Tourtochten in het bos.
Moderators:JJ, Beheerders
-
Ahaaaa...daar waren die blauwe lintjes voor en verklaarde de grote drukte in het bos
Afgelopen zaterdag een tochtje gemaakt van Amersfoort naar Wageningen via Soesterberg, Austerlitz, Bossen bij Doorn/Amerongen. Ook nog even semi-legaal bij de toertocht van Soest aangehaakt voor een paar km.
De ondergrond was wel een soepje...de sneeuwplaggen kwamen samen met modder als een soort smoothie mjn smoel invliegen. Wel leuk ritje by the way met veel onbekende stukken. Zo druk als het was bij Soest kon je in Doorn/Amerongen een kanon afschieten, not a soul.

Afgelopen zaterdag een tochtje gemaakt van Amersfoort naar Wageningen via Soesterberg, Austerlitz, Bossen bij Doorn/Amerongen. Ook nog even semi-legaal bij de toertocht van Soest aangehaakt voor een paar km.
De ondergrond was wel een soepje...de sneeuwplaggen kwamen samen met modder als een soort smoothie mjn smoel invliegen. Wel leuk ritje by the way met veel onbekende stukken. Zo druk als het was bij Soest kon je in Doorn/Amerongen een kanon afschieten, not a soul.

Every day, once a day, give yourself a present. It could be a new shirt at the men's store, a catnap in your office chair, or two cups of good, hot, black coffee
-
- JJ
- Forumbeheerder
- Contacteer:
Wie doet wat komende Zondag?
Heen en weer Stroe vanaf Amersfoort? Eerst even kijken wat voor weer het wordt..
JJ
Heen en weer Stroe vanaf Amersfoort? Eerst even kijken wat voor weer het wordt..
JJ
Justpedal Bikeshop: Your alternative bikeshop!
- JJ
- Forumbeheerder
- Contacteer:
Heb ook wel zin in een Buffeltje... Eigenlijk wil ik op de Krampus, en niet op de crosser
jj

jj
- JJ
- Forumbeheerder
- Contacteer:
Het wordt een Buffeltje naar en vanaf 't Harde, vertrek 7:50 Bitterkruid.
JJ
JJ
Ja, het werd een buffel. 5h sneeuwschuiven. Was weer een klassieker...te lang, te nat, te weinig koffie onderweg, te moe
Gelukkig werd ik het laatste stuk professioneel uit de wind gehouden.
Maar zelf het eerste spoor treken op een besneeuwde heide...onbetaalbaar.

Ik koop mijn fietsen bij JustPedal.nl
- JJ
- Forumbeheerder
- Contacteer:
Vind ik leukwillem12 schreef:Ja, het werd een buffel. 5h sneeuwschuiven. Was weer een klassieker...te lang, te nat, te weinig koffie onderweg, te moe![]()

JJ
(troost je, ik ben ook flink naar de kloten)
- JJ
- Forumbeheerder
- Contacteer:
Paar kilometer op pad, toen Willem er aan kwam fietsen liepen er een stuk of 3 banden sporen, en deze ravage was het toen hij er klaar was... Do not ask 

JJ

JJ
Je komt van boven aanrijden, het is een afdalinkje met flauwe bocht naar links of met een verrraderlijk scherpe, off-camber bocht met drijfzand. De meningen zijn verdeeld.
Drie elementen in dit zoekplaatje:
- de haakse bocht die mijn voorwiel maakte
- de butterfly die erop volgde
- opstaan, afkloppen, e.e.a.rechtzetten en aandraaien
Drie elementen in dit zoekplaatje:
- de haakse bocht die mijn voorwiel maakte
- de butterfly die erop volgde
- opstaan, afkloppen, e.e.a.rechtzetten en aandraaien
Ik koop mijn fietsen bij JustPedal.nl
In gemeente Deurne hebben ze een aantal vaste routes (Deurne, Walsberg, Liessel, Neerkant en Vlierden) middels verbindingsroutes tot een 79km vaste route weten te verbinden. Vandaag was daar de openingsrit van. Ik heb daar in mijn jeugd mijn eerste kilometers op de mtb weggetrapt en was benieuwd naar wat ze er van hebben te maken.
Verbindingsroutes waren niet spannend, maar de nieuwe aangelegde singletracks waren prima in orde. Zeker dat stuk bij Vlierden was op en af, links en rechts en vol hangen in de kombochten. De moeite waard om terug te komen. Op de crosser ook zeer goed te doen.
En met wat fantasie verbind je het rondje aan de route van Bakel/Gemert, Mierlo, en/of Nuenen. Maar dan zit je wel stuk denk ik. Laat maar horen wanneer we gaan
Verbindingsroutes waren niet spannend, maar de nieuwe aangelegde singletracks waren prima in orde. Zeker dat stuk bij Vlierden was op en af, links en rechts en vol hangen in de kombochten. De moeite waard om terug te komen. Op de crosser ook zeer goed te doen.
En met wat fantasie verbind je het rondje aan de route van Bakel/Gemert, Mierlo, en/of Nuenen. Maar dan zit je wel stuk denk ik. Laat maar horen wanneer we gaan

- didadunlop
- JJ
- Forumbeheerder
- Contacteer:
ik denk zondag of maandag maar een rondje van huis met de ogre, met volle frametas, test rijden voor onze monstertocht... en ergen pannenkoeken verstoppen, leuk!
JJ
JJ
-
-