Filthy Trails Guests, Pics, Vids & Freerideclinics
Moderator:Beheerders
Hoop dat jullie antwoord kunnen geven op wat vragen.
Zondag dan me eerste keer, dat ik er heen ga. 2 vraagjes; op de site staat dat je met 2 personen moet komen. Betekent, dit dat je echt met 2 personen moet komen, of dat er 2 personen in het bikepark moeten zijn? Aangezien ik alleen kom, en dus niet hoop dat me de toegang wordt geweigerd
Vraagje 2; eten haha, geen idee of het vanaf de parkeerplaats ver is naar het bikepark. Maar moet je echt eten meenemen, het bikepark in, of zou je zeg maar voor een pauze even terug naar je auto mogen? Of moet je dan overnieuw entree betalen?
Alvast bedankt, voor het antwoorden.
Groetjes,
Tim
Zondag dan me eerste keer, dat ik er heen ga. 2 vraagjes; op de site staat dat je met 2 personen moet komen. Betekent, dit dat je echt met 2 personen moet komen, of dat er 2 personen in het bikepark moeten zijn? Aangezien ik alleen kom, en dus niet hoop dat me de toegang wordt geweigerd

Vraagje 2; eten haha, geen idee of het vanaf de parkeerplaats ver is naar het bikepark. Maar moet je echt eten meenemen, het bikepark in, of zou je zeg maar voor een pauze even terug naar je auto mogen? Of moet je dan overnieuw entree betalen?
Alvast bedankt, voor het antwoorden.
Groetjes,
Tim
Beste Lipton
Je moet idd met 2 mensen in het bikepark zijn zodat als er iets gebeurd er altijd iemand in de buurt is die hulp kan gaan halen.
Ik zou een rugzak met eten en drinken mee nemen want het is n behoorlijk stukkie fietsen (10min). De rugzak kun je wel met een gerust hart dumpen in het hutje. Je hoeft dus niet de hele tijd met je rugzak te slepen. Alle trails komen namelijk uit bij het hutje wat n beetje het centrum is van het bikepark.
Veel plezier!
Je moet idd met 2 mensen in het bikepark zijn zodat als er iets gebeurd er altijd iemand in de buurt is die hulp kan gaan halen.
Ik zou een rugzak met eten en drinken mee nemen want het is n behoorlijk stukkie fietsen (10min). De rugzak kun je wel met een gerust hart dumpen in het hutje. Je hoeft dus niet de hele tijd met je rugzak te slepen. Alle trails komen namelijk uit bij het hutje wat n beetje het centrum is van het bikepark.
Veel plezier!
''Ga toch fietsen'' zeiden ze, en daar ging ik......
- richard_librium
Re: filty
Oh ben jij dateric 46 schreef:Als het weer een beetje meezit zijn wij (ik+zoontje) er zondag ook bij

Tijd is nog niet bekend. Maar ik denk zo rond 10.00 uur dat we daar zijn.Da Bikert schreef:WitteReus schreef:30ste met 3 man als iedereen ook kan.
Als het weer een beetje meezit ben ik er ook zondag, moet alleen nog even toestemming aan de baas (vrouw) vragen.
Hoe laat zijn jullie daar ongeveer?
Tot dan!
- richard_librium
- richard_librium
Sorry heren en dames, ik wil niet de zijkert uithangen, maar moeten afspraken om samen te rijden niet hier http://www.dirty-pages.net/forum/viewforum.php?f=36 gemaakt worden?
En deze topic alleen om foto's en ervaringen te delen?
En deze topic alleen om foto's en ervaringen te delen?

ben er ok zaterdag,richard_librium schreef:ok, wij zijn er zaterdag, volgens de voorspellingen is et weer zaterdag beter als zondag.Da Bikert schreef:Denk dat ik er zondag ben.richard_librium schreef:ik wil et weekend van 5/6 januari weer gaan, wie gaan er nog meer?

He witte reus, dit is DP, geen mtb.nl, hier zijn ze niet zo moeilijk.
- theflyingpotato