2x foutdidadunlop schreef:Duidelijk de KM met Big Apples. Of iets met heel lichte nopjes.

Mooi, kijk uit naar de Dida-lolapalouza. Wanneer ?
Moderator:Beheerders
Nou gaat ie mooi worden. Hierboven hebben de heeren het al over materiaalkeuze. Op wat voor wortelenbak gaan we rijden? En dan een ban uitspreken over banden? #Kanniewaarzijn.willem12 schreef:Actiepunt:
- Mod rechten vragen aan Ruben om alles, maar dan ook alles, wat over bandenkeuze gaat te verwijderen.
fools = Steven Sloof?fools schreef:Dag allen hier, ..
wil mij graag ff voortellen , ..Fools is de naam en ben woonachtig in het Hoge Noorden alwaar ik een solitair en karig bestaan leid.
Na jaren van competitie verslaving, ..jagen voor/ achter / in pelotons, ..racen tegen de klok en trainen trainen trainen om dat allemaal mogelijk te maken fiets ik de laatste tijd nogal doelloos rond.
leuke ritjes hoor, daar niet van, ..beetje naar de Langeloer duinen crossen, de routes in de Drents- Friese wouden, singlespeed of 2keer10, maar toch...er bleef iets knagen.
De honger naar sportief succes is allang gestild maar de honger naar avontuur, naar nieuwe vertes niet.
Nu echter heb ik weer een doel in mijn leven; de TNWO!
( beetje dimmen Fools, ..je staat nog maar op de wachtlijst )
Duh, ik zit nog steeds tegen de gps op de androidfone aan te hikken. Ik ga gewoon een achterlicht volgen.fools schreef:Welke banden? Welke fiets! Versnellingen of ss, Welk stuur? Welke tas? Welke GPS? Welke lamp!
Penlites, accu pack of naafdynamo? Blaas en/of bidon? Repen, Maltex of pannenkoeken!? Suiker of stroop?
Vragen genoeg.
Dank je wel Bram. Dit moet haast wel één van de meest waardevolle bijdragen op dit forum zijn. Het is hier geen faceboek of twitter, je mag meer dan 12 tekens gebruiken om je te uiten.Tall Boy Bram schreef:JOOP!
wtf?
TBB