. Kan het aantal Waypoints van Willem met ca 40% reduceren. Gelukkig past alles nu in m'n GPS.
Pffft.
- Een bekende feature van de GPSMap is dat elke Route maar 250 Waypoints kan bevatten.
- Een onbekende feature van de GPSMap is dat het apparaat maar 1.000 Waypoints kan opslaan.
Ben de Track van W12 maar gaan natekenen in Mapsource met afwisselend Mapsource Topo, OSM Generic en OSM OpenMTB als ondergrond. Kan het aantal Waypoints van Willem met ca 40% reduceren. Gelukkig past alles nu in m'n GPS.
Pffft.
Humps are for camels
Inderdaad, het weerbericht... Ik kies voor m'n Fargo met Weirwolfs en spatborden. Nu nog m'n Sealskin-spullen verzamelen. Donderdag flinke verkoudheid gekregen, nu aan Ventolin en Flixotide en me afgelopen weekend helaas rustig gehouden. Nog een paar keer rustig fietsen, desnoods indoor.
Goed te lezen dat het beter met je gaat, Fools.
Is de route niet in behapbare stukken te knippen, Bert?
Goed te lezen dat het beter met je gaat, Fools.
Is de route niet in behapbare stukken te knippen, Bert?
Yep, maar 1.000 Routepunten blijf 1.000 Routepunten. Ik heb het opgelost door de Track van W12 na te tekenen en alleen een Routepunt te plaatsen op kruisingen en bij echte richtingsveranderingen. In een bochtige weg zonder kun je de richtingswijzigingen gerust wissen, want 'recht zo die gaat' en 'volg de weg' komt vanzelf goed.Frank Z schreef:Is de route niet in behapbare stukken te knippen, Bert?
Op hoop van zegen.
Humps are for camels
Goed bezig!fools schreef:Het wordt toch een track en geen route die we opgestuurd krijgen?
Ging vandaag trouwens goed en ik ga er gewoon voor, beter spijt krijgen over iets dat je gedaan hebt dan spijt krijgen over iets dat je niet gedaan hebt.
W12 stuurt een Track. Die zet ik om naar Route, want dan kan ik én het lijntje volgen op de kaart én ik krijg richtingsaanwijzingen met het pijltje.
Het materiaal is nu helemaal klaar. Dit gaat hem worden.

wie maakt me wat?
Humps are for camels
- didadunlop
Ja, het wordt een track. Ben net terug van laatste verkenning. Eindelijk het pad gevonden wat ik wilde hebben en alleen "in beeld" kon herinneren, wist niet waar hij lag.
De score van vandaag: 4 herten, 1 buizerd die een haas aan het eten was en, voor mij een primeur, een specht die 5m van de track in het hout zat te kloppen met z'n vuurrode koppie.
1Km asfalt extra erbij omdat je dan de Kathedraal in zijn volle glorie kan benaderen.
En ik ben ergens een aansteker kwijtgeraakt, jullie zien zondag waar
Eerst eten en dan uitwerken en mailen.
De score van vandaag: 4 herten, 1 buizerd die een haas aan het eten was en, voor mij een primeur, een specht die 5m van de track in het hout zat te kloppen met z'n vuurrode koppie.
1Km asfalt extra erbij omdat je dan de Kathedraal in zijn volle glorie kan benaderen.
En ik ben ergens een aansteker kwijtgeraakt, jullie zien zondag waar

Eerst eten en dan uitwerken en mailen.
Ik koop mijn fietsen bij JustPedal.nl
- didadunlop
-----------------------------Update----------------------------
- Tracks verstuurd, zie mail. Veel voorpret
- Als het blijft regenen kan laatste veen omzeilt worden met extra, verharde, fietspaden
- Za avond 24h vertrek. Gezamenlijke pizza om 21h in Zandvoort?
- Zorg voor verlichting vóór en achter
- Vergeet telefoon niet mee te nemen, graag sms als je binnen of "abandon" bent
- Gezamenlijk rainlegs inkopen?
- Als het blijft regenen kan laatste veen omzeilt worden met extra, verharde, fietspaden
Ik koop mijn fietsen bij JustPedal.nl
- didadunlop
Rainlegs inpakken. Goede tip!
Track bekeken en zelfs ik begin de kriebels te krijgen.
Volgens de enkhuizer almanak komt de zon op rond half 6 in de ochtend. Dus iets van 5 uur op accu lamp. Moet te doen zijn.
Track bekeken en zelfs ik begin de kriebels te krijgen.
Volgens de enkhuizer almanak komt de zon op rond half 6 in de ochtend. Dus iets van 5 uur op accu lamp. Moet te doen zijn.
Ga verdomme met je crossmotor op een crossbaan rijden en niet op een MTB route! Asociale klojo.
- didadunlop
Als start zeg ik trouwens de achterwielen in de Noordzee.
http://www.youtube.com/watch?v=MfqyepBnGfY
http://www.youtube.com/watch?v=MfqyepBnGfY
Ga verdomme met je crossmotor op een crossbaan rijden en niet op een MTB route! Asociale klojo.
Wilnis; +/- 200 meter bij mijn lieve moeder vandaan. Jammer dat het dan nog te vroeg is voor bevoorrading en/of koffie.
Als er liefhebbers zijn, ik kan natuurlijk vragen of ze voor ons wat neer zet.
(Ongeveer op het midden van de Herenweg, Wilnis)
Als er liefhebbers zijn, ik kan natuurlijk vragen of ze voor ons wat neer zet.
(Ongeveer op het midden van de Herenweg, Wilnis)
Love singlespeed? Hate singlespeed? Who cares, just ride it!
Als ik de rest van de route zo bekijk baal ik dat ik mijn Alan ooit verkocht heb.
Een SS Pompino heeft te weinig ingranaggi.
En mijn Marktplaats Gazelle Formula kan nooit de hele rit leuk zijn door de geometrie.
Op dat gekke ding moet je je bijvoorbeeld concentreren om lossehanden te fietsen!?!
Ergens lijkt mijn racer geen gek idee, morgen eens passen of er ook 35mm bandjes op passen.
Goed bezig Willem!
Een SS Pompino heeft te weinig ingranaggi.
En mijn Marktplaats Gazelle Formula kan nooit de hele rit leuk zijn door de geometrie.
Op dat gekke ding moet je je bijvoorbeeld concentreren om lossehanden te fietsen!?!
Ergens lijkt mijn racer geen gek idee, morgen eens passen of er ook 35mm bandjes op passen.
Goed bezig Willem!
Love singlespeed? Hate singlespeed? Who cares, just ride it!
- didadunlop
-
- didadunlop
-
- didadunlop
Ik ben geen spinner en heb het alleen bij dik onder nul koud (zo lang ik in beweging blijf)
34/17 is mijn normale verzet. Daarmee kan ik op zandwegen etc mooi 20/21 km/h aanhouden. Op de rit van gisteren en de rit van Arnhem naar Amersfoort kon ik dit mooi rondkrijgen.
34/17 is mijn normale verzet. Daarmee kan ik op zandwegen etc mooi 20/21 km/h aanhouden. Op de rit van gisteren en de rit van Arnhem naar Amersfoort kon ik dit mooi rondkrijgen.
Kan ik een Reflectievestje meenemen en dat bij de Pannekoekenfeeën in Terschuur afgeven?willem12 schreef:-----------------------------Update----------------------------
- Als het blijft regenen kan laatste veen omzeild worden met extra, verharde, fietspaden
Humps are for camels
- didadunlop
21:00 pizza is trouwens een goede.
En voor de mensen uit de regio Eindhoven/Den Bosch:
Er rijden zaterdag geen treinen tussen Den Bosch en Utrecht!
Omrijden via Arnhem of Breda.
Ik ga Oss/Arnhem/Utrecht/A-dam/Zandvoort aan Zee.
En voor de mensen uit de regio Eindhoven/Den Bosch:
Er rijden zaterdag geen treinen tussen Den Bosch en Utrecht!
Omrijden via Arnhem of Breda.
Ik ga Oss/Arnhem/Utrecht/A-dam/Zandvoort aan Zee.