Veel plezier morgen voor de echte bikkels...

Moderator:Beheerders
Beetje dubieuze parkeerplaats op Street viewmateis schreef: Komende zondag 5 februari: cross in Delft!
Als we mazzel hebben op bevroren ondergrond.![]()
Voorstel: 10u verzamelen
plek: parkeerplaats ter hoogte van Hoflaan 18, delft
- Ik geloof dat er soep over is van de vorige keer?
- Wie na afloop nog niet bevroren is, kan mee op guided tour!
Edit: zet streetview poppetje op die parkeerplaats, dat gemeente autootje, die Mercedes en twee man in pak... Heterdaadje
Had je maar wat harder moeten fietsen, ipv met dat lege blik Schultenbrau te klooien... Ik herinner me uit Almere dat je dat stiekem best kan.Het TUIG schreef:Wel vreemd dat de organisator ook de winnaar is geworden, dat lijkt toch niet te kloppen.
Mja. Formeel misschien niet, maar iedereen doet et. Als je lief bent voor de wandelaars is het geen probleem. Er is nog veel meer mogelijk in dat bosje, maar dan zou het rondje te lang worden en zie je wandelaars ineens niet meer van een kilometer aankomen. Ongeschikt voor vandaag dus, maar anders heel erg leuk! Pb anders eens, dan laat ik je een hoop goeie cx-trails in de omgeving zien!Tjeu81 schreef:Maar was echt een mooi rondje. Zeker vaker bezoeken. Mateis, mag je daar altijd fietsen?
Uitslag:bart wolkenfelt schreef:uitslagen,ranking?....
Vertel ott!!!ott schreef:Schrijf ook even 26/2 (over drie weken) Arnhem, kasteel Rozendealsneeuwpop schreef:Heb het alvast maar in mijn agenda geschrevendidadunlop schreef:4 maart Uden?