Ik heb ze
En ben er voorlopig zeer tevreden van, in het begin inderdaad heel wat problemen gehad met hun achternaaf wat niet zou mogen in een wielset en zeker niet met die prijs.
Maar nu hoor ik daar nergens geen klagen meer van.
Weet wel niet of dit in 2010 al anders was, maar zelfs als je problemen zou hebben, stuurden ze zonder veel tegenwerking de verbeterde body en was je probleem opgelost.
Van een spaak kapot rijden heb je een punt, maar in mijn geval is een volledige spaakset onderweg dus dat is opgelost, als je zoveel aan een wielset kunt geven komt het dan ook niet meer op kleine 25 euro aan voor reservespaken toch?
Ik heb ze wel nog een stuk goedkoper (waren nieuwe occasies) gekocht dus in dat budget kon ik echt geen betere vinden.
Want zo i zo, hun oorspronkelijk prijs van 800-1000 euro zou ik er ook niet voor over hebben... 500 euro misschien zelfs ook niet, maar om wielset met zelfde specificaties te vinden zal je ook ongeveer dit moeten geven dus da's meer iets over budget, dan over de wielen.
En de redenen waarom ik ze gekocht heb, licht genoeg, 'nu' een goeie reputatie qua naven en afdichting, sterk (nergens klachten gelezen over sterkte, zelfs mannen die er eerder allmoutain mee reden en zwaar waren hadden er geen problemen mee) en als laatste maar da's persoonlijk...
Een mooiere wielset of dit moet je in mijn ogen lang zoeken...