Ik had een derailleurhanger besteld, maar dat was de verkeerde

Die zelfde dag heb ik het terug op de post gedaan, naar 100% zeker het goede adres.
Naar de Spar gegaan, betaald (heb het bonnetje nog, zonder track and trace) en als het goed is is het opgestuurd. Heb een paar dagen geleden een mail gestuurd of ik mijn nieuwe hanger ( de goede dit keer) kreeg toegestuurd, dit had ik al ingevuld bij het paketje, dat ik bij retour gelijk de goede hanger toegestuurd zou krijgen.
Het bedrijf vertelde me dat het pakketje nog steeds niet is aangekomen.
Ze vertelde me dat ze zonder het pakket te hebben ontvangen, mij niet kunnen helpen.
Ik ga er dus van uit dat PostNL het pakketje kwijt is, of een bedrijf dat het vervoeren naar Engeland en verder doet.
Ik heb gegoogled, maar zonder track and trace kan je je pakketje niet opsporen.
Wat ik doen? Iemand hier ook ervaring mee en hoe heb je het toen opgelost?