Het grote Winterberg topic!
Moderator:Beheerders
Stoer met z'n 2en op een Kona Operatorfroggy01 schreef:dan heb ik je zien rijden wij reden met 2 man op een kona operator fr en zwart shirt en yt tues 2.0 met wit/zwart/ blauw shirt

Pinkbike Photo Album Knolly Podium, Prophet SL en een Klein Adroit
-
Ey,
Ik wil met een vriend naar Winterbergen gaan. Van 5 tot 8 augustus.
Ik heb het al een paar keer gedaan op vakantie en in België.
Nou heb ik een beetje zitten neuzen op internet en ook wat gevonden qua fietsverhuur, maar is dit ook als je de berg op gaat?
http://www.bikepark-winterberg.de/de/pr ... /bikes.php
En hoeveel kosten de liftkaartjes per dag?
En wat is een goedkope en goed hotelletje(jeugdhostel)? En wat lekker dichtbij de parcours zijn!
Alvast heel erg bedankt!!
Ik wil met een vriend naar Winterbergen gaan. Van 5 tot 8 augustus.
Ik heb het al een paar keer gedaan op vakantie en in België.
Nou heb ik een beetje zitten neuzen op internet en ook wat gevonden qua fietsverhuur, maar is dit ook als je de berg op gaat?
http://www.bikepark-winterberg.de/de/pr ... /bikes.php
En hoeveel kosten de liftkaartjes per dag?
En wat is een goedkope en goed hotelletje(jeugdhostel)? En wat lekker dichtbij de parcours zijn!
Alvast heel erg bedankt!!

Je bent er nooit alleen, en een beetje intergreren met onze oosterburen kan ook geen kwaadjoddi schreef:Nog mensen zin in een dagje Winterberg? Alleen naar een bikepark is ook maar zo alleen

Het enige nadeel van alleen (een chauffeur) is als je een dikke crash maakt en niet meer in staat bent auto te rijden

--Cranked Crusaders--
-----Nil Nobis Absurdum-----
-----Nil Nobis Absurdum-----
-
Hoezo 300km terug rijden met een gebroken(rechter) arm in een handgeschakelde bak na een fijn dagje Malmedy gaat primaDESL schreef:Je bent er nooit alleen, en een beetje intergreren met onze oosterburen kan ook geen kwaadjoddi schreef:Nog mensen zin in een dagje Winterberg? Alleen naar een bikepark is ook maar zo alleen![]()
Het enige nadeel van alleen (een chauffeur) is als je een dikke crash maakt en niet meer in staat bent auto te rijden

What goes up must come down(hill)
-
-
-
-
Laatst gewijzigd door sherlock op za jul 21, 2012 8:02 pm, 1 keer totaal gewijzigd.